Most éppen Magura MT8 van fent, SRAM-kompatibilis Matchmaker van hozzá, ha gyári váltót használnék.
Pár hónapja készítettem fotót még Trickstuff fékekkel, nem tudom, mennyire számít letisztultnak:
SRAM wireless Blips, csavarral oldható és gyorsan szerelhető. Nem kell a szivacsmarkolatot leszednem a szereléshez. Nekem ez nagy előny, azért nem is erőltetem már sok éve a normál bilincses megoldást.
Kevés markolat kényelmes nekem, egyit a sima normál Ritchey szivacs, másik ez, a Ritchey Superlogic, különösen a merev villázás miatt. Ezért a könnyen szerelhető és/vagy direct mountos fékek és váltók nálam előnyben vannak.
na, ez igen, ez már letisztult pilótafülke! tetszik!
Ma munkába jövet tűnödtem a dolgon, és beugrott: egy első váltó megoldaná a problémát. Hosszan sem kellene lógni a hátsóváltónak, és a lób@szó sort sem kellene cipelned.
elsőváltó??!! dzsízösz! hol a szenteltvizem, ide vele!
na, viccet félretéve. nem vagyok nagy híve az első váltásnak. bár gondom nem sok volt vele, de elég volt belőle. ide* nem is kell.
másrészt Alfine hajtókarom van, erre nem is tudnék két lánckereket feltenni. csak klassz lenne a Ronin felhasználhatóságát kicsit bővíteni. talán egy 11-36T sor is elég lenne, olyan van is tarcsiba.
*a 45650B-n 34Tx11-36T van, azzal megyek mindenhová. volt, hogy fenn volt egy 22T elöl váltó nélkül, azzal hogy majd lerúgom rá a láncot, ha szembejön a Himalája, de nem kellett... ha nagyon nem megy, tolom. ez is egy XT sor (ennek helyére vettem a fenti tartalékot), egyszerűen nem tudom szétrugdosni. már nem emlékszem, mikor vettem, nem emlékszem, hányadik bicajon van, nem emlékszem, hányadik lánc van rajta (sose vetésforgok, mindig új megy fel), de nem akar tönkremenni. odaát, a ph fórumon már megkaptam, hogy sz@rrá van kopva és cseréljem. mégse csúszik meg a lánc rajta (biztosan kevés a Nm... ) érthetetlen.