+1
Apum bringájára ezt vettem, szuper pedál, jól tapad, mentem vele pár karikát és tényleg jó, van benne anyag és nem horror áron.
+1 tőlem is, évek óta használom a pedelecen. Szuper cucc.
+1
Apum bringájára ezt vettem, szuper pedál, jól tapad, mentem vele pár karikát és tényleg jó, van benne anyag és nem horror áron.
+1 tőlem is, évek óta használom a pedelecen. Szuper cucc.
https://www.youtube....p5kn4b1M&t=207s a csapágyak számát illetően.... szóval nem teljesen van úgy, ahogy el lett mondva. tulajdonképpen a lánc is "csapágyas". azt nem számolja. a bringákon minimum 2 fajta csapágy van. golyós, és sikló. a pedálokban előfordul görgős is. na mind1. legalább magyarul van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
+1GR500
Az "ipari csapágyas" is lehet egy rakás fos, csak ennek a 2 varázslatos szónak ne ugorj be.
Titkos tippem a Shimano bármelyik pedálja, nagyon tartósak, kb. gondozásmentesek (2 évente szétszeded, átkened, elég neki) pedig nem is "iparicsapágyasak".
https://bringabutik....:shimano?page=1
Szerintem egy normálisabb villogóval sokkal többet teszel a biztonságodért, mint a pedálon lévő prizmához ragaszkodni.
Köszi az infót. Ezek a Shimano azért elég nehezek. Több, mint 500 gramm, legalább 200 grammal nehezebb, mint egy átlagos pedál. Ez már azért nem elhanyagolható különbség. Bár, ha ez az ára a tartósságnak, akkor akár meg is érheti.
Az "ipari csapágyas" is lehet egy rakás fos, csak ennek a 2 varázslatos szónak ne ugorj be.
Titkos tippem a Shimano bármelyik pedálja, nagyon tartósak, kb. gondozásmentesek (2 évente szétszeded, átkened, elég neki) pedig nem is "iparicsapágyasak".
https://bringabutik....:shimano?page=1
Szerintem egy normálisabb villogóval sokkal többet teszel a biztonságodért, mint a pedálon lévő prizmához ragaszkodni.
Sziasztok!
Pedál vásárlását tervezem (sima pedál) többnyire városi, országúti és ritkán könnyű terepi használatra. Évente legalább 5000 km-t megyek mindenféle időjárási körülmények között. A fő szempont a strapabíróság, tartósság, karbantartás-mentesség, de az is előny, ha aránylag könnyű is, ja és legyne rajta prizma. Utána olvasgattam, hogy milyen fajták léteznek, de nem tudtam eldönteni eddig, melyik felépítésű enne optimális számomra. Egyelőre az ipari csapágyas tűnik a legszimpatikusabbnak (a mostanit nem is tudom, hogy milyen, szakszervizben cseréltettem korábban, most magam akarom).
Milyet ajánlotok? Vagy mindegy is, mert 1-2 év alatt úgyis tönkremegy? A mostani már nagyon a végét járja, lötyög, kattog, nyikorog. Kb. 2-3 évet bírt ki.
husevotelefonfulke módosította - 2023. április 15. - 21:57
Már bőven a vírus előtt azzal fogadtak a kedvenc boltomban, mikor ilyen octalinkes recsegős bajom volt (nem találtam hozzá a szerszámot, így bevittem), hogy cserealkatrész nincs.
Pedig ez tényleg kedvenc bolt, nem hiszem, hogy azóta javult a helyzet.
bbes300 pl beszerezhető elfogadható időn belűl, csak gondolom nem újban gondolkodunk a minimál büdzsénél
Bikertigger módosította - 2023. április 14. - 21:32
0,7/1,8/2,5mm nem biztos, hogy ezzel előrébb lenne, de akár működhet is.
Már bőven a vírus előtt azzal fogadtak a kedvenc boltomban, mikor ilyen octalinkes recsegős bajom volt (nem találtam hozzá a szerszámot, így bevittem), hogy cserealkatrész nincs.
Pedig ez tényleg kedvenc bolt, nem hiszem, hogy azóta javult a helyzet.
Sziasztok!
