Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Caprine vázak

- - - - -

  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#1
dafyfy

dafyfy

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts

Sziasztok!

 

Használ vagy használt valaki Caprine Tuareg vázat! Én vagy 14-15 éve nyúzom, és most, hogy jobban belemerültem az alkatrészek világába, arra gyanakodom, hogy rosszul rakták össze a hátsó rugóstag  felső csatlakozását! Boltban épített bringáról van szó!

A csavar ami tartja a rugóstagot középen tekeredik össze, a 6os sima imbusz csavar középen tekeredik a 8as hüvelybe, a kétoldali hézagoló gyűrűk belső ámérő is nagyobb, és 3-4 mm el szélesebb a lengőkaroknál, igy iszonyatosan be van feszítve! A rugóstag műanyag gyűrűi ezáltal oldal irányba el vannak nyalódva. Az összekötő csavar meg kissé el is van görbülve! Szerintem ennek nem igy kéne lennie!

Hogyan kéne ezt helyrerakni? Hézagolókat tudnák esztergáltatni, de csavart hol lehet ilyet kapni, ami pont oda való?

Valamint az érdekelne még, hogy gyárilag mekkora rugóstag való bele? Vagy ki milyennel használja, használta?

Nekem 165-ös szemtávú van benne, de ahogy mértem a váz nyílna annyira hogy a 190-es is elférne. Vagy hiába fér el, akkor sem szabad bele akkorát használni?

Nekem egy XL Ballistic AR rugóstag van benne. Szinte semmit nem találtam róla, de ahogy mértem (rugót kivéve összenyomtam) olyan 25 mm a max mozgása. A Mostani 165x37 es tagok szerintem nem lennének jók, mert ahogy néztem akkor már összekoccan a váz is!

Amúgy nagyon meg vagyok elégedve a vázzal és nem szeretném lecserélni, csak ezt a hátsó tagos dolgot jó lenne rendbe rakni!



#2
Okettstyle

Okettstyle

    újonc

  • fórumtag
  • 1 posts
Sziasztok!

Még új vagyok itt, de régóta bringázom és most megfordult a fejemben hogy eladom a bringám, de nem találok infót a régi Caprine Boomer-rõl. Tudnátok segíteni nekem? Errõl a kiadásról lenne szó: https://picasaweb.go...CJmP-7PwxZzP-AE

Köszi!

#3
t-unit

t-unit

    vendég

  • fórumtag
  • 76 posts

Vki nem tudja: hátul van rajta V-fék szem, vagy csak tárcsával lehet használni hátul?


thx



nincs rajta,csak tárcsával használható,de küldtem egy privit is. ;)

#4
numlok22

numlok22

    újonc

  • fórumtag
  • 3 posts
Vki nem tudja: hátul van rajta V-fék szem, vagy csak tárcsával lehet használni hátul?


thx

#5
numlok22

numlok22

    újonc

  • fórumtag
  • 3 posts
Hello!

Nem tudjátok, lehet vhol újonnan kapni Caprine Treat DH vázat?
Nagyon megtetszett, tudom, hogy törik, de ha megerõsíti az ember akkor már van egy jó váza nagyon olcsón :)

Vagy csak használtan van rá már esély?
Esetleg vmi hasonló váz? (árban, tudásban)

Köszi, numlok22

#6
attila15

attila15

    újonc

  • fórumtag
  • 2 posts
Sziasztok
Az érdekelne hogy a Caprinnél az M méret mit takar 17 es vagy 19 es méretet... mert ha úgy tekintjük hogy S, M, L vagy M, L, XL akkor teljesen mást kapunk

a választ elõre is köszönöm

#7
korcs

korcs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,246 posts

helo
mint már jópár embert elõttem,engem is a touareg vázról érdekelnének menettapasztalatok.
illetve hogy a manitou radium taggal használható-e?
gyors választ kérnék!
kösz


Menetulajdonság kiváló, használható radium-mal, nekem is olyan van benne.

