De még mindíg nem rossz
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Sram 9.0
Indította
YOci
, 2002. január 21. 19:24
#1
Írta 2002. február 23. - 21:26
#2
Írta 2002. február 23. - 20:41
Az elsõ 2002-es Deore hidraulikus 29000Ft a Bergusonban!
Már nincs olyan jó árban az Sram.
Már nincs olyan jó árban az Sram.
#3
Írta 2002. február 22. - 08:26
Arra azért kívántsi leszek... elég érdekes,de jó... határozottan jónak néz ki .Aztán majd meglássuk :
#4
Írta 2002. február 21. - 20:08
#5
Írta 2002. február 21. - 17:10
Hehejj! egy 9.0-s elsõ hidraféket nyúzok,és kellemesen csalódtam eddíg. Sokan fikázták amíg nem volt senkinek... persze hogy vettem egyet. Na nem azért hogy végre legyen valami szarom,hanem mert az ára és talán az hogy 9.0... na szal zsákbacica volt. De eddíg jó.. és akik fikázták azok asszongyák hogy kellemes csalódás... persze a pofacsere nem árt... :
#6
Írta 2002. február 21. - 12:21
LCS: Az mar mindjart mas!!
De sokan arra gondolnak, hogy csak felcsavarozza a feket, es mivel az onbeallo, ezert szarik a beallitasra. En erre gondoltam.
Amugy az ujabb fekek kozul midegyik onbeallos.
Van egy elado XT -m!!! ;D
De sokan arra gondolnak, hogy csak felcsavarozza a feket, es mivel az onbeallo, ezert szarik a beallitasra. En erre gondoltam.
Amugy az ujabb fekek kozul midegyik onbeallos.
Van egy elado XT -m!!! ;D
#7
Írta 2002. február 21. - 01:24
Végre változtatom a nevemet:
Morty "Dilemma" Mike-ról Morty "XT-fan" Mike-ra!
Igen XT-m lesz! Méghozzá 203-as tárcsával elöl!
SzuPEER2PEER!
Morty "Dilemma" Mike-ról Morty "XT-fan" Mike-ra!
Igen XT-m lesz! Méghozzá 203-as tárcsával elöl!
SzuPEER2PEER!
#8
Írta 2002. február 20. - 03:25
Vole bácsi:
Na az én volt '98 Formula Evo-m valóban nem volt önbeállós és a tavalyi lujza sem, de a fogalmak nálunk lehet, hogy kicsit mást jelentenek.
Nálam az önbeállós azt jelenti, hogy ahogy fogy a tárcsa és a betét a fék egyre beljebb kezd el fogni.
Ezt csinálta a formulám és a féktesten mindkét oldalt volt egy-egy kis csavar, ami közvetlenül a dugattyúkat állította beljebb, persze ezt kézzel kellett végezni.
Ezzel szemben az XT (meg gondolom a többi önbeállós is) azt csinálta, hogy amikor a 160-as XT tárcsa helyett beraktam a 200-as Grimecát a két tárcsa anyagvastagságában volt 2 tized mm különbség (a G. vastagabb), ezt a különbséget 2-3 nyomkodás után korrigálta és nem fogott túlságosan fent a fék.
Nálam ez az önbeállás.
lcs
Na az én volt '98 Formula Evo-m valóban nem volt önbeállós és a tavalyi lujza sem, de a fogalmak nálunk lehet, hogy kicsit mást jelentenek.
Nálam az önbeállós azt jelenti, hogy ahogy fogy a tárcsa és a betét a fék egyre beljebb kezd el fogni.
Ezt csinálta a formulám és a féktesten mindkét oldalt volt egy-egy kis csavar, ami közvetlenül a dugattyúkat állította beljebb, persze ezt kézzel kellett végezni.
Ezzel szemben az XT (meg gondolom a többi önbeállós is) azt csinálta, hogy amikor a 160-as XT tárcsa helyett beraktam a 200-as Grimecát a két tárcsa anyagvastagságában volt 2 tized mm különbség (a G. vastagabb), ezt a különbséget 2-3 nyomkodás után korrigálta és nem fogott túlságosan fent a fék.
Nálam ez az önbeállás.
lcs
#9
Írta 2002. február 20. - 00:17
NEM AZ ÉN HAYES-EM FOLYIK, az még meg sincs, csak érdeklõdöm!
Mások véleményére is kiváncsi vagyok! Ki venne régen folyt és felújított féket?
Mások véleményére is kiváncsi vagyok! Ki venne régen folyt és felújított féket?
#10
Írta 2002. február 20. - 00:08
Kedves MrGyulagy!
Na akkor pontokba szedve még egyszer:
1. A vita ott kezdõdött valaha,hogy mindenki (tisztelet a kivételnek) elszállt hogy "majdhülyelennékiksztétvennimikorasramfeleannyiértugyanolyan".Ez,ha Neked is volt XT-d,vagy próbáltad már,akkor remélem belátod hogy nem igy van...enyhén szólva.
