Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#1441
Írta 2005. május 30. - 21:46

Double Wide
Doubletrack
Deore Fr aggyal jó lesz?
Ja és jó a saint fékhez az xt-kar, ami az ebike-on van?
#1442
Írta 2005. május 30. - 21:36

Nem nagy szám, sztem rob-nak meg nekem is 0kg plusszunk van!
De ahogy Dig mondta nektek eros minuszotok van, nekem pedig se nem minusz, se nem plusz, csak siman egyszeruen tokeletes


Asszem Deemax lesz. Csak akkor lesz baj, ha hatulra nem jo a Deemax agy, mert akkor nem lesz egyforma es az nem szep

I`m as fast as nobody!
#1443
Írta 2005. május 30. - 21:17

Nem nagy szám, sztem rob-nak meg nekem is 0kg plusszunk van!
Amúgy a DeeMaxnál a gyári tökéletes fûzés (küllõfeszesség ilyesmi) is bejátszhat mint pozitívum!
valahogy úgy érezm...
mintha nekem se lennne +om:-D
vajh' mért nem törik alattam semmi...:-)
#1444
Írta 2005. május 30. - 21:08

Nekem meg...ááh hagyjuk:D
Az új Deemax felni nem a 823-as?
#1445
Írta 2005. május 30. - 21:02

( muszeres meres szerint a testzsirszazalekom tokeletes, 0kg plusz van rajtam :- )
Nem nagy szám, sztem rob-nak meg nekem is 0kg plusszunk van!

Amúgy a DeeMaxnál a gyári tökéletes fûzés (küllõfeszesség ilyesmi) is bejátszhat mint pozitívum!
#1446
Írta 2005. május 30. - 20:56

összesen: 998 gramm. ha a küllõ sulyában nem is számoltam a küllõanyát, akkor se vagyok 1100 grammnál, ha azokat hozzáveszem.
Akkor a Deemax elso nem veszes. A felni es a kullo erosebb is elvileg, es csak ~120g kulonbseg van. ( Deemax 1120g )
Nah majd meglatjuk hogy lesz.
ÉS pl Vole még fogyni sem tudna nagyon..szóval.
Azert tudnek par kilot de inkabb atalakitom izomma


( muszeres meres szerint a testzsirszazalekom tokeletes, 0kg plusz van rajtam :- )
I`m as fast as nobody!
#1447
Írta 2005. május 30. - 20:47

ÉS pl Vole még fogyni sem tudna nagyon..szóval.
Rob dettó neki híznia kell.
Én meg azt veszek amit akarok:P és amíg a tulaj úgy gondolja hogy annak a 130 grammnak értelme van addig tiszteletben kell tartani.
Mondjuk én közel két kilót spórolok 32 ezer forint kiadásával a keréken..
Ami azért nem semmi.
rob:a 823, 657 gramm:)ne csalj le tíz grammot:D
#1448
Írta 2005. május 30. - 20:42

823-mas 647 gramm
tune elsõagy 160 gramm
küllõszett (64db/264mm) - 382 g, fele akkor nagyjából 191 gramm
összesen: 998 gramm. ha a küllõ sulyában nem is számoltam a küllõanyát, akkor se vagyok 1100 grammnál, ha azokat hozzáveszem.
de van full 1.8-as competition is, 180 gramm sullyal.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1449
vendég_nhunor_*
Írta 2005. május 30. - 20:30

#1450
Írta 2005. május 30. - 20:29

én a súlymániára meg azt mondom hogy inkább fogyni kéne:-)
amúgymeg aki nem nagoyn grammhuszéár(nem 6 kilós gép) annak is simán megéri a Zátütõ, súlyban a végeredmény alig több, viszont...
#1451
Írta 2005. május 30. - 20:29

#1452
Írta 2005. május 30. - 20:27

amig a suly nem számit
Olyan nincs


Visszaterve a Mavicra, hogy ne a rugostag topicot offoljuk szet, mennyivel lenne konyebb a tune+2-1.8-2+mavic X823 mint a deemax elso kerek?
A hatsobol valszeg nincs olyan amit en szeretnek, legalabbis a honalpon csak a 20mm -t irtak meg a 9mm-t.
I`m as fast as nobody!
#1453
Írta 2005. május 30. - 19:39

(és a maxle zsir találmány)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1454
Írta 2005. május 30. - 19:16

ugyanaz mint a patentzár, csak itt ki kell huzi a tengelyt.
#1455
Írta 2005. május 30. - 19:15

Szal a szétszedésben nem hátrány...
Merevségben viszont sokkal jobb, mint a hagyományos gyorsszáras villák?
A szétszedés nem hátrány egyáltalán..
Nem kell fél órát szarozni vele, simán kicsavarod és kiszeded.
A merevsége meg sokkal sokkal nagyobb mint a gyz-s villáknak..erõsebben is fog rajta a fék, gyorsabban tudsz vele menni, nem fog kolbászolni feltehetõleg.
Szóval csupa csupa elõny.
#1456
vendég_nhunor_*
Írta 2005. május 30. - 19:12

Merevségben viszont sokkal jobb, mint a hagyományos gyorsszáras villák?
#1457
Írta 2005. május 30. - 19:10

De ha Forma 1 tempóban akkor még gyorsabban;)
Nekem négy kicsi imbusz és egy nagy és voila.
#1458
vendég_nhunor_*
Írta 2005. május 30. - 19:08

Azt a rudat ami merevíti az alját ki lehet huzni, és csak egyszerûen belel leet tolni az átütõs agyba?
Ha mrá be van építve, és mondjuk defektet kap az ember, szét lehete szedni, vagy csak nehezen? [a villát a keréktõl...]
#1459
Írta 2005. május 29. - 19:18

#1460
Írta 2005. május 29. - 11:50

ha nem akarsz rá napokat várni, akkor egyszerûbb otthon alkotni