#8
halfpig

halfpig

    újonc

  • fórumtag
  • 4 posts
helo
mint már jópár embert elõttem,engem is a touareg vázról érdekelnének menettapasztalatok.
illetve hogy a manitou radium taggal használható-e?
gyors választ kérnék!
kösz

#9
N_Vitya

N_Vitya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 519 posts

http://www.caprine.hu
Ahogy elnézem az oldalt nem nagyon frissítgetik.


Az oldalt nem, de van egy pofás kis katalógusuk, vmeik kerékpárboltban biztos be tudod szerezni.

#10
korcs

korcs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,246 posts
http://www.caprine.hu
Ahogy elnézem az oldalt nem nagyon frissítgetik.

#11
Pull

Pull

    vendég

  • fórumtag
  • 198 posts

Hello Pull!Igen tavaly év végén már megoldottam és a régi gyenge acor terelõmet leváltottam egy ezerszer emberibb truvativ boxguide-ra a factorba.Elõl 38fogas tányért használok,ami nagyjából egy aranyközép út.
...


Sajna nekem is megnyekkent a láncvilla, megrepedt csak, nem tört el. Azért mert a rugóstag tartó csavar elhajlott, így a váz már koppanhatott amikor a tag összeült... Máriusz egy 10-esért alul felül megpatkózta örök garival, festéket kevertettem hozzá lakkal 3e huf.
Most megint tökéletes. (több nagynevû vázat próbáltam ki és a Caprine felfeszi velük a versenyt érzékenységben és puhaságban (persze a jó tag kell))
Elöl nekem ZOOM USD van azt kéne cserélnem de nincs lóvém amióta megszületett a kislányom:)
Nekem most így 18kg akkor 17lenne ha vehetnék egy boxxert... mindegy.
Gumiból ajánlom a Continental Diesel-t. Könnyû és 2,5-ösben jó nagy is.
Nyersz vele 3-400g ot kerekenként.
"...kis rutin, nagy bátorság..."

#12
wishmaster

wishmaster

    vendég

  • fórumtag
  • 30 posts
caprine x-onlee váz milyen árban van???

#13
mizie

mizie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 813 posts

Na mind1, végül vettem inkább egy Magellan Serpenst, szal ennyit errõl.


és így jártál a legjobban

#14
Kamisama

Kamisama

    vendég

  • fórumtag
  • 159 posts
Na mind1, végül vettem inkább egy Magellan Serpenst, szal ennyit errõl.

#15
Kamisama

Kamisama

    vendég

  • fórumtag
  • 159 posts
Lehet hogy jobban járnék, de kérdeztem valamit, elõbb szeretném ha vki arra adna választ. Nomeg elég korlátozottak a lehetõségeim, mivel a hírdetések többsége pesti... postára meg nem akarok bízni egy vázat.

#16
mizie

mizie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 813 posts

Sziasztok!

Egy ideje tervezem hogy veszek egy új vázat, fõleg azért hogy hátulra is tárcsaféket tehessek. Elég magas vagyok szal 20"-os vázból (olcsóbb kategóriában) csak egy Magellan Polaris-t és egy Caprine Highlandert ajánlottak. A Polarist 27e helyett 21ért ideadnák, de a Highlandert meg 11ért. Most ezen filózok, hogy megér-e a +10ezret a Polaris. Szerintetek? A Polaris olyan mint gyurri87-nek. (#171 hsz.)


sztem ennyiért inkább nézegess egy használt/új vázat az apróban

#17
Kamisama

Kamisama

    vendég

  • fórumtag
  • 159 posts
Sziasztok!

Egy ideje tervezem hogy veszek egy új vázat, fõleg azért hogy hátulra is tárcsaféket tehessek. Elég magas vagyok szal 20"-os vázból (olcsóbb kategóriában) csak egy Magellan Polaris-t és egy Caprine Highlandert ajánlottak. A Polarist 27e helyett 21ért ideadnák, de a Highlandert meg 11ért. Most ezen filózok, hogy megér-e a +10ezret a Polaris. Szerintetek? A Polaris olyan mint gyurri87-nek. (#171 hsz.)

