Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
3825 hozzászólás a témában

#361
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Gondolataim:
-AmClassic,
-Dt 240,
-esetleg C.King


nekem american classic van elöl 125gr-os, tárcasfékes változat. semmi baj vele, csak csapágyat nem fogsz bele találni. ez a hátulütõje az olcsó agyaknak, nincs hozzá csere csapágy. tehát, ha most vennék agyat, az tuti, hogy nem AC lenne.

dt, Chris king nem lehet rossz... csakhát a chris kicsit húzós...
YASEC? az is egy életre szóló cucc.
(nekem van is egy elsõ kerekem eladó yasec aggyal)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#362
purge4

purge4

    vendég

  • fórumtag
  • 35 hozzászólás
Sziasztok!
Régebben már jártam erre a fórumon, ám amióta új, most vagyok elõször, sajna új néven...

még a tél folyamán szeretnék új strapabíró agyakat beszerezni (XT-ket cserélek), valószínûleg küldföldrõl. A tényezõk, amik befolyásolhatják a választást:
-évi max. 3000 km xc, nem versenyszinten!
-tárcsafékkel használnám, de 160 mm-nél nem nagyobb tárcsával
-xc telóba (max 1500 gr.) és xc vázba (max 1600 gr.) mennének
-75-80 kg-os testsúly
-legyen tartós (min. 5-8 év, persze a csapágyak cseréje mellett)
-többszöri átfûzést is bírjon el a küllõperem
Gondolataim:
-AmClassic,
-Dt 240,
-esetleg C.King

A következõ dolgok érdekelnének:
-csapágycsere ill. beszerzés mennyire megoldható ezekhez?
-szabvány csapágyakkal mennek-e?
-a küllõperem mennnyire bírja a többszöri felnifûzést?
-a racsni mennyire tartós ezeknél, ill. ha gond van ugrik az egész agy, vagy a felépítésük olyan mint a nagy S-é?
-mennyire lehet õket átalakítani v.mi könnyû csavaros tengelyrögzítésre?

Mindezekre lennék kiváncsi az adott agyaknál.
Az árakat ismerem, tudom horrorisztikus, de hosszú távra fektetnék be.

Köszi elõre is!

#363
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2.368 hozzászólás
Ennyi pénzbõl egy komplett triál bringát kapsz, használtan.Amit majd esetleg használni is tudsz majd.100-ért még 7 nyelven is fog tudni.

Jah, és most olvasom csak hogy telót is kéne.Minek, ha triálozni akarsz ne vegyé ilyesmit.Azt merevvillával kell, lehet. Amúgyis szétmenne.

#364
Phonok

Phonok

    újonc

  • fórumtag
  • 5 hozzászólás
Csátok!

Vettem egy NEUZER Cruisert (ívelt váz, 3as Nexus) és ugy döntöttem, hogy csinálok belöle egy strapabíró városi bicajt amin el lehet sajátítani a triál alapjait is. A terveim a következõk: elölre teló (40-60 e szánok rá, milyet vegyek?), duplafalu felni elõre-hátra, a legnagyobb feladat azonban a váz megerõsítése. Mivel a vázat nem erre tervezték, tudom, hogy vannak gyenge pontjai, a kérdés az, hova érdemes beheggeszteni merevítést, illetve BP környékén ki vállal be ilyet? Elõre is kösz

#365
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
fuggetlenul attol hogy milyen jol vannak osszerakva a shimano agyak, ugy altalaban mindegyikben keves a zsir gyarilag. szoval nem hulyeseg hasznalatba vetel elott szetkapni, kitorolni azt a keves zold vackot ami bennevan, tenni bele jo sok tiszta zsirt, es ugyesen beallitani. es akkor telleg jol fog mukodni viszonylag sokaig.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#366
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2.368 hozzászólás
Na, hát most pont precíz....Annyit nem szorít rajta a gyorszár, hogy elõtte nagyon lötyögnie kéne.

#367
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 hozzászólás

Amúgy én természetemnél fogva MINDENT szétszedek és beállítok, úgyhogy én még az új agyat is szétkapnám, fõleg ha szorul... nem nehéz ha van egy kónuszkulcsod is.


van kulcsom hozzá meg a beállításhoz sem lennék suta,de mégis érdekes.
fõleg,hogy xt-rõl van szó.na majd megveszem a hátsót akkor majd kiderül.ha az is ilyen akkor hagyom ha nem akkor atomjaira:D
egyébként én is ilyen állítgatós vagyok.fõleg bringával kapcsolatban csípem ha precíz a "mûszer":)

#368
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
de miért festik le egyáltalán egy V-fékes felni fékezõfelületét???