Nem porosodik véletlenül vkinél egy octalinkes monoblokk régi xt karhoz, 73-as szélességgel és 126-os tengelyhosszal? Bátyámnak próbálok legózni minimálbüdzséből és 118-as tengellyel kiállva pont finoman karcolja a vázat a tányér...
Hézagold ki a jobb csészét a vékonyabbik, ht2-eshez való gyűrűvel.
Nekem az a véleményem, hogy az ebike-kal (plusz a gyakorlatlan váltással) együtt jár a sűrűbb lánc- és sorcsere. De a hátsó váltó pont nem az az alkatrész, ami elhasználódik, a mostani váltómban (sima deore 10x) közel 18.000 km van. Ez alatt már elhasználtam egy Bosch Performance motort és egy 500-as akkupakkot is. Szóval akinek van pénze majomra... az vegyen kicsit sűrűbben kopó alkatrészeket, de ne bonyolítsuk a rendszert még több inkompatibilis alkatrésszel, mert már így is egy lexikont kell átolvasni, ha éppen a megszokott alkatrész nincs és ki kell váltani valami más gyártó termékével - ami manapság egyre gyakoribb.
Teljesen igazad van - és valóban a váltó nem fontos a csoportból, de a lánc és a sor igen - de ne felejtsd el, hogy óriási számban használnak olyan userek ebike-ot akik látni sem akarják a szervízt és fogalmuk sincs a szervizek esetleges intervallumáról de ezek mellett még rosszul is váltanak, össze-vissza .
Nekem az a véleményem, hogy az ebike-kal (plusz a gyakorlatlan váltással) együtt jár a sűrűbb lánc- és sorcsere. De a hátsó váltó pont nem az az alkatrész, ami elhasználódik, a mostani váltómban (sima deore 10x) közel 18.000 km van. Ez alatt már elhasználtam egy Bosch Performance motort és egy 500-as akkupakkot is. Szóval akinek van pénze majomra... az vegyen kicsit sűrűbben kopó alkatrészeket, de ne bonyolítsuk a rendszert még több inkompatibilis alkatrésszel, mert már így is egy lexikont kell átolvasni, ha éppen a megszokott alkatrész nincs és ki kell váltani valami más gyártó termékével - ami manapság egyre gyakoribb.
karakoram módosította - 2023. február 18. - 11:50
Rémlett, hogy olvastam róla, persze nekem is keresnem kellett. 2011 április végi újdonság, Pinkbike, Bikerumor és többi nagy oldal is hozta. https://www.pinkbike...drivetrain.html
https://bikerumor.co...rds-compatible/
2021-ben és 2022 első felében volt a legnagyobb áruhiány az iparágban, szerintem azért felejtődhetett el ennyire. Talán nem jutott el elég darab a gyártókig és így még inkább ritka a használt piacon.
pffff.... csak hogy ne érezd magad egyedül, jelzem, rá kellett keresnem, mi is ez.....
+1!! Életemben nem hallottam erről a Linkglide dologról. Nincs túlreklámozva.
pffff.... csak hogy ne érezd magad egyedül, jelzem, rá kellett keresnem, mi is ez.....
Tegnap este szórakoztattam magam ezzel. Békésen nézelődök az apróban, ott ugrott elém! Ha ez ekkora sikertörténet, ahogy az ebike promózás megy, érthetetlen, hogy miért nem folyik ez már a csapból is. De lehet, hogy ingnorálom az ebike-os híreket, és ezért került el eddig.
Azon is csodálkozom, hogy valami nagyszakállú világutazós arccal miért nincs ez már rég eladva, aki belegyűrt már egy Egyenlítő távot, nulla kopással, de minimum 30 kilós csomagokkal és egy-két házikedvenccel terhelve.
Megint lemaradtam, ilyen a linkglide szabványú hajtást látott már valamelyikőtök?
Felmerült bennem egy igásló-mindenes 1x10-es upgrade, persze nem villanyrásegítéssel, ilyen szettel működhet? Vannak ellenérvek, miért nem megfelelő egy ilyen, állítólag 3x tartósabb, olcsón fenntartható hajtás, emberi erővel hajtva? Csak a tömeg?
pffff.... csak hogy ne érezd magad egyedül, jelzem, rá kellett keresnem, mi is ez.....
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"