Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#341
Posted 2005. November 05. - 00:34

ha ilyet akarsz jobb lenne vmi egyedi agytesttel amibe belefér a nagyobb szélesebb csapágy
vagymondjuk görgõs.
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#342
Posted 2005. November 04. - 23:35


ért valaki a mélyhornyú golyóscsapágyakhoz?
különbõzõ fajták elõnyeire-hátrányaira gondolok
mert hogy volt egy agytuning cikk a bikkmakkban
és ott Atom bácsi berakott egy duplasoros, vékonygyûrûs csapágyat a tárcsaoldalra az eredeti helyett
mert a szimplasorosak képesek pár fokot elmozdulni, mondjuk egy erõsebb fékezésnél, így "bemozdulhat" az agytest a tengelyhez képest
(bocs ha hülyeséget beszélek)
namost találtam én is megfelelõ csapágyat
csak teherbírás tekintetében nem vagyok benne biztos hogy bírni fogja
errõl lenne szó:
http://medias.ina.de...38GG0hYIQic6000
"ide szákember kell, értelmiségi":)
(ja, most légyszi ne gyertek azzal hogy bringázni kell, nem gondolkodni, meg egyebek
meg hogy úgysem érzem a különbséget, meg....stb
meg kell oldani a problémát hogy megint egyben legyen a bicó, nah:))
#343
Posted 2005. November 02. - 19:48

Hibátlan. Nekem most is ilyen van.Novatec 2 az 1ben agy, átütõs + gyorsszáras , 36 L
Tartós, strapabíró ez a kombináció, vagy gyenge próbálkozás ?
#344
Posted 2005. November 02. - 10:01

itt szerintem csak a súly és a finoman futás lehet alternatíva, a tartósság nem
#345
Posted 2005. November 02. - 09:59

#346
vendég_nhunor_*
Posted 2005. November 02. - 09:21

Tartós, strapabíró ez a kombináció, vagy gyenge próbálkozás ?
#347
Posted 2005. November 02. - 07:18

már én is hallottam azokról az agyakról, hol lehet olyanokat kapni?Elõre kéne egy átütõs tárcsafékes.
ilyeneket nem lehet mindenhol kapni. egy soproni úriember csinálgatja otthon, céh-es rendszerben. telefonja, neve:
0630 9474585
Zügn Károly
felhívod, megbeszéled és majd elkészíti Neked, amilyet csak szeretnél, szín, küllõszám stb...
a CC-s tárcsafékesre nekem 25-64 ezret mondott (elsõ-hátsó)
(nekem van egy fölös elsõ eladó, ha érdekel privi.)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#348
Posted 2005. November 02. - 01:17

#349
Posted 2005. November 02. - 00:11

#350
Posted 2005. November 01. - 23:58

tudnátok ajánlani olyan boltot ahol tisztességesen és lelkiismeretesen fûznek kereket?
köcce
#351
Posted 2005. November 01. - 23:51

Phonok,
feletsd el, h cruiserrel trükközni, meg bunnyzni fogsz. 1. geometria nem arra való 2. a váz nem alkalmas rá 3. Nexus agyváltó komfortkategóriás cucc, erõsebb terheléstõl azonnal széthullik 4. ha a felnik sem duplafalúak.... nem érdemes beleölni a lóvét.
Inkább használd arra, amire való: cirkálni! Arra viszont tökéletesen alkalmas lesz.
Olyanra vállalkozol, h Chopperrel menj streetfighter bemutatóra.
ON
CK agy 300 font? Pofám leszakad.
Mavic Crossmax SL kerékszett, kerámiás fékfelülettel, 200e.
Szerintem.