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#369
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás

üdv!

szerváltam egy xt agyat...
szerintetek az normális,hogy a gyárilag összerakott kónuszos agynak nincs holtjátéka/kotyogása/?nyilván minimálisról van szó amit a gyorszár optimális értékre tud feszíteni...sõt talán még szorul is egy kicsit.érdemes szétszedni és ujra összerakni ahogy kell?!?


nem. az XT-k faszán vannak összerakva. azért nincs holtjátéka, kotyogása, szorulása, mert jó.

#370
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás

Nemtom, ha a felni gyárilag fekete(oldalfalú) azt érdemes lecsiszolni, a V-fékhez, vagy jóazahogyvan... csak sima festés...


én lecsiszolnám... le is csiszoltam anno az enyémet.
ha rajta hagyod a festéket, akkor síkitani fog, gyengébb lesz a fékerõ, majd ahogy elkezdi leszedni a festéket, még csúnya is lesz...

elmész boltba, veszel csissz papírt, meg polírpapírt.
aztán hajrá
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#371
vendég_kerekeske_*

vendég_kerekeske_*
  • vendég
Huh.. befûztem életem elsõ kerekét (hátsó). Rhyno LITE felni, dt champion küllõk és egy fasza STX agy... A 8-ast nem nehéz kiszedni, meg középre is belõttem valahogy a felnit, de a tojásokat már nehezebb korrigálni... Csavarhúzóval:)

Nemtom, ha a felni gyárilag fekete(oldalfalú) azt érdemes lecsiszolni, a V-fékhez, vagy jóazahogyvan... csak sima festés...

Amúgy én természetemnél fogva MINDENT szétszedek és beállítok, úgyhogy én még az új agyat is szétkapnám, fõleg ha szorul... nem nehéz ha van egy kónuszkulcsod is.

#372
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.695 hozzászólás
Annyit tudok, hogy az összes gyári LX-et újra össze kell rakni, mert rosszul van beállítva, nagyon meg van húzva. De az az LX.
White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#373
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 hozzászólás
üdv!

szerváltam egy xt agyat...
szerintetek az normális,hogy a gyárilag összerakott kónuszos agynak nincs holtjátéka/kotyogása/?nyilván minimálisról van szó amit a gyorszár optimális értékre tud feszíteni...sõt talán még szorul is egy kicsit.érdemes szétszedni és ujra összerakni ahogy kell?!?

#374
vendég_nhunor_*

vendég_nhunor_*
  • vendég
belefél = ráfér.. nálam :D


köszi

#375
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
hogyhogy belefér? inkább ráfér, nem? amugy simán elmegy 2.5-ös gumi az excaliburon, a freeride 32 a dh meg 36 mm széles ha jól tudom. lusta vagyok utánanézni, de 30 flett van mindkettõ, szinte nem is szabad 2.1"-nél kisebb gumit feltenni rá.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#376
vendég_nhunor_*

vendég_nhunor_*
  • vendég
Vki nem tudja mennyi a szélessége egy Vuelta Excalibur Dh nak? (36os)
(2.5 ös gumi belefér, nem? )

#377
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás

a deemaxomban 321-esek voltak, az uj deemax-ban meg 823-masok vannak, errõl akkor ennyit.


Azzal a kulonbseggel, hogy a Deemax-ben a 823 -as felni 28 kullosre van furva :)

Mondom, a Crossland vagy 719 vagy 819 felnit hasznal. Nezd meg a honlapon. Annyira kicsi a kulonbseg, hogy nem tudtam megallapitani melyik is van benne.
De szvsz a ketto kozul szinte mindegy melyiket veszed, alattad soha nem fog meghalni egy ilyen Mavic felni.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#378
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Nem lehet hogy a gyári kerekeik felnijeit nem árulják külön? Mint ahogy az agyakat sem? Tévedek?


a deemaxomban 321-esek voltak, az uj deemax-ban meg 823-masok vannak, errõl akkor ennyit.
vole: azt én is láttam honlapon, hogy 24 küllõ, de gondoltam hogy 24 vagy 32 lyukat verni ugyanabba az aluminium szálba végülis mindegy, engem a szélesség/kamrafelépités/illesztés érdekel (bár azt már tudom, hogy hegesztett felnije van)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#379
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Rob, a Crossland 24 kullos, ergo a szeria felnit nem valoszinu hogy hasznalja.

Az Xm 317 lepcsozetes, a Crossland felnije nem.
Az xc717 meg ivesebb.

Leginkabb az xm 719 -re es az xm819 -re hasonlit.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#380
HLev

HLev

    vendég

  • fórumtag
  • 123 hozzászólás
Nem lehet hogy a gyári kerekeik felnijeit nem árulják külön? Mint ahogy az agyakat sem? Tévedek?