2. Aztán ugye,ezek a vélemények megváltoztak valamennyire,mert azért csak kiderül itt-ott hogy mindenki cumizik vele egy kicsit...de hát csak be kell állítani...meg másik betét...meg másik tárcsa...
Ha az új betét és tárcsa árát hozzáadod,már megy össze a külömbség ugye?
3. Aztán ugye jött a BIKE teszt,aminek már többen kezdtek hinni,bár itt is elhangzott olyan hogy "a hülye fritzek nem értenek hozzá",vagy vmi. hasonló.Kérdem én:a BIKE,aminek majdnem olyan nagy hirdetõje az SRAM,mint a Shimano,miért sz..na a fizetõ kuncsaft arcába(ennyire)?
És utolsósorban,hogy nehogy azt hidd hogy elfogult vagyok a Shimano iránt,egy pár példa a bringáimról:
Trek 970: SRAM 800 gripkók
Trek 9800 OCLV: SRAM 9.0SL gripkók
SRAM 9.0SL hásóváltó
Scott Octane: SRAM 9.0 fogsor
SRAM PC89R lánc
Szóval szeretem én a SRAM-ot,de sz.pni,azt nem szeretek.Ha legózni akarok,hát LEGO-t veszek.
Nem szeretném azt írni egyszer ide hogy:" jöttem lefelé...meghúztam a féket ott ahol szoktam...aztán mikor két hónap múlva kijöttem a kórházból,akkor meg tökjól fogott megint...érdekes"
Na hát csak ennyit szerettem volna hozzáfûzni még utoljára,nem akartam senkibe belegázolni,én örülnék legjobban ha megbízható lenne a cucc.Tudtam volna én is másra költeni a Shimano-SRAM árkülömbözetét...
Legmélyebb tisztelettel: IMRE
Na akkor pontokba szedve még egyszer:
1. A vita ott kezdõdött valaha,hogy mindenki (tisztelet a kivételnek) elszállt hogy "majdhülyelennékiksztétvennimikorasramfeleannyiértugyanolyan".Ez,ha Neked is volt XT-d,vagy próbáltad már,akkor remélem belátod hogy nem igy van...enyhén szólva.
2. Aztán ugye,ezek a vélemények megváltoztak valamennyire,mert azért csak kiderül itt-ott hogy mindenki cumizik vele egy kicsit...de hát csak be kell állítani...meg másik betét...meg másik tárcsa...
Ha az új betét és tárcsa árát hozzáadod,már megy össze a külömbség ugye?
3. Aztán ugye jött a BIKE teszt,aminek már többen kezdtek hinni,bár itt is elhangzott olyan hogy "a hülye fritzek nem értenek hozzá",vagy vmi. hasonló.Kérdem én:a BIKE,aminek majdnem olyan nagy hirdetõje az SRAM,mint a Shimano,miért sz..na a fizetõ kuncsaft arcába(ennyire)?
És utolsósorban,hogy nehogy azt hidd hogy elfogult vagyok a Shimano iránt,egy pár példa a bringáimról:
Trek 970: SRAM 800 gripkók
Trek 9800 OCLV: SRAM 9.0SL gripkók
SRAM 9.0SL hásóváltó
Scott Octane: SRAM 9.0 fogsor
SRAM PC89R lánc
Szóval szeretem én a SRAM-ot,de sz.pni,azt nem szeretek.Ha legózni akarok,hát LEGO-t veszek.
Nem szeretném azt írni egyszer ide hogy:" jöttem lefelé...meghúztam a féket ott ahol szoktam...aztán mikor két hónap múlva kijöttem a kórházból,akkor meg tökjól fogott megint...érdekes"
Na hát csak ennyit szerettem volna hozzáfûzni még utoljára,nem akartam senkibe belegázolni,én örülnék legjobban ha megbízható lenne a cucc.Tudtam volna én is másra költeni a Shimano-SRAM árkülömbözetét...
Legmélyebb tisztelettel: IMRE
#11
Írta 2002. február 20. - 00:04
Ha az a Hayes folyik nagyon gyorsan vidd vissza mert hibás!!! Nagyon nagyon meglepõdnék ha egy Hayes csak úgy magától folydogálna!!!!!!!!!
AMúgy én vennék!!! Ha már semmmi baja!!! Csak az nagy kérdés hogy mitõl folyt valaha!!!!!!!
AMúgy én vennék!!! Ha már semmmi baja!!! Csak az nagy kérdés hogy mitõl folyt valaha!!!!!!!
#12
Írta 2002. február 19. - 23:59
Még mindig nincs meg a Hayes, csak érdeklõdtem, hogy ilyen lehet-e, s ha van mit kell csináálni az olajfolyással!!!
Vennétek olyan használt féket, ami folyt, de totál fel lett újítva?
Vennétek olyan használt féket, ami folyt, de totál fel lett újítva?
#13
Írta 2002. február 19. - 23:53
HÚ! Ha folyik az már gázul hangzik!!!
Ot vagy elszállt valami csúnyán vagy nemtom!!! Nézd meg a tömítéseket meg a többi illesztést!!!
Amúgy hol folyik ? ? ?
