Mondjuk ugye kiállás és kiállás között lehet különbség. Van aki ugye jobbra balra táncoltatja a gépet és vonaglik a pedálon. Azért ha a kormányszarvnál húzod magad és nem távolodsz el túlságosan a nyaregtõl, akkor merevfaruval is sokkal hatékonyabban lehet mászni.
Mohus te próbáltad a german rugót is?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Merida
Started by
yalaman
, 2003. April 07. 18:16
#1461
Posted 2006. February 20. - 12:52
#1462
Posted 2006. February 18. - 22:50
Vannak olyan emelkedõk amiket nem lehet nyeregbõl leküzdeni!
Nyeregben ülve nem vészes a hintázás. Lehet, hogy a tagra kellene vennem 1 erõsebb rugót, persze csak ha lehet kapni.
A te géped se csúf!
Nyeregben ülve nem vészes a hintázás. Lehet, hogy a tagra kellene vennem 1 erõsebb rugót, persze csak ha lehet kapni.
A te géped se csúf!
#1463
Posted 2006. February 18. - 19:19
kiállva tekerésnél minden össztelós mozog. Alapvetõ külömbség, hogy össztelóssal mindig a nyeregben ülve kell mászni. Gáz akkor van, ha úgy is hintázik. Egyébként nagyon szép bicaj lett!
#1464
Posted 2006. February 17. - 18:47
Nekem germannal van szerelve szerintem hobbi célokra teljesen jó.
1 biztos, hogy nem pogozásmentes! Én a "nádszál testem" (100kg) miatt 10-11barra fújom, de igy is mozog kiálva tekerésnél. (azt hozzá teszem, hogy egy cseppet sem bánom, azért vettem mert elegem volt a fog vacogtató rázkódásból)
Ime õ:
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
1 biztos, hogy nem pogozásmentes! Én a "nádszál testem" (100kg) miatt 10-11barra fújom, de igy is mozog kiálva tekerésnél. (azt hozzá teszem, hogy egy cseppet sem bánom, azért vettem mert elegem volt a fog vacogtató rázkódásból)
Ime õ:
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#1465
Posted 2006. February 17. - 16:28
#1466
Posted 2006. February 17. - 14:31
vettem itt aprón egy használt mission elite vázat. Nem lehetett a fõ forgáspontját bontani. Bevittem a Bigbike-ba, hogy õk foglalkozzanak a témával. A Velotrade elõször szó nélkül adott egy új hátsó részt, aztán Gyuri elintézte, hogy az egész vázat legarizzák és némi ráfizetéssel kaptam egy trans mission race vázat. Nagyon jól jársz, ha náluk vásárolsz, Gyuri a legjobb bringakereskedõ, akivel valaha dolgom volt.
ez a bringa:
ez a bringa:
#1467
Posted 2006. February 17. - 14:21
#1468
Posted 2006. February 17. - 13:36
hehe akkor GYuri az én garis sztorimat mesélte neked:)
Egyébként 80e Ft körül van a manitou LRS tag.
Egyébként 80e Ft körül van a manitou LRS tag.
#1469
Posted 2006. February 17. - 13:05
#1470
Posted 2006. February 17. - 13:03
#1471
Posted 2006. February 17. - 13:02
Ez Velotrade-es illetve Merida lehetõség. Elvileg kereskedõ független. De nekem konkrétan a BigBike ajánlotta
#1472
Posted 2006. February 17. - 12:46
Igen, errõl a garis dologról nekem is mesélt a kereskedõ. Visszavitte a hibás lengõkarokat a nagykerbe és kezébe nyomtak egy újat. Nem kértek számlát, vizsgálatot stb.
Ez a 20 e ftos csere kereskedõ függõ vagy ezt a Velotrade biztosítja?
Ez a 20 e ftos csere kereskedõ függõ vagy ezt a Velotrade biztosítja?
#1473
Posted 2006. February 17. - 12:34
Nézd én most télen újítottam egy trans-mission race vázat. Nem használtam még rendesen élesben, de azért pár tapasztalatom már van. A rendszer érzékeny, szépen mozog, de nem teljesen pogó mentes. szerintem kell hozzá a manitou SPV plat tag, hogy jó legyen. Ami a tagokat illeti, nagyon nagy dolog, hogy a merida garis intézése kitûnõ. Nem tudom a tagra mennyi gari van (a vázra 5 év), de pl van olyan lehetõség, hogy leadod a bármilyeb lepukkant és öreg LRS tagot és 20e ft-ért adnak egy manitou swingert.
#1474
Posted 2006. February 17. - 11:49
Sorry ha sürgetem a dolgot, csak engem is szorít az idõ. És gondolom Nektek sem kell magyarázni milyen amikor nagyon rákattansz egy bringára.
#1475
Posted 2006. February 17. - 11:25
Igen, ez germany:a-val va szerelve, és van még DT Swiss rugóstag meg X-fusion, de az gagyi. Szóval 3-ból lehet választani. sztem azért az már nevezhetõ választéknak. És játszhatsz még a különbözõ rugókkal is.
De tapasztalata van valakinek?
De tapasztalata van valakinek?
#1476
Posted 2006. February 17. - 10:54
hogyha a rugóstag nem tetszik (neadjisten behal) akkor nincs sok lehetõséged. mert van a manitou, meg germany:a vagymi. és ezzel kész.
tegnap tetted csak fel a kérdést. annyira ne legyél türelmetlen
tegnap tetted csak fel a kérdést. annyira ne legyél türelmetlen
#1477
Posted 2006. February 17. - 10:48
Mire gondolsz, hogy nincs sok alternatív lehetõség? Te használtál már ilyen bicajt? Milyen rugóstag volt benne?
#1478
Posted 2006. February 17. - 10:40
Elég érzékeny, bár ez rugóstagtól is függ, ennyi lenne a személyes hozzáfûznivalóm
Emellett azt írták róla vmi okos helyen h az asszimetrikus felépítés miatt sûrûn rá kell nézni a forgáspontok csavarjaira...
Ill. amikor megjelent a rendszer akkor még úgy hirdették h az 1:1-es áttételtõl pogózásmentes lesz; azon túl h sztem nincs közvetlen kapcsolat az áttétet és e között, még csak nem is pogómentes
Problémás lehet h a tag nem túl védett a dzsúzzal szemben, és nincs sok alternatív választási lehetõséged, h mit használsz a gépedben.
Így hirtelen ennyi...
Emellett azt írták róla vmi okos helyen h az asszimetrikus felépítés miatt sûrûn rá kell nézni a forgáspontok csavarjaira...
Ill. amikor megjelent a rendszer akkor még úgy hirdették h az 1:1-es áttételtõl pogózásmentes lesz; azon túl h sztem nincs közvetlen kapcsolat az áttétet és e között, még csak nem is pogómentes
Problémás lehet h a tag nem túl védett a dzsúzzal szemben, és nincs sok alternatív választási lehetõséged, h mit használsz a gépedben.
Így hirtelen ennyi...
#1479
Posted 2006. February 17. - 10:33
#1480
Posted 2006. February 17. - 10:08
Köszi a tanácsot, de a Mission Comp-ot most 255 e ért tudom megvenni. Nekem nem kell tárcsafék, és XT váltók, váltókarok, agyak vannak a Compon. Aszem elég jó ajánlat.