Jelentkezz be Regisztrálj

Hírek a nagyvilágból - 2.
#1021
Írta 2004. január 16. - 22:42

HeGe
épp azt nézem hogy elötte nap Katowicében lépnek fel...szoval qrva kipihenten yöhetnek mayd ide....24 h =2 buli + utazás
Lehet hogy nem lessz akkora zuzás.
de ne ugy legyen! 8)..(na nem mintha nagy rayongo lennék ..de elmegy ;D)
#1022
Írta 2004. január 16. - 22:25


2004 03. 23. BP. S.Arena
aki nem hiszi járjon utánna:
http://www.limpbizki...m/tour/tour.asp
#1023
Írta 2004. január 13. - 19:54

GOMBKÖTÕ ROLAND
NS, 2004-01-08
Buruczki a 30 közé szeretne kerülni (Fotó: Árvai Károly)
– Gratulálok az olimpiai kvóta megszerzéséhez!
– Köszönöm – válaszolt Buruczki Szilárd.
– Örül?
– Természetesen. Miért kérdi?
– Azért, mert ön harcolta ki az ötkarikás indulás jogát, de a hírek szerint egyáltalán nem biztos, hogy Athénba is elutazhat.
– Ez igaz. A szövetség úgy határozott, hogy az induló személyérõl tavasszal négy-öt válogatóverseny dönt majd.
– A hangja alapján egyetért ezzel a döntéssel…
– Mivel az eddigi eredmények alapján én vagyok a válogatók esélyese, nem foglalkozom ezzel.
– Meg sem fordul a fejében, hogy nem sikerül?
– Nem. Ha már eddig eljutottam, az utolsó akadályokat is le kell küzdenem.
– Mi kellett ahhoz, hogy az olimpiák történetében elõször egy magyar hegyikerékpáros is részt vehessen a nyári játékokon?
– A kvalifikáció alapját a nemzetek közötti világranglista jelentette, s a különféle nemzetközi versenyeken, a világbajnokságon, az Európa-bajnokságon, a Világkupákon, illetve az E1-es és E2-es kategóriájú viadalokon lehetett pontokat szerezni. Ezek közül az Európa-bajnokság kivételével valamennyi versenyen részt vettem, összesen huszonhétszer sikerült pontot szereznem.
Névjegy
BURUCZKI SZILÁRD
Született: 1979. január 13., Zalaegerszeg
Sportága: hegyikerékpár, cross country
Klubja: KS Kistarcsa-Magellán Team
Edzôje: Lôrincz Olivér
Nevelôedzôje: Hidas Péter
Legjobb eredményei: 7x magyar bajnok
Legjobb világranglista-helyezése: 71. (2003)
Jelenlegi világranglista-helyezése: 74.
– Nem unatkozott…
– Dehogy! Korábban legfeljebb hússzor indultam egy év alatt, tavaly jóval több volt a versenyem, pedig a második kanadai Világkupa-futamon megsérültem, és csaknem egy hónapot ki is kellett hagynom, ezért a magyar bajnokságról is kénytelen voltam lemondani. Az olimpiáért viszont mindent megtettünk, még novemberben is részt vettünk egy izraeli versenyen, hogy sikerüljön megszerezni a kvótát.
– Ön szerint mire lehet képes egy magyar hegyikerékpáros az olimpián?
– Tudom, hogy ez nagyon nehéz feladat lesz, hiszen az ötven legjobb versenyzõ indul, de az elsõ harminc között szeretnék végezni…
#1024
Írta 2004. január 13. - 19:51

