Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

garancia :: azaz mit csinálunk a hibás cuccokkal?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
52 hozzászólás a témában

#41
sped

sped

    vendég

  • fórumtag
  • 67 hozzászólás
Ja, a gondom közben már megoldódott, kicserélték a telóban a levegõpatront és eladtam. Azóta egy '02-es RS Judy SL-em van már.

Nem tudja valaki hogy hogyan lehet levenni a rugóutat 80mm-re? Sok az a 100.. Adtak hozzá egy ilyen kis fehér távtartót, gondolom azt kell belerakni. Lehet visszamegyek vele a boltba csinálják meg..

#42
KillerTom

KillerTom

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.570 hozzászólás
speed ...elkell kuldened az  RST gyartokhoz / valahol talalsz infot..igaz nem lessz ingyen  / ..es ott majd kiderul.. panaszold el hogy a forgalmazo le sem szarta a garancias dolgokat ...csak ha ugy alakul akkor !!addig ne csinalj semmit..

de ezert kell marzocchi .......a legjobb a vasarlokhoz.. nekem kuldtek uj ecc-t ugy hogy a regit elsem kellett kuldenem nekik  !!!

#43
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás
hû de fasza, legyünk pozitívak, írjunk pozitívat, na akkor juicy good mornin' mindenkinek:

2 db PS joyt vittem a Kinizsi utcai PS boltba, iszonyat tömeg, azt hittem sose kerülök sorra, de azért beléptem. Egy srác egybõl elém jött a tömegbõl és megkérdezte miben segíthet.
Mondom mi van és hogy gari nincs, a SONY márkaszervíz nem tudta megjavítani, segítsen.
Mondja ok, üljek le és a kezembe nyomott egy újságot. Hátravitte, azonnal megnézték és mondta, hogy nem gond e, hogy ha zárásig tudják csak megcsinálni és vissza kéne jönnöm.
Nos nem volt gond természetesen, és 4500-ból megúsztam a kettõt + 900 náluk a memokártya :o.

Ja bringás pozitív sztorim természetesen nincs, csoda hogy a rendszer mûködik.

#44
zylexy

zylexy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 523 hozzászólás
cAb: Nekem szintén van egy ellenpéldám. A Velvártban vettem egy BikeMag-et 8), és olyan kiszolgálásban volt részem, ami példaértékûnek mondható! Baromi segítõkész volt a srác. Rákérdeztem, hogy milyen platformpedáljuk van, elémrakott 20 féle pedált, és 10 perc volt mire felocsudtam az ámulatból. Aztán végül csak egy BikeMag-et vettem, de még otthon is többször elgondolkodtam azon, hogy mennyire rendesek voltak.

#45
azonic

azonic

    vendég

  • fórumtag
  • 52 hozzászólás
Szerintem inkább arról írjatok, hogy a problémáidat korrektül, emberi idôn belül megoldották, rendesek voltak veled és segítôkészek.
Mert ebbôl szerintem kevesebb sztori van. És engem az jobban érdekel, hogy hol tudnak/fognak nekem segíteni. Én már nem érzem jobban magam attól, hogy kurvaanyázok, mert egyszerúen nem is érdekel az ilyesmi, meg sem érint az, hogy megint paraszt volt a boltos, mert betudom az általános közállapotainknak. Viszont azt szeretném tudni, hogy hol várhatok emberi bánásmódot.
Köszönettel: azonic

#46
cAb

cAb

    vendég

  • fórumtag
  • 208 hozzászólás
:::Akkor jöjjön az ELLENPÉLDA:::

Vettem egy EASTPAK táskát. kaptam mellé 30 év garanciát, ami röhejesnek tûnt. Két év nyúzás után a zip-zár megakadt és kinyílt mindkét oldalon, ahogy azt a téli kabát szokta. Na mondom lássuk a csodát. Visszamentem a boltba, de az már elköltözött onnan. Nem tudtam hova fordulni, kerestem, de magyar honlapot nem találtam, csak az eastpak.com volt. Volt azon egy contact us, ami nem is email volt, csak ilyen ki kellett tölteni és a submit-ra nyomni. Ez volt szombaton. nem bíztam a dologban.. DE, amikor kedde kaptam egy magyar emilt, hogy ha befáradnék az eastpak nagykerbe, akkor orvosolnák a problémámat. Állam kocc. Bementem, kaptam egy VADIÚJ táskát és odasúgta a srác, hogy legközelebb egybõl menjek hozzájuk, vagy más boltba, de amerikába NE írjak a nagyfõnöknek :)