#18
t-unit

t-unit

    vendég

  • fórumtag
  • 76 posts

t-unit!
Én is próbáltam erõltetni a váltót de egy megoldás sem vált be. A bilicses is jó lenne csak az a gáz hogy nagyon meg van döntve a nyeregcsõ és a váltókanál nem jól állna.
Csapágyházra szerelhetõt is oda kell szorítanod valahogy szóval a kialakításuk miatt az is bukta.
Én sem szerettem volna de lemondtam a váltásról.
Vegyél elõre olyan fogszámú tárcsát amivel kényelmesen tudsz menni gyorsan és lassan egyaránt, hátra meg 11-34-es fogsor.
Örülj annak legalább hogy nem fog mindíg leesni a láncod:)


Hello Pull!Igen tavaly év végén már megoldottam és a régi gyenge acor terelõmet leváltottam egy ezerszer emberibb truvativ boxguide-ra a factorba.Elõl 38fogas tányért használok,ami nagyjából egy aranyközép út.
Egyébként szegény székesfehérvári srácok,akiknél a vázat is vettem tényleg mindent megpróbáltak de még az e-s váltók se paszolnak ehhez a vázhoz.Mondjuk akkor nem értem minek tettek erre a vázra elsõ váltóbowden tartót,na mindegy.Egyébként én egy évig lightos dh-ra használtam tettem bele drop off triple '05-ös telót,rohadt jó volt,de éppen ma sikerült leváltanom egy '06-os pike-ra ami csak 2,2 kg ezáltal sokkal jobban pedálozható a gép.Most éppen egy kisebb fajta könnyítésen megy keresztül az egész bringa,mert sokaltam a több mint 18kg-ot,és meguntam az állandó erõlködést.Engem egyébként annyira bántott ez az elsõ váltó h gondolkodtam lecserélem a denebre.De rájöttem h nem kell még a vázra is feltétlen plussz 100e-ret kiadni,a telón amugy is könnyíteni akartam ezért abba fektettem a pénzt.
A vázat egyébként tavaly nyáron eltörtem én is a láncvillánál,végül yasec csinálta meg sopronban 18-ért festéssel,mindennel,szóval szép lett.
Ugyhogy most tervezek sokkal kisebb bordázatú,és vékonyabb külsõket is,a jobb futás miatt,illetve késõbb egy jobb lockoutos,levegõs tagot is(most egy x-fusion glyde rl tag van benne).
Na nagyjából ennyi,egyébként annak ellenére h sokan szídják ezt a vázat,igencsak jó teljesítményû(tekintve az árát,súlyát).A láncvillát meg alapból megkell erõsíttetni vázheggesztõvel,és ha lehet átütõs agyat betenni,és ugyanolyan mint sok más fully váz,jó persze még egy jó tagot kíván ez is.

#19
Pull

Pull

    vendég

  • fórumtag
  • 198 posts
t-unit!
Én is próbáltam erõltetni a váltót de egy megoldás sem vált be. A bilicses is jó lenne csak az a gáz hogy nagyon meg van döntve a nyeregcsõ és a váltókanál nem jól állna.
Csapágyházra szerelhetõt is oda kell szorítanod valahogy szóval a kialakításuk miatt az is bukta.
Én sem szerettem volna de lemondtam a váltásról.
Vegyél elõre olyan fogszámú tárcsát amivel kényelmesen tudsz menni gyorsan és lassan egyaránt, hátra meg 11-34-es fogsor.
Örülj annak legalább hogy nem fog mindíg leesni a láncod:)
"...kis rutin, nagy bátorság..."

#20
gloss

gloss

    vendég

  • fórumtag
  • 45 posts
Oké kösz de még elmegyek valami szaküözletbe és megkérdezem.