GOMBKÖTÕ ROLAND
NS, 2004-01-09
Péntek délelõtt a klub székhelyén, a belgiumi Wevelgemben mutatta be 2004-es keretét a világ egyik legerõsebb kerékpároscsapata, a Quick Step-Davitamon – a kétszeres Tour de France-résztvevõ Bodrogi László együttese.
Már nem kell soká várni az „igazi” bemutatkozásra sem, Bodrogi László (jobbra) lesz a csapatkapitány a Quick Step-Davitamon idei elsô versenyén, Ausztráliában
Nem akármilyen csapat, Dirk Nachtergaele például tavaly nyáron sorozatban huszonhatodszor vett részt a Tour de France-on, míg Patrick Lefevere huszonkettedik Francia körversenyén teljesítette a távot… Persze, hiába is keresnék õket a versenyzõk között, "finomkezû" Dirk a klub egyik masszõre, míg Lefevere a Quick Step-Davitamon mindenható igazgatója. Elsõsorban utóbbi érdeme, hogy a klub ebben az évben csaknem hétmillió euróból (hozzávetõleg kétmilliárd forintból) gazdálkodik, emellett tucatnyi szponzor különféle termékeivel járul hozzá a mûködéshez: a Time szállítja a méretre készített kerékpárokat, a Vermarc a ruházatot, a Harvest a cipõket, a Peugeot az autókat, a Davitamon a táplálékkiegészítõket, a De Rijcke a teherautókat, a Lazer a bukósisakokat, a Rudy Project a szemüvegeket, a Cateye a kerékpáros-kilométerórákat, a Mavic a kerekeket, a Hutchinson a gumikat, a Polar a pulzusmérõ órákat, a Selle San Marco a nyergeket, a Campagnolo a kerékpáros-alkatrészeket, a Dedacciai a kormányokat, s a sort folytathatnánk… A legtöbbet a három fõszponzor, a padlóburkoló anyagokat gyártó Quick Step, a multivitaminokat készítõ Omega Pharma és a matracokat forgalmazó Latexco áldozza a csapatra.
Ilyen háttér mellett Bodrogiéknak tényleg csak a kerékpározással kell foglalkozniuk, s hogy milyen ügyesen teszik, azt bizonyítja: a Quick Step 2004-ben is tagja az úgynevezett Top klubnak, ez garantálja, hogy – az olasz Fassa Bortolo és Saeco, a spanyol Illes Balears-Banesto és Liberty Seguros, a német T-Mobile és Gerolsteiner, a francia Cofidis, a holland Rabobank, valamint az amerikai US Postal társaságában – valamennyi nagy körversenyre (Tour de France, Giro d’Italia, Vuelta a Espana) és Vk-futamra meghívást kap.
A csapatban 9 országból 24 kerekes kapott helyet, értük 23 fõs kiszolgáló személyzet (Lefevere mellett egy menedzser, három edzõ, hat masszõr, öt szerelõ, három orvos, egy buszsofõr és három irodai alkalmazott) felel. A versenyzõk közül csak a belgák korábbi világbajnoka, Johan Museeuw, a kétszeres Világkupa-gyõztes olasz Paolo Bettini, a veterán olasz Stefano Zanini, a Tour hatszoros pöttyös trikósa, a francia Richard Virenque és a Saecótól érkezõ svájci Laurent Dufaux számol több gyõzelmet Bodrogi Lászlónál. A magyar kerekes várhatóan az elmúlt évekhez hasonló programot kap, vagyis a tavasszal francia viadalok után az északi klasszikusokon vesz részt, s a Tour de France lesz a fõ versenye.
Névjegy
QUICK STEP-DAVITAMON
Alakult: 2003. január 1.
Címe: Kouterstraat 14, B-8560 Wevelgem (Belgium)
Internetcíme: www.quickstep-davitamon.com. Rajongói klub: www.quickstep-fans.com
Legjobb világranglista-helyezése: 1. (2003)
Jelenlegi világranglista-helyezése: 2.
A Francia körversenyen valószínûleg Virenque újabb pöttyös trikójáért teker majd a csapat, ennek érdekében érkezett a belgákhoz Virenque barátja, Dufaux, illetve három ügyes spanyol hegyimenõ, José Pecharoman, José Antonio Garrido és Juan Miguel Mercado. A Quick Step idei céljai között Bettini Vk-gyõzelmének megvédése a legfontosabb feladat, fõszerepet kaphat az ausztrál Michael Rogers, a belga Tom Boonen, a holland Servais Knaven és az olasz Luca Paolini is. Ja és még egy apró cél 2004-re: visszaszerezni a világranglista elsõ helyét a Fassa Bortolótól, hogy ne azt kelljen mondani, "a világ második legjobb csapata"…
Ami a távozókat illeti: a spanyol David Canada három sikertelen esztendõ után váltott, a Saunier Duvalnál folytatja, a fiatal kazah Alekszandr Kacseskin a Crédit Agricole-ban mutathatja meg, miért kapott profiszerzõdést, az olasz Daniele Passuello egyelõre nem tudja, hol folytatja, a belga Kurt Van De Wouwer a Palmans versenyzõje lett, a lengyel Piotr Wadecki visszatért a Lottóhoz, míg a legnevesebb bringás, a belga Frank Vandenbroucke a Fassa Bortolóhoz került.
A Quick Step 2004-es kerete hamarosan a versenyeken is bemutatkozik, Bodrogiék vasárnap Amszterdamból repülnek Ausztráliába, ahol a január 20-án rajtoló Tour Down Underen világbajnoki bronzérmesünk lesz a csapatkapitány. A többiek sem maradnak elfoglaltság nélkül, a toszkán Cecina Mare várja õket egyhetes edzõtáborozásra…
#1025
Írta 2004. január 13. - 16:39

