Jelentkezz be Regisztrálj
Merida
#1481
Posted 2006. February 17. - 00:12
Azonos ár mellet 100x jobb felszereléssel. Ez nem reklám csak segitség: http://www.velotrade..._mission_speed/
#1482
Posted 2006. February 16. - 12:55
Új gyerek vagyok errefelé,így kérlek Titeket, hogyha áthágnék valami iratlan szabályt akkor elõször nézzétek el és utána szóljatok, hogy mi is az.
Szóval engem a Mission Lite Comp hozott ide. Illetve a vásárlási szándék. Tud valaki tapasztalatokról beszámolni? Leginkább az érdekelne, hogy teljesít ez a hátsó rugóstag. Valóban jó XC-re? Valóban bekeményít tekeréskor és nem emészti el az energiád jó részét a rugó öszenyomogatása?
Minden tanácsot, tapasztalatot szívesen veszek.
#1483
Posted 2006. February 16. - 01:12
#1484
Posted 2006. February 14. - 23:54
Ujdonsült gazdája vagyok egy Kalahari 590 Sxnek. Felni akarok cserélni rajta, de sajna steril vagyok telni-témában.Tudnátok javasolni valamit, aminek az ára is elfogadhato és nem kell havonta centíroztatni?Köszi!
#1485
Posted 2006. February 09. - 10:11
az umf hardykról mi a véleményetek??
úgy hallottam hogy a váz nehéz, de nemtudom a pontos súlyát, ha esetleg valaki tudna róla adatot írni azt megköszönném
#1486
Posted 2006. January 13. - 16:25
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#1487
Posted 2006. January 13. - 15:36
A külsõket is ajánlott cserélni, ha még mindig shung csing-el adják(a miénk 2003-as). Darabja több mint 1 kiló, mármint a súlya .
még mindig azzal adják, elég durva vol az elején, hogy egy kerék olyan 2 kiló körülire jött ki...CST a gumi neve, és a Cora forgalmazza:D
#1488
Posted 2006. January 13. - 01:26
Vettem bele fincsi Axel villát, aminek képességeit ebben a télben még nem igazán sikerült kipróbálnom. A váznál az volt az elsõ, hogy a gyári csészéket kiütöttük a fenébe, oszt bele a kén kríket. AMúgy az elején egészen megható az a Merida embléma. Amolyan merci csillag fíling. Csak ahogy elnéztem elég balf*szul van odaragasztva, lehet, hogy nemsokára le is hullik. Adtak hozzá Meridás nyeregcsõbilincset, aminek az egyik végén van egy kis lifegõ pöcök, hogy könnyebb legyen megfogni. Elõször zörgött, mint a fene, de miután odanyálaztam nem csinálja. Amúgy nagyon dédzsusz ez a váz.
#1489
Posted 2006. January 13. - 00:40
Az 590-nek a váza mennyire "erõs"? Gondolom, hogy ezt így nem lehet kerek-perec megmondani, de...hátha.
Öcsémnek 2003as kalahari 590ese van. Lassacskén streetgépé alakította. Elég sokat kapott már. Kisebb dirt ugrásokat és 2méteres síkraugrásokat is. Eddig semmi gond vele.
Természetesen tudom, hogy nemerre találták ki és õ sem ilyen célokra vette, de aztán ily jött össze és nem volt pénze új vázat/bringát venni.
Ja még ami idetartozik. Öcsém 80kg körüli. Szal szerintem mondható erõsenk a váz.
#1490
Posted 2006. January 13. - 00:03
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#1491
Posted 2006. January 12. - 21:21
#1492
Posted 2006. January 12. - 21:13
köszöngetés mehet priviben vagy hívd meg egy sörre.
#1493
Posted 2006. January 12. - 19:14
#1494
Posted 2006. January 12. - 16:42
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#1495
Posted 2006. January 12. - 16:08
Sziasztok Meridások!
Bringát akarok venni és érdekelne a véleményetek!
giant Boulder SE va MErida Kalahari 580 SX esetleg 590 SX?
Komoly dilemmában vagyok! Segítsetek lécci!
Segítek: a giantet nem próbáltam még. az 580-nak és az 590-nek ugyanaz a váza, csak felszereltségben más. a gyári 580-ason elöl altus, hátul acera-x váltó van, a villa egy rst merida matricával, semmi extra, egy alapszintû mtb, ha nem zúzod nagyon durván, akkor birja...nekem most az 580-as vázon SRAM X.9 váltás, LX hajtómû és egy skareb comp van, így maratonokra tökéletes.....az 590-esen elöl van acera-x, hátul pedig alivio váltó. a váltókarjai is aliviok, a villa egy suntour xcp 75...ennyiben különbözik....ha egy jó alapot szeretnél venni, elsõ komolyabb terepbringára gondolsz, akkor 580 v 590.a pénztárcád dönti el....de mondom, a giantot nem próbáltam.
#1496
Posted 2006. January 11. - 22:20
Bringát akarok venni és érdekelne a véleményetek!
giant Boulder SE va MErida Kalahari 580 SX esetleg 590 SX?
Komoly dilemmában vagyok! Segítsetek lécci!
#1497
Posted 2005. October 11. - 13:25
a rugókat kell kiszedned meg a felsõ csavarókákat.
alulról kicsavarozod a nyomórúd végét, így a villa széthúzható, ezután a nyomórudakat is ki tudod venni a becsúszószárból
vigyázz, ésszel szedd szét, hogy lásd milyen sorrendben kell a kis bizbaszokat visszarakni a nyomórúdra..
oda simán ráteszed a gumidarabokat, majd az egészet összerakod
nem nagy mûvelet minimális technikai érzék mellett:)
Ja. Az adott...
Még ha nem is figyelnék oda mikor szétkapom, akkor sem esnék dugóhúzóba, egyrészt azért, mert nem olyan bonyi szerkezet a teleszkóp, másrészt van letöltve-kinyomtatva hozzá tech. doksi. A felsõ résszel meg fogok majd küzdeni, mert a múltkor sem volt hozzá megfelelõ szerszám otthon és szétgyakni meg nem akartam. Olyan recés mûanyag vacak tartja bent a tekerentyûket, ahogy láttam menetes, tehát csak kijön majd ha valaki betekerte oda... :chin:
#1498
Posted 2005. October 11. - 06:39
:cool2:
Thx.
A becsúszó belsejéhez a villa nyakától kell próbálkoznom? Mikor bezsíroztam, assz'em úgy láttam alulról nem nagyon menne.
:zly:
a rugókat kell kiszedned meg a felsõ csavarókákat.
alulról kicsavarozod a nyomórúd végét, így a villa széthúzható, ezután a nyomórudakat is ki tudod venni a becsúszószárból
vigyázz, ésszel szedd szét, hogy lásd milyen sorrendben kell a kis bizbaszokat visszarakni a nyomórúdra..
oda simán ráteszed a gumidarabokat, majd az egészet összerakod
nem nagy mûvelet minimális technikai érzék mellett:)
#1499
Posted 2005. October 11. - 02:49
Thx.
A becsúszó belsejéhez a villa nyakától kell próbálkoznom? Mikor bezsíroztam, assz'em úgy láttam alulról nem nagyon menne.
:zly:
ha ültetni akarod a nyomórúd feje alá kell tenni a becsúszószár belsejében a gumibakokat.
de nem fog törni semmilyen váz 2 centin
egyszerüen csak a geomertriát vágja haza.