Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#421
Írta 2005. október 25. - 08:58

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#422
Írta 2005. október 25. - 08:42

magyarul benne van a belsõ csak mégse.
#423
Írta 2005. október 24. - 21:39

csõ!Ezer bocs, ha ez nem való ide (nem találom a helyét). Az érdekelne, hogy lítiumos zsír helyett használhatok-e grafitporos zsírt? A benzinkútnál csak ilyet lehet kapni, és a környéki bringaboltok nem árulnak zsírt.
sztem a grafitos zsír nem jó az ilyen precíz cuccokhoz!!
nyomdász vagyok.egyszer hoztak a géphez grafitos zsírt.mikor a szerelõlk meglátták azt mondták,hogy soha többet ne zsírozzuk azzal mert tönkre teszi...
egy kerékagy pedig kicsit macerásabb mint egy nyomdagép...
#424
Írta 2005. október 24. - 21:05

#425
Írta 2005. október 24. - 20:13

de szerintem annyira mindegy neki hogy az hihetetlen
zsír legyen
én grafitost szoktam belekenni mer az van és szép szürke
#426
Írta 2005. október 24. - 20:11

UST uralkodik.
#427
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. október 24. - 20:10

#428
Írta 2005. október 24. - 18:34

/de a bikemagban volt róla cikk/
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#429
Írta 2005. október 24. - 16:20

elvileg, ha jók az emlékeim....Tehát lehámozom a külsõt, és belülrõl foltozás? Ennyi?
egyébként súlyhoz, visszatérve, ilyen xc, am szinten általában nehezebb valamivel az ust rendszer, a hagyományosnál....viszont tapadásban jobb(az alacsonyabb nyomás miatt ugye) , meg állítólag felüthetetlen,,,,bár én még a belsõst sem tudtam terepen eldefektelni...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#430
Írta 2005. október 24. - 16:16

#431
Írta 2005. október 24. - 16:13

ugyanúgy ragasztható mint a belsõ...gyors megoldás, meg ideiglenesen beleteszel egy belsõt...Ha defektes lesz az ust rendszer, akkor hogyan lehet "megfoltozni"?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#432
Írta 2005. október 24. - 16:09

#433
Írta 2005. október 24. - 15:46


Legutobb csak belso nelkuli kerekem volt, masfel honap alatt egy defekt sem volt, se elol se hatul. Jo kulsot kell venni, ugyanis csak azon mulik. Ami a tubeless kulsot atszurja, az atszurja a simat is, ergo ugyanannyi vagy tobb defekt van belsovel tusketol + feluteses defektek.
A sokkal konyebb dologgal nem ertek egyet. Valamivel konyebb, de amit a belson megsporolsz, annyival lehet erosebb a kulso, es sokkal kevesebb defekt lesz, meg ami mar elhangzott, alacsonyabb nyomas - jobb tapadas, foleg koves / vizes gyokeres palyakon.
I`m as fast as nobody!
#434
Írta 2005. október 24. - 15:42

ust nemkõ...
azzal defektet kapsz, csak szopsz...
ezt ugye te se gondoltad komcsira? egy fasza mavic UST felnis kereket nagyon nehez kilukasztani. felutes mint olyan nem letezik. ha tusket kapsz be, akkor simancsak megragasztod, vagy beledobsz ideiglenesen egy belsot, es mesz tovabb.
plusz sokkal konnyebb. plusz sokkal kisebb nyomason lehet hasznalni.
a kovetkezo kerekeim ust-sek lesznek az tuti. Mavic XM 819 disc. 465 gramm.

RAUH-Welt
B E G R I F F
#435
Írta 2005. október 24. - 14:21

rákeresek a neten is...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#436
Írta 2005. október 24. - 14:17

Nem hiszem hogy sok gond lenne ezekkel az uj Deemax -ekkel.
Gyari leiras:
http://www.mavic.com...let=2&gamme=vtt
I`m as fast as nobody!
#437
Írta 2005. október 24. - 13:59

#438
Írta 2005. október 24. - 13:57

2004-08-13, 15:06
mavic témában egykis help:
az új deemax már nem az, ami a régi deemax volt. az idei sárga helyett fehér, a jövõ évi megint sárga, de azok már nme a 321-es felnivel mennek, hanem a d3.1-essel, ami ust-s. (és nem 36 mm széles, csak 32 mm széles, valamint könnyebb is)
a deemax kerék lényege, hogy egyenes fejû küllõkkel van fûzve gyárilag. nekem volt egy pár régi deemax-om (ki hinné?) és egy kalap sz*r volt. röhögtem is, amikor a mavic cikket olvastam az újságban. nem a felni volt a rossz, hanem az agy. az elsõ lógott (csapágycsere) a hátsó meg ugrott (király racsni...)
50-ért vettem a párat (!) és azt hiszem 75-ért adtam túl rajtuk.
mindenesetre jól néztek ki

amúgy meg:
'03 mavic d321 = '04 mavic ex 729 disc (hegesztett, 36 mm széles, fekete adonizált, ~ 650 gramm) - tárcsás
'03 mavic d521 = '04 mavic ex 721 (hegesztett, 29.6 mm széles, fekete adonizált vagy szürke matt alu szinben, ~ 600 gramm) - véfékes
'03 mavic f219 disc = '04 mavic ex 321 disc (illesztett, adonizált fekete, 28 mm széles, ~ 550 gramm) - tárcsás
kielégítõ vagyok?
sunnból csak a hegesztettek a jók, mint régi rhyno lite (550 gramm/28.6 mm, made in usa felirat) vagy új singlewide, singletrack. (ezekbõl van olcsó illesztett is, de én nem azokra gondolok!)
vagy kõnehéznek ott van a doublewide/doubletrack, de szerintem semmi értelmük nincsen...... (azokból is csak a hegesztett jó)
a sunn hegesztett felnik is általában 10 ezernél kezdõdnek.
#439
Írta 2005. október 24. - 13:51

a Panther 22,3mm magas
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#440
Írta 2005. október 24. - 13:44

I`m as fast as nobody!