A 2004-es DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) versenysorozatba új fejlesztésû gyári autóval tér vissza az Audi, mely az Audi A4-re épül. Az Audi csapata elsõ ízben röviddel karácsony után tesztelte az autót 3 hónapos intenzív fejlesztési munkát követõen. Az áprilisi Hockenheim-i debütálásra széleskörû tesztelésekkel készül a 460 lóerõs Audi túraautó. A 2004-es Túraautó bajnokságban az Abt Sportsline csapat színeiben versenyez majd Christian Abt, Mattias Ekkström, Tom Kristensen és Martin Tomczyk. A Joest csapat két versenyzõt indít a háromszoros Le Mans bajnok Frank Biela és Emanuele Pirro személyében.
Az Audi A4 az elsõ olyan autó, mely megfelelt a DTM új, szigorú elõírásainak. Az autó egy teljesen új fejlesztés, melyhez az Audi R8 versenyautó egyes elemeit is felhasználták. A V8-as erõforrás egy továbbfejlesztett változata annak a motornak, mellyel korábban az Abt Sportsline csapat Audi TT-je versenyzett.
Frank Biela a Joest csapat tagja maximálisan elégedett volt az elsõ vezetés után. Biela szerint az autónak csábító a vonalvezetése, és összehasonlíthatatlan vezetési élményt kínál. Biela 13 éve versenyez a négykarikás márka színeiben és elmondása szerint nem lepte meg, hogy az autóban minden mûködött az elsõ perctõl kezdve, amint megkezdte a próbavezetést. A versenyzõ hozzátette, hogy ez nem feltétlenül jellemzõ a motorsportra és egy további bizonyítéka az Audi professzionális munkájának.
AUTO5.hu

#1026
Írta 2004. január 13. - 15:24

#1027
Írta 2004. január 13. - 15:19

#1028
Írta 2004. január 13. - 14:43

Adott egy ember. Mittudomén milyen munkát csinál, azt is csak azért, hogy legyen pénze a piára, aztán részegen hazamehessen és megverje az asszonyt, vagy nem is kell ez, de tegyük fel, hogy csak azért melózik, hogy ne legyen otthon. Na, az ilyen ember kapva kap az alkalmon, mikor nagy tömegbe elmehet skandálni, meg kiabálni, hogy le a kenderrel meg mittudomén, miközbe seggrészeg, szóval a mi emberünk bátran felemeli a hangját (persze csak tömegben), hogy takarodjon el a hülye seggfej a tévébõl, aki ugyan 100ezerszer többet elért az életben, mondjuk a saját erejébõl kapaszkodott fel oda, ahol van. Ezek után nyugodtan hátradõl és beszavazza a pornósztár Pandorát...
Álomvilág. Qrva jó.
Ez inkább a való(nem a tv)világ...

#1029
Írta 2004. január 13. - 14:35

#1030
Írta 2004. január 13. - 14:21

De ez téged csak azért zavar, mert te a másikra szavaztál, nem?
Ezek után nyugodtan hátradõl és beszavazza a pornósztár Pandorát...
És emiatt van Bruce-nak TÖKÉLETESEN igaza !
#1031
vendég_Charon_*
Írta 2004. január 13. - 11:33

