Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
#941
Írta 2008. március 19. - 20:18
az egész kijön 12-bõl elõre-hátra és örök életû
ha a fék nem szimpi, sd7. és plusz 6ezer.
felnik mach1 210 és sun mach4 voltak.
#942
Írta 2008. március 19. - 19:18
A sebesség mindent megold.
#943
Írta 2008. március 19. - 17:12
#944
Írta 2008. március 19. - 12:33
Eddigi legjobb v fékem egy korai LX, bumszli nagy ezüst féktestekkel, meg a fent vázolt karral. über.
Csatlakoznék az elõttem szólókhoz. '98-2000-ig nekem is ilyen fékeim voltak. A gyári pofa gyorsan elkopott és piros B+ betétet raktam bele. Piszokul fogott, talán túl jól is, nehezen lehetett finoman szabályozni. Az elején jópárszor fejreálltam vele. Idõvel eléggé kikotyogósodott a féktestek siklócsapágyai, így lecseréltem. Mindenesetre nagyon jó fék volt.
#945
Írta 2008. március 19. - 12:12
#946
Írta 2008. március 18. - 20:58
#947
Írta 2008. március 16. - 19:38
Én ideit vennék hozzá.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#948
Írta 2008. március 16. - 18:29
Fékkar az deore .
Milyet lenne érdemesebb venni , hogy kicsit jobb legyen Lx v. sd7 ? vagy valami régebbi xt ? persze jó lenne ha nem lenne olyan drága.
#949
Írta 2008. március 15. - 16:39
bár, sztem ez az egész elhanyagolható...
Eddigi legjobb v fékem egy korai LX, bumszli nagy ezüst féktestekkel, meg a fnet vázolt karral. über.
#950
Írta 2008. március 15. - 13:37
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#951
Írta 2008. március 15. - 08:52
A párhuamosítós fékeknek mi az elõnyük? Elsõsorban adagolhatóbbak vagy erõsebbek?
#952
Írta 2008. március 15. - 07:10
régen volt még az elsõ generációs kivitel.98? körül, asszem
mostanra még olcsó is lett hála a tárcsás dinasztiáknak.
#953
Írta 2008. március 14. - 23:55
LX.. jobb nem kell.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#954
Írta 2008. március 14. - 22:47
#955
Írta 2008. március 14. - 22:35
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#956
Írta 2008. március 14. - 22:33
asszem, beujitok vmit, régen a dia compe is bejövõs volt nemtom él-e még...
#957
Írta 2008. március 14. - 22:18
Én is egy Tektro Quartz-ot fogok venni, ledobálom a hülye fékváltókarokat húsvétkor.
Van egy jóféle karja a Tektro-nak, csapágyas ráadásul. SD7 nekem is lógott, alapállapotban.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#958
Írta 2008. március 14. - 22:07
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#959
Írta 2008. március 14. - 20:07
egy évig.
nekem már lóg a csapnál nem kicsit
kétszer sikerült mindkét kart elhajlitani, ment vele a ház is kis mértékben, némi lakatosmunka után restaurálódott..
lehet ennek tudható be a fokozott kopás.
Végül is, nem kell elesni :-)
Bár, asszem ,ez vmi kinai verzió volt
#960
Írta 2008. március 12. - 17:39
12 bringaboltot végignéztem, de sehol nem lehet már kapni váltókar tartó bilincset. Valszeg esztergáltatás lesz a vége.