#352
Posted 2005. November 01. - 22:28

ha már ennyi pénzt szánsz rá, talán érdemes lenne megnézni YASEC agyait is, nagyon jók: versenysúly. szabványos ip. csapágyak (nem gond a csere!), egyenes fejû küllõkhöz is, tárcsafék OK., precíz, 48-at reteszelõ racsni, full 7075 alu, CNC megmunk., jó garanciális feltételek, hazai termék:), bár õk sem filléres darabok, de a CK-nál biztosan olcsóbbak.
már én is hallottam azokról az agyakról, hol lehet olyanokat kapni?Elõre kéne egy átütõs tárcsafékes.
#353
Posted 2005. November 01. - 21:57

#354
Posted 2005. November 01. - 16:41

CK Classic elso - 130 font
CK Classic hatso - 300 font
CK ISO tarcsas elso - 130 font

CK atutos elso - 157font
CK ISO tarcsa hatso - 290 font

AC agyat en nem vennek, tul konnyu ahhoz, hogy kibirjon a 80kilod alatt 5evet. plusz ez a csapagy dolog se tul jo hir. a CK/k iszonyat arban vannak, bar lehet hogy tudok valamit okoskodni. a DT 240 szerintem nagyon jo, bar az se olcso. komplett kerekszett? Vannak eleg olcso mavic kerekek cc-re mostansag.
dh/ra is van... DeeTraks

RAUH-Welt
B E G R I F F
#355
Posted 2005. November 01. - 00:22

az agy még csak bírná, de tényleg egy több mint 1kg-os tõkesúlyt akarsz magad után vonszolni??? elmebeteg farnehéz tõle a bicaj. az agyváltókat nem erre találták ki!
szerintem a teló felejtõs, nem éri meg és városban értelme sincs.
egy cruiser vázon bármilyen trükköt megcsinálni, és fõleg megtanulni sokkal nehezebb mert a geometria a stabil egyenes haladásra lett kitalálva nem a vicceskedésre.
#356
Posted 2005. November 01. - 00:09

Kösz
#357
Posted 2005. October 31. - 17:39

itthon nincs ilyen csapi.
németországban láttam egy helyet, ahol lehet venni, 5Euro egy agyba egy pár, de a postaköltség még 20Euro lenne... annyiért újat tudok venni majdnem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#358
Posted 2005. October 31. - 15:07

az am classicot én kilõném,nem valami jók a csapágyaik
dt az nagyon jó kis cucc,de ha nehéz vagy akkor mindenkepp kerüld az alu racsnitestes megoldást,inkább acél vagy titán(ez mindegyikre igaz).
én egy éve majdnem vettem egy kinget,csak éppen nem lehtett kapni,s kérdéses volt, hogy mikor lesz,így egy hadley lett belõle.cc-re mindenképp ilyet vennék,persze acél rotorral,ami egy picit drágább és nehezebb 20 vagy 40grammal
#359
Posted 2005. October 31. - 12:19

Csátok!
Vettem egy NEUZER Cruisert (ívelt váz, 3as Nexus) és ugy döntöttem, hogy csinálok belöle egy strapabíró városi bicajt amin el lehet sajátítani a triál alapjait is. A terveim a következõk: elölre teló (40-60 e szánok rá, milyet vegyek?), duplafalu felni elõre-hátra, a legnagyobb feladat azonban a váz megerõsítése. Mivel a vázat nem erre tervezték, tudom, hogy vannak gyenge pontjai, a kérdés az, hova érdemes beheggeszteni merevítést, illetve BP környékén ki vállal be ilyet? Elõre is kösz
Kár lenne hozzákezdeni. Szakértõ hegesztés kib*ott drága, és még azután is lehet, h gyengébb lenne a váz, mint egy rendes triálváz, de biztos, hogy drágább és nehezebb...
Egy merevvillás agyváltós bicó tökéletes városi rohangálásra, legföljebb az üléspozíciót kell átvariálni, ha nagyon csopperes és haladni is akarsz. A triálozáshoz meg tisztára más váz és felszereltség kell. Én, ha ugrándozni akarnék tanulni, bizti, hogy egy használt vázból csinálnék egysebességes bicót hozzá.
#360
Posted 2005. October 31. - 09:01

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
