Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Grimeca

- - - - -

  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#21
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3,201 posts
Gondolom tudjátok Fiat márkaszervizben dolgoztam így meg kell védjem a macskazabálókat!
Persze nem úgy dolgoznak mint a sárga robotok vagy az elsõ áriások, de ha ránézek egy olasz autóra és beleülök és megyek vele szönte tuti, hogy merevedésem lesz annyira élmény!
Persze ez most nem vonatkozik a 1.9 td Regattámra és az újabb autóikra mert sajna átvették a desinget a tucatautókról! >:(
De minek?
Ja és egy olasz autónak lelke van!
És megnézed az elektronikákat a kocsikba amik tönkre mennek általában nem az van rájuk írva, hogy Magnetti Marrelli hanem Bosch!
Érdekes nem?

#22
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
Viszont még mindíg az olasz formatervezés a csúcs.

#23
WarTecH

WarTecH

    vendég

  • fórumtag
  • 22 posts
Na!Egy olalyjcserével +oldódott a probléma.Most rendben van a kis rohadék.azonkívül ezeknél a fékeknék az erõátvitel a fékkar és a karban lévõ dugattyú között is elég érdekesen van +oldva.Nagy marhaság az egész.Folyton szorul és ezért adagolni 1általán nem lehet.(Én kicseréltem az egészet egy izléses csavarra és most az is jó.)aki látott 2 hengeres Grim et az tudja mirõl beszélek.

Egyébként haveromék Vadi új Alfája is a gyenge összeszerelési minõségrõl árulkodik.A kaszni LMek illeszkedése kritikán aluli az árához képest.
Ja és a hidraulikus váltó is elég lassan dolgozik.egy 2 literes Laguna lenyomta mert a váltásnál sokáig szarakodott a hidraulika...

Kössz az eddigi hozzászólásokat.

See Ya!


#24
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts
Az valóban tagadhatatlan, hogy van fejlõdés.

#25
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
nem a mernoki munka szar az autoknal vagy is az de maskepp. azt irta vki, hogy szar alu meg ilyesmi!
teny, hogy a motor gyartasban sokaig nem voltak ott az olaszok nem csinaltak vmi jo eroforasokat de autban egyebkent jok!!
csodalkozom, hogy senki nem emlitette a campagnolot pedig ha jol tom az is olasz es azert hoztak sokat a bringas technikaba! lancvalto markolatvalto (1993) ebben az evben mar nyolcas!!!

#26
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts
Hát én akkor is sok motorszerelõvel beszéltem már, akik húzták le az apriliát pl, mutattak is érdekes dolgokat, nameg ott van a saját tapasztalatom is.
És emlékezzünk az topic alaptémájára, a Grimeca többek által is említett gyengéire, meg a grimeca tárcsákra, amik kívétel nélkül ütnek, meg a rengeteg törött marzora, meg a sokat szídott olasz autókra is.
Ezt most biztos sokan tök máshogy látják, de akkor biztos én élek egy másik világban.
Ja és elfogult is lehetnék, mert én is marzot használok.

#27
TOM

TOM

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 posts
Szoval : egy regi formulat probaltam. Nehezen lotte be a srac sokat szoszolt vele, de vegul kellemesen fogott. :)
A B4Racinget meg vegul nem vettem meg, ezert kivancsi lennek mirol maradtam le.

#28
Nolan

Nolan

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 537 posts
Nekem meg egy régi Formulám van, és érdekesen ferdén áll benn a fékbetét, pedig már mindent megróbáltam, lehet hogy ferde a tárcsa?

#29
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Amit probaltam az jo volt a b4racingre meg kivancsi lennek, mert vegul nem jott ossze..


??? Ezt nem értem.

Ami a szabványt illeti:
Azért tértek el a szabványtól, mert nem volt szabvány... És jó olasz összetartás elvén a Formula meg a Marzocchi csinált közös szabványt...

Elötte is Formula/Marzocchi volt, most is az van.

#30
TOM

TOM

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 posts
Hat ja, azert tudnek mondani par olyasz ceget ami azert nem a legrosszabb...

Ott a Marzocchi - szerintem azert ott van az elen.
nameg ott van pl a dedacciai - ami eleg jo vazcsoveket gyart.

