Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Merida
Started by
yalaman
, 2003. April 07. 18:16
#1441
Posted 2006. May 09. - 22:50
UMF-esek figyelem!
68/113-as monoblokk jó az UMF-be?
Mert azt olvastam valahol, h 72-es, de akkor megszívtam, mert megrendeltem a 68-as BIKE+ extreme monoblokkot. Mondjuk abból meg csak 68-as van, szal remélem kompatibilitate lesz.
Köszi!
68/113-as monoblokk jó az UMF-be?
Mert azt olvastam valahol, h 72-es, de akkor megszívtam, mert megrendeltem a 68-as BIKE+ extreme monoblokkot. Mondjuk abból meg csak 68-as van, szal remélem kompatibilitate lesz.
Köszi!
#1442
Posted 2006. April 06. - 20:11
hello valaki tud segiteni nekem?
merida matts sport 100 bringa gyári stucnijának mekkora korm. befogoja és a villanyak átméröje? köszi
merida matts sport 100 bringa gyári stucnijának mekkora korm. befogoja és a villanyak átméröje? köszi
#1443
Posted 2006. March 29. - 19:43
Én az elsõ teló (Recon 351) útjára gondoltam, ami elvileg állítható utas 85-130. A kereskedõm negyed óra után feladta... én meg nem szóltam azóta vissza, mert a TM Speed fekete-sárga festése kicsit közelebb van a lelkivilágomhoz (ráaadásul az asszonynak is piros Meridája van, hogy nézne ki két ugyanolyan színû bringa )
#1444
Posted 2006. March 29. - 12:43
Ha jófej a kereskedõd, akkor utánakérdezhet a velotradenél, mert használt, ezeréves LRS tagokat is cseréltek 20-25e ft-ért a Manitou-ra. A Trans mission rugóútja pedig 115mm.
#1445
Posted 2006. March 29. - 11:35
BigBike-al csak az a gond, hogy ez nem bizományos bringa, hanem a kereskedõ megvette, tehát vagy nála jutok dûlõre, vagy nem veszem meg. Bár az idei Trans Mission Speed jobban is tetszik mint a piros Comp, szóval végképp nem tudom mit tegyek (13 centis rugóútra sok szükségem nincs, de Mission-bõl idén csak karbon van, az meg... kicsit drága , tehát marad a TM széria)
#1446
Posted 2006. March 28. - 21:33
A German:a tag cseréje SPV-re az a Velonál lehetõség? Szemezgetek egy tavalyi Mission Comp-al, de a boltban miután nem tudják ki a forgalmazó, nem tudnak rá árat, tehát nem tudják megmondani mennyiért cserélnék.
Másik kérdés, 178 centis magassághoz TransMission szériából 17 vagy 19?
Elvileg a swinger ára 80-90e Ft, de a Velotrade kicseréli a meglévõ tagot valami 20e Ft körüli összegért. Én a BigBike-ot javasolnám, õk segítettek nekem sokat hasonló témában és õk tájékoztattak errõl a lehetõségrõl is. Menj be hozzájuk és érdeklõdj utána, hogy él e még ez az ajánlat.
jahh és 17"!
#1447
Posted 2006. March 28. - 19:58
szvsz 17A German:a tag cseréje SPV-re az a Velonál lehetõség? Szemezgetek egy tavalyi Mission Comp-al, de a boltban miután nem tudják ki a forgalmazó, nem tudnak rá árat, tehát nem tudják megmondani mennyiért cserélnék.
Másik kérdés, 178 centis magassághoz TransMission szériából 17 vagy 19?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1448
Posted 2006. March 28. - 19:49
A German:a tag cseréje SPV-re az a Velonál lehetõség? Szemezgetek egy tavalyi Mission Comp-al, de a boltban miután nem tudják ki a forgalmazó, nem tudnak rá árat, tehát nem tudják megmondani mennyiért cserélnék.
Másik kérdés, 178 centis magassághoz TransMission szériából 17 vagy 19?
