Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
3825 hozzászólás a témában

#401
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Angolul jó? sheldonbrown.com/wheelbuild

#402
vendég_kerekeske_*

vendég_kerekeske_*
  • vendég
Ha nagyon ráértek dobjatok meg egy linkkel, ahol kerékfûzést atnítanak, meg centírozást!! Esetleg le is írhatjátok ki hogy ccsinálja.
Befûzni én is tom, csak a küllõfeszítés érdekelne.

#403
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Nesztek, itt a link. Ráadásul gyönyörû a kerék, sokkal szebb, mint a gagyi régi 1100g-os:) Armstrong is Lightweightet hajtott meg Pantani és Ullrich is...

http://www.carbonspo...W_Ventoux.lasso

#404
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
k.andrás: dehogy van a Lightweight kerékszett 1 kg felett... az új országúti kerekeik 960gr körül vannak, és ez már nem hegyi idõfutamra van, hanem rendes mezõnyversenyre... Embertelen. Csak 1 misi a két kerék :eek:

#405
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.055 hozzászólás
Kala: meg tudnád kérdezni a haverodat aki ezt megcsinálta, hogy hol vett folyékony latexet?
Autist Team:)



#406
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
Egyik ismerõsömtõl hallottam, hogy õ már látott olyat, hogy valaki a sima külsõ gumit használta belsõ nélkül!! Egy mavic crossmax kerékre akasztott rá egy maxxis 350gr-os külsõt. Öntött bele valami defekt elleni lötyit és úgy hajtotta. Azért elég jó érzés lehet egy 1kg körüli elsõ kerékkel menni. Kipróbálnám ugyanezt a megoldást a lightweight kerekével, aminek a súlya 1kg felett van picivel. A pár.
Én is próbálgattam a schwalbe-t felpumpálgatni, de sikertelen volt a 30 éves mûhelypumpánkkal. Láttam a mavicnek én is már valami UST kit-jét. Egy szalagból, meg egy szelepbõl állt talán, már rég volt.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#407
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
folyékony megoldás: www.notubes.com

akit érdekel...

más: a Mavic XM317 17,5 mm magas, a Panther ami be van fûzve 22,3 mm.
Nem fûztem még kereket és nem értek a küllõhossz-számító progikhoz sem. Meg tudja mondani valaki hogy mindenképpen kell küllõket cserélnem ha lecserélem a felniket?

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#408
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
A 2.2-es Michelin C16-os Tubeless külsõ-1160 valamennyi a 2.8-as terminátor meg 1480:)
De a legjobb gumik a földön.
Ha meglesz a mavic 823-as felni szettem elõre hátra 2.8-as és mindenen átmegyek BAZDMEGGGG:D:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#409
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

2.25-2.35ös gummánál azért 100 grammos helyett yobb,ha 200-assal számolsz
még ha pappervékony is,de a mérete miatt több anyag mint az amit 1 1.9-es alá rax
és már ott is vagy az UST tömegnél ;-)
ha már negatívumot keresünk akkor az legyen az ára...:(

2,4-esbe 90 grammost is használok most is.....de a max a 150.....egyébként teljesen jól elvannak ezekbe a gummákba a max 2,1- hez való külsõk...

de hogy ne csak svábli legyen
nokian nbx lite 2,2 550 g ust 850 g
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#410
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
2.25-2.35ös gummánál azért 100 grammos helyett yobb,ha 200-assal számolsz
még ha pappervékony is,de a mérete miatt több anyag mint az amit 1 1.9-es alá rax
és már ott is vagy az UST tömegnél ;-)
ha már negatívumot keresünk akkor az legyen az ára...:(

#411
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

akkor most hirtelen megérdeklõdném a Schwalbe USTjeinek tömegét...
mert legalábbis a Continál igaz volt még 1-2 éve a fent vázolt arányosság
meg pl. a belsõsként Ladott Michik is használ6óak USTként,ergo ott is könnyebb
de azt mondanám h még a perdület miatt duplán érvényesülõ 100-150 gramm többlet is megéri az elõnyök miatt

racing ralph 2,25 545 g ust 780
nobby nic 2,25 570 g ust 780
fat albert 750 g ust 970

én maximum elsõ kerékre fontolnám meg
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#412
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

asszem csak külsõ, bármilyen, bármilyen felnin+egy folyadék amit betöltesz a szelepen át. állítólag teljesen korrekt; pár g kell kerekenként+ a normál külsõ súlya...

