Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#401
Írta 2005. október 25. - 18:24

#402
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. október 25. - 18:21

Befûzni én is tom, csak a küllõfeszítés érdekelne.
#403
Írta 2005. október 25. - 17:37

http://www.carbonspo...W_Ventoux.lasso
#404
Írta 2005. október 25. - 17:16

#405
Írta 2005. október 25. - 15:52

#406
Írta 2005. október 25. - 15:43

Én is próbálgattam a schwalbe-t felpumpálgatni, de sikertelen volt a 30 éves mûhelypumpánkkal. Láttam a mavicnek én is már valami UST kit-jét. Egy szalagból, meg egy szelepbõl állt talán, már rég volt.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#407
Írta 2005. október 25. - 11:27

akit érdekel...
más: a Mavic XM317 17,5 mm magas, a Panther ami be van fûzve 22,3 mm.
Nem fûztem még kereket és nem értek a küllõhossz-számító progikhoz sem. Meg tudja mondani valaki hogy mindenképpen kell küllõket cserélnem ha lecserélem a felniket?
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#408
Írta 2005. október 25. - 11:24

De a legjobb gumik a földön.
Ha meglesz a mavic 823-as felni szettem elõre hátra 2.8-as és mindenen átmegyek BAZDMEGGGG:D:D
#409
Írta 2005. október 25. - 09:39

2,4-esbe 90 grammost is használok most is.....de a max a 150.....egyébként teljesen jól elvannak ezekbe a gummákba a max 2,1- hez való külsõk...2.25-2.35ös gummánál azért 100 grammos helyett yobb,ha 200-assal számolsz
még ha pappervékony is,de a mérete miatt több anyag mint az amit 1 1.9-es alá rax
és már ott is vagy az UST tömegnél ;-)
ha már negatívumot keresünk akkor az legyen az ára...
de hogy ne csak svábli legyen
nokian nbx lite 2,2 550 g ust 850 g
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#410
Írta 2005. október 25. - 09:37

még ha pappervékony is,de a mérete miatt több anyag mint az amit 1 1.9-es alá rax
és már ott is vagy az UST tömegnél ;-)
ha már negatívumot keresünk akkor az legyen az ára...

#411
Írta 2005. október 25. - 09:34

racing ralph 2,25 545 g ust 780akkor most hirtelen megérdeklõdném a Schwalbe USTjeinek tömegét...
mert legalábbis a Continál igaz volt még 1-2 éve a fent vázolt arányosság
meg pl. a belsõsként Ladott Michik is használ6óak USTként,ergo ott is könnyebb
de azt mondanám h még a perdület miatt duplán érvényesülõ 100-150 gramm többlet is megéri az elõnyök miatt
nobby nic 2,25 570 g ust 780
fat albert 750 g ust 970
én maximum elsõ kerékre fontolnám meg
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#412
Írta 2005. október 25. - 09:31

a folyadék nem véletlen latex?asszem csak külsõ, bármilyen, bármilyen felnin+egy folyadék amit betöltesz a szelepen át. állítólag teljesen korrekt; pár g kell kerekenként+ a normál külsõ súlya...

mert akkor ezt házilag is meg tudod csinni
csak haver úgy készítette L h 24-es belsõ rá a kerékre,szétvág,kihajt,rá a külsõ,kilógó belsõ levág,latex belenyom,levegõ belenyom,latex megint belenyom,levegõ megint belenyom
ez volt 1 éve,azóta asszem 1x sem nyúlt hozzá max talán 1x fújt bele megint latexet meg levegõt
a súlyát sajna nem tudom a dolognak de õt ez az oldal a másfajta felhasználás miatt eleve nem érdekli:)
csak az h milyen menet közben lefelé....ZSÍÍÍÍÍR:D
tjah meg amit írtál h amíg nem lesz ujjnyi lik a külsõn addig szerelni sem kell mert a latex tömíti a kis lukakat...olyan mint a defektszerelõ spray,bár lenne rá 1 100asom h az is csak latex meg levegõ...:-D
#413
Írta 2005. október 25. - 09:28

