Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
3825 replies to this topic

#421
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
ööö...a Mavic XM317 méreteit adja már meg valaki nékem...ki kellene számolnom szükséges-e a küllõcsere, vagy nem...

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#422
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,333 posts
az ust-s külsõk nehezebbek mint a sima társaik, mer beleintegrálják a légzáró réteget a gumiba.

magyarul benne van a belsõ csak mégse.

#423
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 posts

Ezer bocs, ha ez nem való ide (nem találom a helyét). Az érdekelne, hogy lítiumos zsír helyett használhatok-e grafitporos zsírt? A benzinkútnál csak ilyet lehet kapni, és a környéki bringaboltok nem árulnak zsírt.

csõ!

sztem a grafitos zsír nem jó az ilyen precíz cuccokhoz!!
nyomdász vagyok.egyszer hoztak a géphez grafitos zsírt.mikor a szerelõlk meglátták azt mondták,hogy soha többet ne zsírozzuk azzal mert tönkre teszi...
egy kerékagy pedig kicsit macerásabb mint egy nyomdagép...

#424
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,721 posts
Kálciumbázisú? Ez új... Ha nem nagyon "folyékony", akkor bizti jó. 60°nál sztem nem szokott melegebb lenni egy kerékagyban.

#425
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,703 posts
csapágyba csapágyzsírt
de szerintem annyira mindegy neki hogy az hihetetlen
zsír legyen
én grafitost szoktam belekenni mer az van és szép szürke

#426
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts
Nekem meg 823 lesz ha nagy leszek:)
UST uralkodik.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#427
vendég_kerekeske_*

vendég_kerekeske_*
  • vendég
Kónuszos agyakhoz milyen zsírt??? Kálcium bázisú kis-és középterhelésû csapágyzsír jó? (-15 -> 60 fokig jó)

#428
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
Max annyi a különbség, hogy az UST-ehz mintha valami speckóbb folt/ragasztó lenne, de leeht félreértettem valamit még anno.
/de a bikemagban volt róla cikk/
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#429
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,272 posts

Tehát lehámozom a külsõt, és belülrõl foltozás? Ennyi?

elvileg, ha jók az emlékeim....


egyébként súlyhoz, visszatérve, ilyen xc, am szinten általában nehezebb valamivel az ust rendszer, a hagyományosnál....viszont tapadásban jobb(az alacsonyabb nyomás miatt ugye) , meg állítólag felüthetetlen,,,,bár én még a belsõst sem tudtam terepen eldefektelni...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#430
nkarcsi

nkarcsi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,380 posts
Tehát lehámozom a külsõt, és belülrõl foltozás? Ennyi?

#431
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,272 posts

Ha defektes lesz az ust rendszer, akkor hogyan lehet "megfoltozni"?

ugyanúgy ragasztható mint a belsõ...gyors megoldás, meg ideiglenesen beleteszel egy belsõt...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#432
nkarcsi

nkarcsi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,380 posts
Ha defektes lesz az ust rendszer, akkor hogyan lehet "megfoltozni"?

#433
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Ez el is kerulte a figyelmem :)

Legutobb csak belso nelkuli kerekem volt, masfel honap alatt egy defekt sem volt, se elol se hatul. Jo kulsot kell venni, ugyanis csak azon mulik. Ami a tubeless kulsot atszurja, az atszurja a simat is, ergo ugyanannyi vagy tobb defekt van belsovel tusketol + feluteses defektek.
A sokkal konyebb dologgal nem ertek egyet. Valamivel konyebb, de amit a belson megsporolsz, annyival lehet erosebb a kulso, es sokkal kevesebb defekt lesz, meg ami mar elhangzott, alacsonyabb nyomas - jobb tapadas, foleg koves / vizes gyokeres palyakon.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#434
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

ust nemkõ...
azzal defektet kapsz, csak szopsz...



ezt ugye te se gondoltad komcsira? egy fasza mavic UST felnis kereket nagyon nehez kilukasztani. felutes mint olyan nem letezik. ha tusket kapsz be, akkor simancsak megragasztod, vagy beledobsz ideiglenesen egy belsot, es mesz tovabb.

plusz sokkal konnyebb. plusz sokkal kisebb nyomason lehet hasznalni.

a kovetkezo kerekeim ust-sek lesznek az tuti. Mavic XM 819 disc. 465 gramm.

Feltöltött kép
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#435
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
xm317-rõl adatok/metszeti rajz valakinek?
rákeresek a neten is...

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#436
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Az uj Deemax felnije az EX 823 elvileg. Csak kicsit atdolgozva.
Nem hiszem hogy sok gond lenne ezekkel az uj Deemax -ekkel.
Gyari leiras:
http://www.mavic.com...let=2&gamme=vtt
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#437
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,333 posts
http://forum.bikemag...php/t-1649.html egy régi felnifórum

#438
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,333 posts
rob
2004-08-13, 15:06
mavic témában egykis help:
az új deemax már nem az, ami a régi deemax volt. az idei sárga helyett fehér, a jövõ évi megint sárga, de azok már nme a 321-es felnivel mennek, hanem a d3.1-essel, ami ust-s. (és nem 36 mm széles, csak 32 mm széles, valamint könnyebb is)
a deemax kerék lényege, hogy egyenes fejû küllõkkel van fûzve gyárilag. nekem volt egy pár régi deemax-om (ki hinné?) és egy kalap sz*r volt. röhögtem is, amikor a mavic cikket olvastam az újságban. nem a felni volt a rossz, hanem az agy. az elsõ lógott (csapágycsere) a hátsó meg ugrott (király racsni...)
50-ért vettem a párat (!) és azt hiszem 75-ért adtam túl rajtuk.
mindenesetre jól néztek ki :)

amúgy meg:
'03 mavic d321 = '04 mavic ex 729 disc (hegesztett, 36 mm széles, fekete adonizált, ~ 650 gramm) - tárcsás
'03 mavic d521 = '04 mavic ex 721 (hegesztett, 29.6 mm széles, fekete adonizált vagy szürke matt alu szinben, ~ 600 gramm) - véfékes
'03 mavic f219 disc = '04 mavic ex 321 disc (illesztett, adonizált fekete, 28 mm széles, ~ 550 gramm) - tárcsás

kielégítõ vagyok?

sunnból csak a hegesztettek a jók, mint régi rhyno lite (550 gramm/28.6 mm, made in usa felirat) vagy új singlewide, singletrack. (ezekbõl van olcsó illesztett is, de én nem azokra gondolok!)
vagy kõnehéznek ott van a doublewide/doubletrack, de szerintem semmi értelmük nincsen...... (azokból is csak a hegesztett jó)
a sunn hegesztett felnik is általában 10 ezernél kezdõdnek.

#439
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
a 317-rõl nem lelek méret-adatokat...(sem az eBike-on, sem a mavic.com-on) most nem tudom kell-e küllõt vennem, vagy nem...
a Panther 22,3mm magas

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#440
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Igen. Ha csak ennyi vagy, akkor siman a 721 -est vedd. A 80 kilomat is siman birta, meg nyolcast sem tettem bele.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!