Ot vagy elszállt valami csúnyán vagy nemtom!!! Nézd meg a tömítéseket meg a többi illesztést!!!
Amúgy hol folyik ? ? ?
#14
Írta 2002. február 19. - 23:07
Én most cseréltem le a 9 (!) éves Altus váltószettemet SRAM-ra, és igencsak meg vagyok elégedve vele. 7.0 Halfpipe váltókarok / meglepõen KÖNNYÛ volt átállni markolászásra a húzogatásból, és NINCS elváltás heygen se! /, 7.0 hátsó váltó, 5.0 elsõ váltó, 5.0 racsni, 9.0 hátsó agy. Marha jó kis összeállítás, s kimagasló az ár/érték aránya!
Az olajfolyás milyen gyakori a tárcsafékeknél, s mit lehet ellene tenni, illetve ha folyik mi a teendõ ?
egy lelkes amatõr
Az olajfolyás milyen gyakori a tárcsafékeknél, s mit lehet ellene tenni, illetve ha folyik mi a teendõ ?
egy lelkes amatõr
#15
Írta 2002. február 19. - 22:28
Tisztelt XT és SRAM tulajdonosok!
Nem tudom miért kell fikázni egymás tárcsáját. Nem azt mondom, hogy be kell bizonyítani, hogy a SRAM jobb, mint az XT, mert ez nem igaz. De az XT 20-25-tel többe kerül, és ezért nyújtani is kell valamit. Én mindkettõvel jártam, és a SRAM-ot nem fikáznám. Igaz, nincs olyan satu, de elég jól adagolható, és 200-as tárcsával brutális. Én most 160-al használom, CC-re, úgy érzem, erre tökéletes. A gyári olajcsere és légtelenítés után sokkal jobb volt, játszani kell a féktest beállításával (XT-nél ilyenek nem nagyon fordulnak elõ), Az XT fékkarja talán egy kicsit barátibb, mint a SRAM, de a SRAM jobban állítható, könnyebb légteleníteni (könnyen leszerelhetõ).Ár- érték arányban talán a SRAM jobb,de azXT az egy kicsit komolyabb szerkezett.Személy szerint jobban megszeretem a SRAMOT kicsit kedvesebb fék. Amúgymeg szakadjon meg a shimano ott ahol van mert teljesen el van szállva az árakkal.Én csak sramot használok a bringán (váltok, kerékagy,váltokar,fék, fogaskoszorú)és még nem éreztem hátrányát.mindenkinek tudom ajánlani a sram cuccokat .
Nem tudom miért kell fikázni egymás tárcsáját. Nem azt mondom, hogy be kell bizonyítani, hogy a SRAM jobb, mint az XT, mert ez nem igaz. De az XT 20-25-tel többe kerül, és ezért nyújtani is kell valamit. Én mindkettõvel jártam, és a SRAM-ot nem fikáznám. Igaz, nincs olyan satu, de elég jól adagolható, és 200-as tárcsával brutális. Én most 160-al használom, CC-re, úgy érzem, erre tökéletes. A gyári olajcsere és légtelenítés után sokkal jobb volt, játszani kell a féktest beállításával (XT-nél ilyenek nem nagyon fordulnak elõ), Az XT fékkarja talán egy kicsit barátibb, mint a SRAM, de a SRAM jobban állítható, könnyebb légteleníteni (könnyen leszerelhetõ).Ár- érték arányban talán a SRAM jobb,de azXT az egy kicsit komolyabb szerkezett.Személy szerint jobban megszeretem a SRAMOT kicsit kedvesebb fék. Amúgymeg szakadjon meg a shimano ott ahol van mert teljesen el van szállva az árakkal.Én csak sramot használok a bringán (váltok, kerékagy,váltokar,fék, fogaskoszorú)és még nem éreztem hátrányát.mindenkinek tudom ajánlani a sram cuccokat .
#16
Írta 2002. február 19. - 22:04
Ja,akkor lehet hogy egy csalafinta kis buborék elindult felfele ;D....bár mintha nem lenne neki szabad akkor sem...de ebben nem vagyok biztos ???.
#17
Írta 2002. február 19. - 21:56
Öööö.... ;D Jó persze nem Hope..... Öööö ;D ....
NA majd meglátjuk.. Mondjuk a kis "tartály" a karon csak félig volt olajjal, szóval lehet, hogy ott a gond...
NA majd meglátjuk.. Mondjuk a kis "tartály" a karon csak félig volt olajjal, szóval lehet, hogy ott a gond...
#18
Írta 2002. február 19. - 21:51
Szolárium bekapcsolva maradt! ;D ;D ;D
Méghogy nem telik XT-re!!!!!
De viccen kívül,Andix,ez a sztori azért elgondolkodtató,nem?Ez azért nem üzemszerû....melyik féket is ne fikázza senki? ;D ;D ;D
Méghogy nem telik XT-re!!!!!
De viccen kívül,Andix,ez a sztori azért elgondolkodtató,nem?Ez azért nem üzemszerû....melyik féket is ne fikázza senki? ;D ;D ;D