Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
Started by
eric
, 2003. April 06. 20:04
#3341
Posted 2004. April 04. - 17:24
lx az egyik legnépszerûbb fékkar, nemhiszem, hogy bármi problémád lenne vele, és az ára is jó...
5.0 fék meg ár/érték-ben nagyon jó, ha van egy kicsit több pénzed talán megérné 7.0-t venni, az lenne akkor a legf@szább összeállítás szerintem
5.0 fék meg ár/érték-ben nagyon jó, ha van egy kicsit több pénzed talán megérné 7.0-t venni, az lenne akkor a legf@szább összeállítás szerintem
#3342
Posted 2004. April 04. - 17:19
Sziasztok elég új vagyok itt nem is igen értek a biciklizéshez , de szeretem csinálni . Az a helyzet , hogy a mostani fékem egy patkófék szar fékkarral , hát ezen szeretnék változtatni , nincsen nagy kezem /ujjam/ apám se nögyogyász ... nah mindegy a lényeg , hogy egyekrekezés közben nem érem el két ujjal a féket mert messze van de nem is tudnám behuzni csak két kézzel mert nehéz , és persze nem is áll meg olyan gyorsan mint azt én szeretném , kinéztem magamnak a bikediszkont.hu-n sram5,0 v-féket /1850-db/ és hozzá Shimano LX BL-M570 fékkart /2950-db/ szerintetek ez majd megoldja a problémámat ?
#3343
Posted 2004. April 03. - 21:34
#3344
Posted 2004. April 03. - 21:10
lehet hogy hülyeséget kérdezek, de lehet v fékkel duallozni alap szinten? Ha igen akkor milyennel?
#3345
Posted 2004. April 03. - 18:42
az új XT V-fékkel kapcsolatban van v.kinek tpasztalata, mert hátra az gondoltam CC-re...
#3346
Posted 2004. March 31. - 09:13
Csak már éppen nem 5 ezer Ft egy 9-es fék, hanem legalább 7 ezer, de inkább több. Na így azért már nem olyan okés.pont h a 9-et kéne irnod.
Most akkor azt mondjátok, hogy nem éri meg megvenni a 7-es Sram v féket a pofa miatt?
"megéri e megvenni a pofa miatt"
mert a 7-re feltett kérdésnek nemsok teteje van, hisz nem jo pofa van benne
és igenis megéri azt az 5.1ezer forintot a 9-esért még hátra is kipegetni....
mert én voltam olyan hulye, hogy hátra is feltegyem, ilyenen(mennyivel kerul tobbe mint a 7.0? nemsokkal) nem fogok sporolni.....
szal elöre hatra 9.0-as 10.2ezer forint + kar + bowden..
#3347
Posted 2004. March 30. - 21:50
Ez a tuning kijön kb. max. 3,5e-bõl. Összsen kb 13000Ft
Én akkor már az Avid Single Digit 3-ra szavaznék. Az gyári pofákkal is elég jó.
nekem az sd3 pofaja nem jott be, olyan rideg erzese volt. fogott, de valahogy megse. piros ricsi okesabb alex felnihez
#3348
Posted 2004. March 30. - 21:46
pont h a 9-et kéne irnod.Most akkor azt mondjátok, hogy nem éri meg megvenni a 7-es Sram v féket a pofa miatt?
"megéri e megvenni a pofa miatt"
mert a 7-re feltett kérdésnek nemsok teteje van, hisz nem jo pofa van benne
és igenis megéri azt az 5.1ezer forintot a 9-esért még hátra is kipegetni....
mert én voltam olyan hulye, hogy hátra is feltegyem, ilyenen(mennyivel kerul tobbe mint a 7.0? nemsokkal) nem fogok sporolni.....
szal elöre hatra 9.0-as 10.2ezer forint + kar + bowden..
#3349
Posted 2004. March 30. - 20:50
Ez a tuning kijön kb. max. 3,5e-bõl. Összsen kb 13000Ft
Én akkor már az Avid Single Digit 3-ra szavaznék. Az gyári pofákkal is elég jó.
