megláttam ezt a hírt, és első körben nagyon röhögtem. (mindig kiröhögnek a campámmal.) aztán az jutott eszembe, h baszki, nem lesz ennyi hajtómű. ha a fulcrum nem áll le a hajtómű gyártással, akkor most az is egy jó opció lenne.
nem lesz minden hajtómű default cserélve, csak azok, amik megrepednek, így nem számít senki sem tíz-százezres nagyságrendben sem cserére. láttam számokat, nullákkal kisebb amiről beszélnek.
a Shimano nem tudott azonosítani egy mintát, hogy miért törnek, ezért van az "általános" visszahívás.
ha sikerült volna azonosítani valamit, hogy miért reped meg vagy válik szét, akkor nyilván sokkal specifikusabb lenne és/vagy máshogy zajlana az egész
de sem terhelésre, sem használt tisztítószerre, sem csere lánckerékre (3rd party) vagy a lánckerék kicserélésének módjára (helytelen meghúzási nyomaték a csavarnál) nem tudták visszavezetni a problémát. így marad az ellenőrzés, és ha kell, akkor csere.
igazából itthon eddig is ez volt tudtommal (csere), szóval ÉRDEMBEN annyi változik, hogy fel van hívva az emberek figyelme arra, hogy nézegessék