a folyadék nem véletlen latex?:)
mert akkor ezt házilag is meg tudod csinni
csak haver úgy készítette L h 24-es belsõ rá a kerékre,szétvág,kihajt,rá a külsõ,kilógó belsõ levág,latex belenyom,levegõ belenyom,latex megint belenyom,levegõ megint belenyom
ez volt 1 éve,azóta asszem 1x sem nyúlt hozzá max talán 1x fújt bele megint latexet meg levegõt
a súlyát sajna nem tudom a dolognak de õt ez az oldal a másfajta felhasználás miatt eleve nem érdekli:)
csak az h milyen menet közben lefelé....ZSÍÍÍÍÍR:D

tjah meg amit írtál h amíg nem lesz ujjnyi lik a külsõn addig szerelni sem kell mert a latex tömíti a kis lukakat...olyan mint a defektszerelõ spray,bár lenne rá 1 100asom h az is csak latex meg levegõ...:-D

#413
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

sztem meg nehéz...
pl 2,25 ös racing ralphnál 210 gramm a különbség, a többi guminál még több + a mavic ust felni 70 gramm plusz a 717 - hez képest....
mig egy átlag használható belsõ 140 gramm, + a felnivédõ max 10 g..tehát a legjobb esetben is min 150 gramm plusz....


akkor most hirtelen megérdeklõdném a Schwalbe USTjeinek tömegét...
mert legalábbis a Continál igaz volt még 1-2 éve a fent vázolt arányosság
meg pl. a belsõsként Ladott Michik is használ6óak USTként,ergo ott is könnyebb
de azt mondanám h még a perdület miatt duplán érvényesülõ 100-150 gramm többlet is megéri az elõnyök miatt

#414
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)

ha ez a latexes-belsõszétvágós akkor erre mondtam,h NAGGGGGYON zsííír
csak ezt tényleg macerásabb szerelni defekt esetén
d3 ráérõs sufniguruknak yó le7


asszem csak külsõ, bármilyen, bármilyen felnin+egy folyadék amit betöltesz a szelepen át. állítólag teljesen korrekt; pár g kell kerekenként+ a normál külsõ súlya...

...ja, és nem kell szerelni, eltömíti a lyukat ügyesen.

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#415
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

és a NoTubes féle megoldás? XCRider nagyon dícséri.

tigger: lehet hogy az lesz...

vagy megvárod míg amavic újra feltölti a tecnikai adatokat...:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#416
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

de pont az integrált megoldás miatt nem annyival nehezebbek,h akár a grammmánia miatt érdemes legyen belsõ+külsõ párost használni
1 átlag UST külsõ olyan 700 gramm (2.3 Conti)
1 átlag 2.1-es külsõ 400-500 gramm + 150 gramm belsõ
tehát kisebb mérettel ugyanolyan súlyban vagy és ezen túl minden az UST mellett szól
barátom latexes megoldású háziUST-jét próbáltam csak eddig,de az is olyan élmény volt h ha lesz 1x még píz bringafelújításra,akkor azonnal váltok UST-re kis és nagygépen 1aránt
kb olyan mint a szingo és belsõs gumma közti differencia outinál
csak ez sokkal kevésbé macerás mint a szingo...



most jut SZMbe h állítólag outikra is érkezik hamarosan a belsõ nélküli rendszer a Shimanotól...

sztem meg nehéz...
pl 2,25 ös racing ralphnál 210 gramm a különbség, a többi guminál még több + a mavic ust felni 70 gramm plusz a 717 - hez képest....
mig egy átlag használható belsõ 140 gramm, + a felnivédõ max 10 g..tehát a legjobb esetben is min 150 gramm plusz....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#417
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
ha ez a latexes-belsõszétvágós akkor erre mondtam,h NAGGGGGYON zsííír
csak ezt tényleg macerásabb szerelni defekt esetén
d3 ráérõs sufniguruknak yó le7

#418
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
és a NoTubes féle megoldás? XCRider nagyon dícséri.

tigger: lehet hogy az lesz...

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#419
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

az ust-s külsõk nehezebbek mint a sima társaik, mer beleintegrálják a légzáró réteget a gumiba.

magyarul benne van a belsõ csak mégse.


de pont az integrált megoldás miatt nem annyival nehezebbek,h akár a grammmánia miatt érdemes legyen belsõ+külsõ párost használni
1 átlag UST külsõ olyan 700 gramm (2.3 Conti)
1 átlag 2.1-es külsõ 400-500 gramm + 150 gramm belsõ
tehát kisebb mérettel ugyanolyan súlyban vagy és ezen túl minden az UST mellett szól
barátom latexes megoldású háziUST-jét próbáltam csak eddig,de az is olyan élmény volt h ha lesz 1x még píz bringafelújításra,akkor azonnal váltok UST-re kis és nagygépen 1aránt
kb olyan mint a szingo és belsõs gumma közti differencia outinál
csak ez sokkal kevésbé macerás mint a szingo...



most jut SZMbe h állítólag outikra is érkezik hamarosan a belsõ nélküli rendszer a Shimanotól...

#420
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

ööö...a Mavic XM317 méreteit adja már meg valaki nékem...ki kellene számolnom szükséges-e a küllõcsere, vagy nem...

probáld meg telcsin a probike-ot...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való