Marketingfogás: piros színú mezhez piros Bike+ pofa, borús idõben fekete stb...
A Ricsi sztem frankó: szárazon csak fekete, mert nem kopik és tök jól fog (mint minden ami kúlsztopp), vízbe pedig télleg a pirosat
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
Indította
eric
, 2003. április 06. 20:04
#3501
Írta 2004. február 04. - 10:55
#3502
Írta 2004. február 04. - 09:41
a piros ricsi 1800-2000 huf.
hetfon lattam asszem a ridebikeban az arkadban.
en b+ pofat kerestem, szinten pirosat, de azt mondta a srac, hogy ugy tudja a b+ pofak kozott nincs szintol fuggo kulonbseg. furcsa, nem ertem akkor miert van abbol is mindenfele szinu... ???
hetfon lattam asszem a ridebikeban az arkadban.
en b+ pofat kerestem, szinten pirosat, de azt mondta a srac, hogy ugy tudja a b+ pofak kozott nincs szintol fuggo kulonbseg. furcsa, nem ertem akkor miert van abbol is mindenfele szinu... ???
#3503
Írta 2004. február 04. - 01:10
#3504
Írta 2004. február 04. - 01:04
ok, köszi a segítséget.
megpróbálom a sram féket az avid karral.
az a piros ricsi kb mennyibe kerül és hol találok olyat? a kék pofa nem olyan jó?
megpróbálom a sram féket az avid karral.
az a piros ricsi kb mennyibe kerül és hol találok olyat? a kék pofa nem olyan jó?
#3505
Írta 2004. február 03. - 13:55
Avid fékkar+ SRAM 9.0 fék bicajra feltesz, maradék elad. UFF!
Piros Ricsi pofa megvesz, bicajra feltesz.
Ennyi.
Piros Ricsi pofa megvesz, bicajra feltesz.
Ennyi.
#3506
Írta 2004. február 02. - 17:04
#3507
Írta 2004. február 02. - 16:52
én a helyedben az avidot eladnám és a sramot meg feltenném. de inkább azt mondom járj mindegyikkel egy hetet és utánna a karokat is keverd össze és döntsél te ezek után.
#3508
Írta 2004. február 02. - 16:36
sziasztok.
van nekem egy avid arch rival 40 v-fékem avid sd 2.0 karokkal és egy sram 9.0 v-fék, sram 9.0 karokkal.
szerintetek melyiket tegyem fel? és milyen pofákat vegyek?
üdv,
robi
van nekem egy avid arch rival 40 v-fékem avid sd 2.0 karokkal és egy sram 9.0 v-fék, sram 9.0 karokkal.
szerintetek melyiket tegyem fel? és milyen pofákat vegyek?
üdv,
robi
#3509
Írta 2004. január 31. - 01:09
sufnitunig dolgot uszkve kikérném magamnak. Tudnék mutatni olyan verdát a faszikámnál- szerszámkészítõ- amit német óragyárból vett, anno. a síkköszörûje igaz, csak mikron pontos bocsánat, de ha jobb kell... Nem csak kibaszott tájvánba vannak szakik, sõt..meg ha a kiadott munkái századpontos aluöntéshez, hidegkovácsoláshoz használják, talán nekem is megfelel...
#3510
Írta 2004. január 30. - 12:36
Válaszd a legegyszerûbet. Kérdezd körbe a haverokat, hogy nekik van e, és nem e adnák neked. Ha pedig van, és nem adnák neked, akkor pedig fogsz egy imbusz, és egy... ;D
És az tutira szabbványos. ;D
És az tutira szabbványos. ;D
#3511
Írta 2004. január 30. - 00:28
#3512
Írta 2004. január 30. - 00:22
jo, de ezeken a bicokon ahogy te is irtad volt, alapvetoen VAN tfek...
persze, hasznaltan veve, meg minden, de akkoris egyszerubb bemenni egy ilyen kisebb, inkabb szerviz jellegu, nem bemutatoterem boltba....
persze, hasznaltan veve, meg minden, de akkoris egyszerubb bemenni egy ilyen kisebb, inkabb szerviz jellegu, nem bemutatoterem boltba....
#3513
Írta 2004. január 30. - 00:19
lol
egy telohoz alapjaba veve VAN fektuske.
hát ez sajna nem igaz, mert azokhoz a bicókhoz, amelyikeken gyárilag tárcsafék van, a teleszkópon a v-fék tüske helyett csak egy pici kupak van....
#3514
Írta 2004. január 29. - 20:21
lol
azert kicsit hulyen fogjatok fel a dolgot, nem?
egy telohoz alapjaba veve VAN fektuske.
ha meg vki lokott, es elveszti(lsd en) az jarjon utana egy ujnak(lsd en)
kb fel ora seta volt a varosban, mire megtalaltam a bele valo darabokat...
semmi extra megeroltetes, es ugyanannyibol jon ki, mintha esztergaltatna az ember, csak picit jobban passzol a vazba/teloba....
nem ilyen ganyolt sufnituning
azert kicsit hulyen fogjatok fel a dolgot, nem?
egy telohoz alapjaba veve VAN fektuske.
ha meg vki lokott, es elveszti(lsd en) az jarjon utana egy ujnak(lsd en)
kb fel ora seta volt a varosban, mire megtalaltam a bele valo darabokat...
semmi extra megeroltetes, es ugyanannyibol jon ki, mintha esztergaltatna az ember, csak picit jobban passzol a vazba/teloba....
nem ilyen ganyolt sufnituning
#3515
Írta 2004. január 29. - 20:08
valakinek vinni kell a "menetfésû" bizniszt is ;D Nem beszélve arról, hogy nehogymá' a "Joskapista" telógyár féktüskéi kompatibilisek legyenek a mi modelljeinkkel marketing elv-nek is érvényesülnie kell. basszák meg. s még azt mondják hogy globalizácijó vagy mija vér.