Formula - igaz regen eltertek a szabvanytol de most mar megembereltek magukat. Amit probaltam az jo volt a b4racingre meg kivancsi lennek, mert vegul nem jott ossze..

#31
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Sajnos az olasz cuccokra általánosan jellemzõ a gyenge anyagminõség --> amit Endroo is írt, menetek elnyalódása, törés, hajlás stb, nemtom milyen aluból dolgoznak, de valószínû valami nagyon olcsó ötvözet lehet, egyébként az én régi HD5-ös formulámban is 4 leszedés után nyalódott el a menet.
És ugye motoros körökben is köztudott, hogy olasz motort csak érzelmi alapon szabad vásárolni. De ez érvényes még egy csomó egyéb termékükre is.

Úgyhogy óvatosan az olasz cuccokkal, a deore is kb ugyanannyi viszont az valóban kíváló anyagminõség.


Na nekem a villám is Made in Italy, meg a két fékem is. Az elözö fékem is olasz volt. Nekem semmi bajom velük.
Ennyi pénzért mondjuk nem is illik....

#32
Baliman.

Baliman.

    vendég

  • fórumtag
  • 49 posts
Elcseréltem a grimecákat avidra a kerékvárban...

#33
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts
Sajnos az olasz cuccokra általánosan jellemzõ a gyenge anyagminõség --> amit Endroo is írt, menetek elnyalódása, törés, hajlás stb, nemtom milyen aluból dolgoznak, de valószínû valami nagyon olcsó ötvözet lehet, egyébként az én régi HD5-ös formulámban is 4 leszedés után nyalódott el a menet.
És ugye motoros körökben is köztudott, hogy olasz motort csak érzelmi alapon szabad vásárolni. De ez érvényes még egy csomó egyéb termékükre is.

Úgyhogy óvatosan az olasz cuccokkal, a deore is kb ugyanannyi viszont az valóban kíváló anyagminõség.



#34
ZSIROSMACSKA

ZSIROSMACSKA

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,931 posts
Én meg simán felújítatattam, oszt király. Igaz ez XT, de ugyanaz a betét.

#35
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
Nekem 200-as rotorral volt és azzal azért már komoly fékerõt bírt produkálni ezen a bringán:

Feltöltött kép

Ja és a gyári betétet el kell felejteni. Egyrészt egy kalap sz.r, másrészt szerencsére nem is nagyon lehet kapni. XT kompatibilis ACOR, Jagwire a nyerõ.

#36
hotchili

hotchili

    vendég

  • fórumtag
  • 23 posts
Grimeca feket hasznalok (a karja olyan mint a formulanak evo) 160-as tarcsaval DH-ra es kis sebessegnel kibaszottul fog!-nagy sebessegnel viszont mar keves! de a fekeröt lehetne a tarcsaatmefövel növelni! igenytelen konstrukcio, nyugodtan le lehet zuzni!! es megis tökeletesen müködik-legalabbis nekem............

#37
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
Az elõzõ fékem egy system 8 volt. Igazából a fékhatással (ACOR fékbetéttel), levegõsõdéssel nem volt gondom. Ami problémás az az anyag minõsége, amibõl gyártják. Elsõ lépésben a bilincs tört ketté, utána a felfogató csavarok szakították ki a menetet a féktestbõl. Szerintem valami extra puha anyagból készülhetett és ezért történtek ezek a kis balesetek. :P

#38
Baliman.

Baliman.

    vendég

  • fórumtag
  • 49 posts
4 napja vettem egy pár grimecát (4 dugattyús,system8)60 ezerért.Ciki lesz,ha tényleg szxr!!Gari nem játszik ilyenkor?

#39
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,021 posts
most hirdet valaki az apróban 55ért asszem egy párat bwdenekkel meg fékkarokkal együtt...

úgy már nem is rossz...

#40
Baliman.

Baliman.

    vendég

  • fórumtag
  • 49 posts
Én is.Bár még épülés alatt van a gép,így a tapasztalatom 0.azért nem túl nagy örömmel olvastam ezeket... :(
"avid mechanikus..

lassan tanul az ember " hát kössz!Adjál rá 50 ezret!