Másik kérdés, 178 centis magassághoz TransMission szériából 17 vagy 19?
#1449
Posted 2006. March 27. - 09:20
Vidd el a Probike-ba. Elvileg õk foglalkoznak a German:a szervízeléssel.
#1450
Posted 2006. March 27. - 09:05
Köszi Mohus!
A tanácsod alapján a tagot kivettem, a forgáspontok persze szépen simán, kotyogásmentesen és csendben teszik a dolgukat. A tag visszaépítesekor újra jelentkezik a hang és a hozzátartozó érzet. Olyan ez, mint mintha a tag a megindulásakor kicsit "húzódna", hangját és jellegét tekintve mintha valami nem csúszna rendesen valamin...Bocsánat, ha kicsit pongyolán írom le, de így érzem...Újra kivittem a bringát terepre is, teszi a dolgát rendesen, mozog, stb...de a hang és az alig érezhetô, de érezhetô kis "nyikorgó érzés" ott maradt.
A Germay:A tagot lehet szervizeltetni? Lehet, hogy némi belsô kenés-olajcsere nem ártana neki a lazább viselkedéshez. Ha létezik erre lehetôség, akkor hová érdemes vinni Budapesten? Hol tudnak valóban szakértô emberkék foglalkozni vele? Mert mostmár csak elvinném valahová egy ránézésre...
A tanácsod alapján a tagot kivettem, a forgáspontok persze szépen simán, kotyogásmentesen és csendben teszik a dolgukat. A tag visszaépítesekor újra jelentkezik a hang és a hozzátartozó érzet. Olyan ez, mint mintha a tag a megindulásakor kicsit "húzódna", hangját és jellegét tekintve mintha valami nem csúszna rendesen valamin...Bocsánat, ha kicsit pongyolán írom le, de így érzem...Újra kivittem a bringát terepre is, teszi a dolgát rendesen, mozog, stb...de a hang és az alig érezhetô, de érezhetô kis "nyikorgó érzés" ott maradt.
A Germay:A tagot lehet szervizeltetni? Lehet, hogy némi belsô kenés-olajcsere nem ártana neki a lazább viselkedéshez. Ha létezik erre lehetôség, akkor hová érdemes vinni Budapesten? Hol tudnak valóban szakértô emberkék foglalkozni vele? Mert mostmár csak elvinném valahová egy ránézésre...
"Minden fejben dõl el..." LIVESTRONG, THINKSTRONG, RIDESTRONG!
#1451
Posted 2006. March 26. - 10:36
szerintem nem normális. Vedd ki a tagot és úgy mozgasd a vázat. Hallgasd meg, hogy úgy is ad e hangot. Ha igen, akkor gyorsan kiderítheted, hogy melyik forgásponttal van gond. Ha így nincs zaj, akkor vagy a tag, vagy annak rögzítése nyikorog. Az is lehet, hogy egyszerûen bovdenházak súrlódnak...
#1452
Posted 2006. March 26. - 09:18
Sziasztok!
Kis technikai segítség, ill. vélemény kellene nekem egy jelenségrôl. Vadiúj bicajt építtettem, aminek az alapja egy XC MISSION ELITE Lrs váz. A vázban a Germany:A rugóstag van. Minden szépen müködik, nem voltam nagy meridás, de le a kalappal a váz kidolgozása és müködése elôtt, teljesen meg lettem gyôzve. Egyetlen kis gondom, illetve kérdésem lenne: a váz menet közben is és álló helyzetben is kicsit megnyomkodva fura, recsegô-percegô hangokat ad, de nem fémeset, hanem mintha valami gumi vagy tömítés vagy valami feszülne...Kicsit inkább nyikorog, mint recseg, de még egyszer mondom, nem fémes a hang. Lehet, hogy semmi extra, de még nem volt ilyen vázam, nem tudom, hogy ez normális-e? Lehet a forgáspontokat kenni valamivel? Vagy feszül valami valahol?