Amúgy 1000 másik esetben szívtam én is. A magyarok nem vállalnak garanciát a tetteikért, a termékeikért :/

cAb

#47
zylexy

zylexy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 523 hozzászólás
Na igen.... Rengeteget tudnék arról mesélni, milyen köcsögök tudnak lenni az eladók. Én pl (nem írok boltnevet) az egyik bolt elõtt álltam, mert pont nyitás elõtt voltak. 10-kor kellett volna nyitnia a csókának, látta, hogy ott állok, és 10:10-kor odabaktat, unott pofával, és nagy nehezen kinyitja az ajtót. Erre én köszönök, õ, rám se hederít, fél órája ott állok, nézelõdök, ki se szolgál, meg se kérdezi, hogy mi van, semmi. Erre én is vettem az adást, és köszönés nélkül rájuk csaptam az ajtót.
Ennyit az Elit kiszolgálásról, ráadásul ez a bolt, nem egy trafik. Csak azt nem értem, hogy ez nekik miért jó, hogy le se sz*rják a vevõt, így tényleg semmit nem fognak eladni. Na mindegy

#48
vendég__*

vendég__*
  • vendég
jaja, mejik bolt volt ez?

eccer nekem is volt egy hasonló, ám értékben ehhez képest apró garanciális problémám:
vettem egy Pirelli monti külsõt, és pár nap alatt az oldalfalán egy 3szög alakban elvékonyodott a gumi. a vak is látta hogy gyári hiba és nem én karcoltam bele bicskával. teljes nyugalommal elcaplattam a bótba ahun vettem, erre az arc eladó mongya hogy ez bizony nem egyértelmû, ezzel azt tudná csinálni hogy felviteti a KERMI-be, de az sok idõ, meg sok pénz. arrólé mélyen hallgatott hogy az õ sok pénzük, ha kiderül hogy gyári hiba. na mondom fasza, aluttam rá 1-2t. gondoltam egyet, és bementem mégeccer, csodák-csodája bent volt a fõnök is, na és az arc is. egybõl a fõnökhoz fordultam, elmondom a témát, erre mosolyogva azt mondja, ohh persze, itt van egy másik.........az arc mélyen sunnyogott közben.....  
szóval bizony nem a bolton múlik az hogy valami garanciális-e vagy sem, hanem az eladókkal, mer kiskirálynak hiszik magukat ha nincs bent a fõnök.

#49
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 hozzászólás
melyik boltról van szó?


#50
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
válasz a fõ kérdésre:

semmit...lenyeled, mert ÚGYSEM érsz el vele semmit

(na remélem ez elég provokatív   ;))

#51
vendég__*

vendég__*
  • vendég
Merida, RST, Shimano = Velotrade Kft. vagyis õk forgalmazzák ezeket a cuccokat, több máson kívûl. Tehát õk vannak hivatva arra, hogy a garanciális problémádat felülvizsgálják.


#52
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Tessék: egyes tartós használatra rendelt termékek
jótállási kötelezettségérõl szóló jogszabályok: http://www.fogyaszto...hp3?page=jotkot

#53
sped

sped

    vendég

  • fórumtag
  • 67 hozzászólás
Sajnos kis hazánkban nagyon elterjedt az a szokás, hogy miután az ember vesz valamit és kiadta a pénzt, nagyon nagy ívben lesz*rják akármilyen problémája van a termékkel. Tisztelet a kivételnek.

Kb. 3 hónapja vettem egy Merida Matts Speed-et [2002-es] és a telóval rögtön problémáim voltak.
[ez egy '02-es RST Omega AET, az RST közép-felsõ
kategóriája, tehát nem lehet nagyon szar]

Az alsó holtponton mindig kattant egyet, vissza is vittem, gondoltam ha már 200e-ért veszek egy bicajt akkor az mûködjön rendesen, legalább akkor amikor még új [itt ugye még szó sincsen az idõvel és használattal járó amortizációról].

A boltban szétszedték, összerakták megnézték stb. [ez kb 3 nap volt] amikor érte mentem azzal fogadtak, hogy õk nem láttak benne semmilyen fizikai hibát, teljesen jó ez a teló, szokjam meg hogy így mûködik, nem tudják kicserélni.

Kb. 1.5 hónap múlva [DM után, ott még teljesen hibátlan volt] 1 hétig nem tekertem mert nem voltam itthon és mire hazaártem a teló koppra le volt engedve [az egyik szára levegõs] Visszavittem a telót hogy kicseréltessem. Nekem valahogy ez lett volna természetes. [amióta megvan a bicaj végig csak szívtam vele] Természetesen be kell tartani a garancia szigorú útvonalát és le kell adni a telót SHIMANO?? -éknak hogy megvizsgálják. Kérdem én mi köze van a Símanónak egy RST telóhoz???

Mindegy, a dolog ott tart hogy 2 HETE!!! leadtam az
EGÉSZ bicajt és még mindig semmi...

Nem úgy kéne ennek mûködni hogy adnak egy cseretelót ami közel olyan minõségû mint az amit leadok garizni? Tehát nem kéne biztosítani egy cseredarabot amíg megvizsgálják? Én eddig azt hittem ennek így kell mûködnie, legalábbis autóknál, mobiloknál ez így megy.

Valaki esetleg tudna mondani nekem pár hivatalos jogszabályt a garanciával, vásárló-érdekvédelemmel  kapcsolatba?