troll: a lenyeg az, hoyg egy olyan szabadonfuto van benne ami akkor rataszel csak az egyik iranyban, ha a tengely es a lanckerek kozott van egy bizonyos iranyban elmozdulas.
kostrukcioja tobbfele lehet!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Indította
Winethoo
, 2003. január 28. 15:35
#3441
Írta 2003. június 23. - 20:39

#3442
Írta 2003. június 23. - 19:52

Zoll:azzal mi jót tudnál kezdeni,ha elsõ keréken jobb oldalt lenne egy peged? ???
Nem vagyok nagyon streetes vérû,de sztem dísznek jó 1edül...
Nem vagyok nagyon streetes vérû,de sztem dísznek jó 1edül...
#3443
Írta 2003. június 23. - 18:26

Hajrá loki!
Tanulságos. Átütõre már raktak peget. Mondjuk énis elõre gondoltam csak, mert azt könnyebb felrakni egy csõre mondjuk:)
Tanulságos. Átütõre már raktak peget. Mondjuk énis elõre gondoltam csak, mert azt könnyebb felrakni egy csõre mondjuk:)
#3444
Írta 2003. június 23. - 17:49

#3445
Írta 2003. június 23. - 17:34

#3446
Írta 2003. június 23. - 17:31

#3447
Írta 2003. június 23. - 17:25

Aha! De csak a jobb oldalra vállalnám be, baloldalt a tárcsa miatt gáz:) A váltó meg úgyis lejjebb van..
#3448
Írta 2003. június 23. - 17:24

#3449
Írta 2003. június 23. - 17:21

Flatlandesek használják, mert ott ugye gáz ha tekeredik a pedál hátrafele..
Vki csináljon peget a bringámra!
Vki csináljon peget a bringámra!

#3450
Írta 2003. június 23. - 17:15

#3451
Írta 2003. június 23. - 16:41

Nem könnyû ám olyat találni, az a baj. Vagy ha igen, akkor kurv szóval elképesztõen drágán csak. :-\
#3452
Írta 2003. június 23. - 16:24

#3453
Írta 2003. június 23. - 14:10

freecoasteres hátsó agya van neki. A BMX-esek használnak ilyen cuccot. Amúgy én is néztem egy darabig, hogy mi olyan furcsa azzal a géppel...

#3454
Írta 2003. június 23. - 14:06

JIB-ben a másik érdekes annak a fickónak...izé...VDub?...a hátsó kerékagya lehet. Tekerés nélkül gurul hátra ??? tet racsnit a hajtókarhoz, vagy mi ???
#3455
Írta 2003. június 23. - 13:54

az anya nem a felnit koptatja, nehezebben szakad ki!
plusz ha duplan szegecselt akkor a ket falat koti ossze ami merevebbe teszi.
plusz ha duplan szegecselt akkor a ket falat koti ossze ami merevebbe teszi.
#3456
Írta 2003. június 23. - 13:42

Én nem tudom, csak leírom amit gondolok:
A szegecselés nyilván eltér a felni anyagától, így az erõsebb, kopásállóbb, mittudomén. A küllõ nem a felnit feszegeti, hanem csak a szegecselést. Szerintem nem sok köze van ahhoz hogy szép e vagy sem. És manapság már minden felni szegecselt.
A szegecselés nyilván eltér a felni anyagától, így az erõsebb, kopásállóbb, mittudomén. A küllõ nem a felnit feszegeti, hanem csak a szegecselést. Szerintem nem sok köze van ahhoz hogy szép e vagy sem. És manapság már minden felni szegecselt.
#3457
vendég__*
Írta 2003. június 23. - 13:34

hali, nem tudjátok, hogy a szegecslt felni miért jobb a szegecseletlennél azon kívül, hogy szebb? nekem most szegecseletlen van és gondolkodom a cseréjén mert nehéz (mach1 520), de ha ez a szegecselés fontos az meg tudna erõsíteni...
#3458
Írta 2003. június 21. - 12:27

Nem tudom de õk meg tudták csinálni(A D321 azért elég merev oldalirányban 8))
#3459
Írta 2003. június 21. - 09:03

kala: Flatlandben gyakori a 96 küllõ, mert azok ugyen mindig talajon vannak, és a kerekek elég érdekes pózban is szoktak soxor lenni a földön...
De ez a kétfelnis dolog egyenlõ sík iq-val. És egy érkezésnél például mi tartja össze a 2 felnit a küllõkön és a külsõn kívül? Össze celluxozza?
De ez a kétfelnis dolog egyenlõ sík iq-val. És egy érkezésnél például mi tartja össze a 2 felnit a küllõkön és a külsõn kívül? Össze celluxozza?


#3460
Írta 2003. június 21. - 00:39