Menet közben is, még a tükörsima aszfalton is érzem a vázon is, hogy állandóan "nyikorog"...
Ha valaki találkozott már hasonló jelenséggel, légyszi, ossza meg velem, hogy mi a teendô, illetve egyáltalán kell-e tenni valamit, vagy ez egy állandóan mozgásban lévô szerkezettôl normális dolog.
Köszönettel...
Kis technikai segítség, ill. vélemény kellene nekem egy jelenségrôl. Vadiúj bicajt építtettem, aminek az alapja egy XC MISSION ELITE Lrs váz. A vázban a Germany:A rugóstag van. Minden szépen müködik, nem voltam nagy meridás, de le a kalappal a váz kidolgozása és müködése elôtt, teljesen meg lettem gyôzve. Egyetlen kis gondom, illetve kérdésem lenne: a váz menet közben is és álló helyzetben is kicsit megnyomkodva fura, recsegô-percegô hangokat ad, de nem fémeset, hanem mintha valami gumi vagy tömítés vagy valami feszülne...Kicsit inkább nyikorog, mint recseg, de még egyszer mondom, nem fémes a hang. Lehet, hogy semmi extra, de még nem volt ilyen vázam, nem tudom, hogy ez normális-e? Lehet a forgáspontokat kenni valamivel? Vagy feszül valami valahol?
Menet közben is, még a tükörsima aszfalton is érzem a vázon is, hogy állandóan "nyikorog"...
Ha valaki találkozott már hasonló jelenséggel, légyszi, ossza meg velem, hogy mi a teendô, illetve egyáltalán kell-e tenni valamit, vagy ez egy állandóan mozgásban lévô szerkezettôl normális dolog.
Köszönettel...
"Minden fejben dõl el..." LIVESTRONG, THINKSTRONG, RIDESTRONG!
#1453
Posted 2006. February 28. - 11:55
#1454
Posted 2006. February 28. - 11:36
jól, de 2vel odébb van sportkiállítás topik.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1455
Posted 2006. February 28. - 11:34
Sziasztok!
Ha jól értem a BikeMag online SPORT kiállítással kapcsolatos cikkét, akkor a Merida nem lesz ott a kiállításon. Jól látom?
Ha jól értem a BikeMag online SPORT kiállítással kapcsolatos cikkét, akkor a Merida nem lesz ott a kiállításon. Jól látom?
#1456
Posted 2006. February 22. - 20:26
#1457
Posted 2006. February 22. - 08:41
ha konkrétan érdekel akkor érdemes felhívni néhányat a lánchálozatos boltokból http://www.velotrade.hu
de a pilisi ridebikeban pl. tuti van
de a pilisi ridebikeban pl. tuti van
#1458
Posted 2006. February 21. - 22:08
sziasztok,
apukám szeretne anyunak venni egy bringát, és most meridát keres,(nekünk is az van) de nõi vázzal...utánanéztem és elméletileg létezik kalahari-ból nõi váz is, a bigbike oldalán láttam is egyet....de nekem egy konkrét kereskedõ kéne, akinél esetleg lehet kapni nõi vázas meridát!! egyáltalán lehet ilyet kapni itthon?
apukám szeretne anyunak venni egy bringát, és most meridát keres,(nekünk is az van) de nõi vázzal...utánanéztem és elméletileg létezik kalahari-ból nõi váz is, a bigbike oldalán láttam is egyet....de nekem egy konkrét kereskedõ kéne, akinél esetleg lehet kapni nõi vázas meridát!! egyáltalán lehet ilyet kapni itthon?
#1459
Posted 2006. February 21. - 10:53
Na én tegnap kipróbáltam a gépet. Fincsi, bár az elsõ teló nekem kicsit puha, de lehet, hogy csak tovább kellett volna játszanom a beállításokkal. A hátsót kicseréli Gyuri Manitoura 25eért. Sajna, az akció amirõl Mohus beszélt már nincsen. A Manitousok 40 ért akarták adni de Gyuri alkudott