#3350
Posted 2004. March 30. - 15:11
sot, van az 4 rugo is a ridebikeban
Az szép... Én az X-Faktor árlistáján néztem, szal akkor már inkább ott kell megvenni (és nem is rémes a kiszolgálás mint mondják).
#3351
Posted 2004. March 30. - 12:11
A lényeg: a 7.0 és a 9.0 csak a pofák minõségében különbözik, illetve a színben. Nekem 7.0 van a "bótbajárós" bicajomon, gyári pofákkal. Maga féktest semmi extra, mûködik. Nem különösebben precíz, nincs olyan jó mint a '98-as LX ;D
Viszont olcsó. A pofák szarok, de lehet venni elõre Ricsi pirosat, azzal biztos jó lesz, hátra meg szürke B+-ot. Ez a tuning kijön kb. max. 3,5e-bõl. Összsen kb 13000Ft
Ha veszel két pár 9.0-át, akkor kb 20.000Ft.
Ja, és ki az az "állat", aki KoolStoppot koptat hátul?
Viszont olcsó. A pofák szarok, de lehet venni elõre Ricsi pirosat, azzal biztos jó lesz, hátra meg szürke B+-ot. Ez a tuning kijön kb. max. 3,5e-bõl. Összsen kb 13000Ft
Ha veszel két pár 9.0-át, akkor kb 20.000Ft.
Ja, és ki az az "állat", aki KoolStoppot koptat hátul?
#3352
Posted 2004. March 30. - 11:32
#3353
Posted 2004. March 30. - 08:50
#3354
Posted 2004. March 29. - 22:23
#3355
Posted 2004. March 29. - 22:12
mert a 9.0-ban kool-stop van.
amibol ha jol tudom 1500-2000 ft egy pár.... persze, ez csak a betét. ehhez hozzájön még egy egyész jó minöségü pofatartó, és kész is.
cserébe a 7.0-án meg van valami tesco pofa......
vagy lehet a fekete festék kerul sokba?
amibol ha jol tudom 1500-2000 ft egy pár.... persze, ez csak a betét. ehhez hozzájön még egy egyész jó minöségü pofatartó, és kész is.
cserébe a 7.0-án meg van valami tesco pofa......
vagy lehet a fekete festék kerul sokba?
#3356
Posted 2004. March 29. - 22:08
Ha jól vettem ki a hozzászólásokból, a Sram 9.0 és a Sram 7.0 v-fék között csak annyi különbség van, hogy a 9-esben cserélhetõ fékpofa van. A féktest és a rugó ugyanaz. Jól értettem tehát? Ha így van, akkor már csak azt nem értem, miért kerül 2-szer annyiba a 9-es, mint a 7-es?
Azért, mert a 9.0-ban cartridge-es fékpofa van (+500 Ft). A maradék ügyes üzletpolitika.
#3357
Posted 2004. March 29. - 12:09
Szerintem lehet hogy van különbség a 9.0 és a 7.0 pofáinak az anyagában. Úgy tudom a 9.0 Kool Stop pofákkal van, ami nagyon jó (7.0 ásnál nem tudom milyen van).
Az 5.0-hoz volt szerencsém kipróbálni (szerencsére nem az én bringámon), de valami katasztrófális teljesítménye volt.
Az 5.0-hoz volt szerencsém kipróbálni (szerencsére nem az én bringámon), de valami katasztrófális teljesítménye volt.
#3358
Posted 2004. March 29. - 10:29
Ha jól vettem ki a hozzászólásokból, a Sram 9.0 és a Sram 7.0 v-fék között csak annyi különbség van, hogy a 9-esben cserélhetõ fékpofa van. A féktest és a rugó ugyanaz. Jól értettem tehát? Ha így van, akkor már csak azt nem értem, miért kerül 2-szer annyiba a 9-es, mint a 7-es?
#3359
Posted 2004. March 28. - 22:08
#3360
Posted 2004. March 28. - 22:06
lehet hogy lecserélem az 5.0-ásra a 7.0-ásomat...
nem teccik ez az ezüst szín...
Meg ne próbáld! A 7.0-ás és a 9.0-ás féktest ugyanaz, de az 5.0-ás már nem. Értsd: ez azért olcsóbb, mert szarabb!