#1032
Írta 2004. január 13. - 09:54

#1033
Írta 2004. január 13. - 09:20

A Szalay Balázs, Bunkoczi László kettõs szereléssel, javítással tölti a 26. Dakar-rali hétfõi pihenõnapját. A magyar páros a 9. szakasz után az 50. az összetettben. Ugyanakkor a korábban kiesett Kis Sándor, Czeglédi Péter duó már Budapesten számolt be a történtekrõl. - "A résztvevõk csak elvben pihennek, ezt mi a táborban szerelõnapnak hívjuk - mondta Szalay Balázs. - A csapat szinte teljesen felújítja az Opel Fronterát, s a következõ alkatrészek cseréjét végezzük el: elsõ differenciálmû, alsó lengõkar, felsõ lengõkar, kormányösszekötõk, szervópumpa, elsõ fékmunkahengerek, szervóolaj, szûrõ, elsõ rugós tagok, ütközésgátló, motorolaj, váltó, hátsó differenciálmû, hátsó futómû, fékbetétek, féktárcsák, hátsó lengéscsillapítók. Letört a jobb oldali visszapillantó, betört a szélvédõ, ki kel javítani az összetört karosszériaelemeket, s fényszórócserére is szükség van. Ezeket a munkákat nem azért végezzük el, mert az alkatrészek tönkrementek, hanem hogy a hátralévõ szakaszoknak egy teljesen újszerû autóval tudjunk nekivágni."
Kisék nem keserednek el, dobogóra akarnak állni!
A Kis Sándor, Czeglédi Péter kettõs, amely az idei Dakar-ralin az összetett
29. helyrõl esett ki váltóhiba miatt, meglepõ módon nem a kiesésen
bánkódott, hanem a jövõvel foglakozott és meglepõen bátor terveket
fogalmazott meg a következõ esztendõkre. Az összejövetelen Kis Sándor
elmondta: "Feltett szándékom, hogy aktív versenyzõként dobogóra állhassak a
Dakar-ralin. Tudjuk és ismerjük az odavezetõ utat, a szakmai és az anyagi
feltételeink is jónak nevezhetõk, éppen ezért már ebben az esztendõben is
komoly eredményeket szeretnénk elérni. A csapat 6 világkupa futamon fog
részt venni az idei esztendõben és elképzelhetõ, hogy a magyar bajnoki
futamokon nem is indulunk. A világkupában a legjobb tíz közé kerülés a
célunk, a 2005-ös Dakar-ralin pedig egy olyan eredmény elérése, ami sokra
jogosíthat 2006-ban ugyanott és világbajnoki pontokat és dicsõséget jelent a
magyar autósport számára. Tudom, hogy ezek nagy szavak, de képesek vagyunk
teljesíteni kitûzött céljainkat."
Kleinschmidték versenyben maradhatnak
A korábbi találgatások ellenére folytathatja a 26. Dakar-ralit Jutta Kleinschmidt, a sivatagi viadal 2001-es gyõztese. A német versenyzõ ellen a 6. szakaszt követõen merült fel a kizárás lehetõsége, mivel a vádak szerint szerda éjjel motort cserélt Volkswagenjében, ami a szabályzat szerint tilos. - Egy folyón keltünk át, és a beömlõ víz tönkretette a motort. A szerelõkamion bevontatott bennünket a mauritániai Tan-Tanba, ahol néhány mûködésképtelen elemet pótolnunk kellett - mondta Kris Nissen csapatfõnök. Kleinschmidt a vontatásért 6:55 órás büntetést kapott, így a 11-edikrõl a 26. helyre esett vissza.
#1034
Írta 2004. január 12. - 20:02

#1035
Írta 2004. január 12. - 19:46

az a baj, h csilinek igaza van :-\ es ezek utan az emberunk azt hiszi magarol, hogy o fontos ;D
szal csak ennyi

bruce, te meg hogy lehetsz ilyen?! ;D ez komoly DOLOG!

#1036
Írta 2004. január 12. - 19:31

De ez téged csak azért zavar, mert te a másikra szavaztál, nem?Ezek után nyugodtan hátradõl és beszavazza a pornósztár Pandorát...
#1037
Írta 2004. január 12. - 17:49

Álomvilág. Qrva jó.
#1038
Írta 2004. január 12. - 17:30

a masodik feleben teljesen igazad van.Az F1es közvetítései is elég fájdalmasak voltak...
azé palik vedelmeben is.
amikor epp nem dakar-ozik, zavar valakit?
A gond az, hogy lehetne a Dakart követíteni, de helyette Pailkot közvetítenek. Még most is, hogy már nincs versenyben, de más magyar egység még igen....
engem nem is ez izgat, hanem az h egyantalan nem kozvetitenek:((( sehol szinte soha
de a forma 1-ben nem teljesen van igazad.
emlexem a regi szep idokre, amikor o kozvetitett. akkor meg erdekelt is. beleelte magat, aterezte.
de akik most vannak.
jon az auto
a ferrari. ja, nem is, ez a mclaren. bocsanat. kanyarodik. eloz. sumaher nyert. es ezeket a szavakat valtogatja... :-\
szal palik ahhoz ertett anno... csak odakerult a zsirozsbodon melle, es inkabb a palyat igazgatta, minth tudositott volna....
#1039
Írta 2004. január 12. - 17:25

én kereskedelmi tévét, híradót és politikai mûsorokat nem nézek pont ezen ok miatt...1ütt érzek veled
soxor már azért nem olvasok újságot,nézek TV-t,mert nem akarom felidegesíteni magam...
#1040
Írta 2004. január 12. - 17:23

Az F1es közvetítései is elég fájdalmasak voltak...azé palik vedelmeben is.
amikor epp nem dakar-ozik, zavar valakit?
A gond az, hogy lehetne a Dakart követíteni, de helyette Pailkot közvetítenek. Még most is, hogy már nincs versenyben, de más magyar egység még igen....