#3516
Írta 2004. január 29. - 18:11
hát ez hihetetlen!!!
mi a p@csáért nem lehetett egy szabványos menetemelkedést kitalálni a v-fék tüskére???
ez nem állapot, hogy ahány, váz illetve villa, annyi féle :
mi a p@csáért nem lehetett egy szabványos menetemelkedést kitalálni a v-fék tüskére???
ez nem állapot, hogy ahány, váz illetve villa, annyi féle :
#3517
Írta 2004. január 29. - 16:53
uppsz, ez a féktüske dolog, szerintem egyszerübben megoldható: kiveszed,elviszed esztergályos Cecíliához, vagy inkább Cecilhez:
-méret levesz
-menetfésûvel menet azonosít
-elõtolás,stb beállit s kész a menet
-a belsõ menetelést megcsinálhatod otthon, az nem nagy trükk ált, metrikus szokott lenni, nem?
kivánt minõségû!!!!!! anyag befog: s 5 perc mulva sztem, kész a dolog. Max. egy rongyot kér érte egy tisztességes szaki, vagy valami piát, ha nagyon macerás a dolog. ;D Nekem pölö, 400 kilóé csinált hatszögacélból hajtókarlehúzót amit még nem sikerült szétb@szni, mondjuk kicsit haverrel megtuningoltuk, apucikája lánghegesztõ szettjével izzít-olajban edz. ;D
örök darab, ha eltemetnek magammelé helyeztetem fõleg, hogy bele van ütve a monogramom. nagyon sexi.
-méret levesz
-menetfésûvel menet azonosít
-elõtolás,stb beállit s kész a menet
-a belsõ menetelést megcsinálhatod otthon, az nem nagy trükk ált, metrikus szokott lenni, nem?
kivánt minõségû!!!!!! anyag befog: s 5 perc mulva sztem, kész a dolog. Max. egy rongyot kér érte egy tisztességes szaki, vagy valami piát, ha nagyon macerás a dolog. ;D Nekem pölö, 400 kilóé csinált hatszögacélból hajtókarlehúzót amit még nem sikerült szétb@szni, mondjuk kicsit haverrel megtuningoltuk, apucikája lánghegesztõ szettjével izzít-olajban edz. ;D
örök darab, ha eltemetnek magammelé helyeztetem fõleg, hogy bele van ütve a monogramom. nagyon sexi.
#3518
Írta 2004. január 29. - 16:46
8)
Na, drakula...ööö. akarom mondani, GRATULA ! ;D ;D
Nekem csak fele, fel tudta éiteni a dokinéni, meg addig-harap-cvsiszol-harap-csiszol-ta, mig frankó nem lett. Ha klippet akarsz forgatni, és is szivesen vicsorítok benne, meg lóbálom a tesznyetestem. ;D
Na, drakula...ööö. akarom mondani, GRATULA ! ;D ;D
Nekem csak fele, fel tudta éiteni a dokinéni, meg addig-harap-cvsiszol-harap-csiszol-ta, mig frankó nem lett. Ha klippet akarsz forgatni, és is szivesen vicsorítok benne, meg lóbálom a tesznyetestem. ;D
#3519
Írta 2004. január 28. - 13:21
Szal gyártanak acélból, meg titánból. Aluból nem hiszem (bár nem értek hozzá szal javítsatok ki ha tévedek), mert az rohadt gyenge lenne, és azért elég nagy terhelés éri. Szóval marad az acél meg a titán. Mivel magyarországon élünk ebbõl csak az olcsóbb acél verziót lehet kapni. Ha valaki tud véletlen boltot, ahol titán féktüskét lehet kapni az légyszi tegye már közkincsé.
Egyébként egy pár ált. 9 gr.
Egyébként egy pár ált. 9 gr.
Ugyanez az eset Ritchey fék, Sram karok, B+ fékpofa, Sun felni -> jobb felsõ metszõfog procelánból van ;Dszvsz, bármily értelmes V-fékkel el lehet érni arcradobós trükköt.
Addig a fogorvosom se hitte el, amig el nem meséltem neki, hogy miért tört le a fele egy metszõnek.
pedig nem is avid vót. fene. ;D
#3520
Írta 2004. január 28. - 07:47
Ja elég sok féle van, míg én is megtaláltam a Marzoba valót hát aszittem megbusztulok. De sala kollega a manitou-jából kivéve elpostázta nekem, ez került röpke ezer forintba. Boltban nagyon gyöszök voltak, nem is tudtak hozni, az egyik nagy menetes volt, a másik kisebb... mondom bazze..