sztem meg nehéz...
pl 2,25 ös racing ralphnál 210 gramm a különbség, a többi guminál még több + a mavic ust felni 70 gramm plusz a 717 - hez képest....
mig egy átlag használható belsõ 140 gramm, + a felnivédõ max 10 g..tehát a legjobb esetben is min 150 gramm plusz....
akkor most hirtelen megérdeklõdném a Schwalbe USTjeinek tömegét...
mert legalábbis a Continál igaz volt még 1-2 éve a fent vázolt arányosság
meg pl. a belsõsként Ladott Michik is használ6óak USTként,ergo ott is könnyebb
de azt mondanám h még a perdület miatt duplán érvényesülõ 100-150 gramm többlet is megéri az elõnyök miatt
#414
Írta 2005. október 25. - 09:28

ha ez a latexes-belsõszétvágós akkor erre mondtam,h NAGGGGGYON zsííír
csak ezt tényleg macerásabb szerelni defekt esetén
d3 ráérõs sufniguruknak yó le7
asszem csak külsõ, bármilyen, bármilyen felnin+egy folyadék amit betöltesz a szelepen át. állítólag teljesen korrekt; pár g kell kerekenként+ a normál külsõ súlya...
...ja, és nem kell szerelni, eltömíti a lyukat ügyesen.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#415
Írta 2005. október 25. - 09:24

vagy megvárod míg amavic újra feltölti a tecnikai adatokat...és a NoTubes féle megoldás? XCRider nagyon dícséri.
tigger: lehet hogy az lesz...

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#416
Írta 2005. október 25. - 09:23

sztem meg nehéz...de pont az integrált megoldás miatt nem annyival nehezebbek,h akár a grammmánia miatt érdemes legyen belsõ+külsõ párost használni
1 átlag UST külsõ olyan 700 gramm (2.3 Conti)
1 átlag 2.1-es külsõ 400-500 gramm + 150 gramm belsõ
tehát kisebb mérettel ugyanolyan súlyban vagy és ezen túl minden az UST mellett szól
barátom latexes megoldású háziUST-jét próbáltam csak eddig,de az is olyan élmény volt h ha lesz 1x még píz bringafelújításra,akkor azonnal váltok UST-re kis és nagygépen 1aránt
kb olyan mint a szingo és belsõs gumma közti differencia outinál
csak ez sokkal kevésbé macerás mint a szingo...
most jut SZMbe h állítólag outikra is érkezik hamarosan a belsõ nélküli rendszer a Shimanotól...
pl 2,25 ös racing ralphnál 210 gramm a különbség, a többi guminál még több + a mavic ust felni 70 gramm plusz a 717 - hez képest....
mig egy átlag használható belsõ 140 gramm, + a felnivédõ max 10 g..tehát a legjobb esetben is min 150 gramm plusz....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#417
Írta 2005. október 25. - 09:20

csak ezt tényleg macerásabb szerelni defekt esetén
d3 ráérõs sufniguruknak yó le7
#418
Írta 2005. október 25. - 09:18

tigger: lehet hogy az lesz...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#419
Írta 2005. október 25. - 09:09

az ust-s külsõk nehezebbek mint a sima társaik, mer beleintegrálják a légzáró réteget a gumiba.
magyarul benne van a belsõ csak mégse.
de pont az integrált megoldás miatt nem annyival nehezebbek,h akár a grammmánia miatt érdemes legyen belsõ+külsõ párost használni
1 átlag UST külsõ olyan 700 gramm (2.3 Conti)
1 átlag 2.1-es külsõ 400-500 gramm + 150 gramm belsõ
tehát kisebb mérettel ugyanolyan súlyban vagy és ezen túl minden az UST mellett szól
barátom latexes megoldású háziUST-jét próbáltam csak eddig,de az is olyan élmény volt h ha lesz 1x még píz bringafelújításra,akkor azonnal váltok UST-re kis és nagygépen 1aránt
kb olyan mint a szingo és belsõs gumma közti differencia outinál
csak ez sokkal kevésbé macerás mint a szingo...
most jut SZMbe h állítólag outikra is érkezik hamarosan a belsõ nélküli rendszer a Shimanotól...
#420
Írta 2005. október 25. - 09:00

probáld meg telcsin a probike-ot...ööö...a Mavic XM317 méreteit adja már meg valaki nékem...ki kellene számolnom szükséges-e a küllõcsere, vagy nem...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való