Én pont Brytonnal szemezgetek, egy 15-ösöm már van, és a 320-ast néztem ki utódnak, ami ha jól látom, még elég friss, így alig kapni valahol. Ahol kapni, ott meg annyiba kerül, mint a 420-as a tízpróbásoknál. (Még így is hajlok a 320-ra, mert nem hiszem, hogy navira akarnám bármikor is használni, főleg ha még várok kicsit, és lesz esetleg olcsóbban is)
Garminból a 130-as jön szóba, ha jól látom, mármint ami egyáltalán hasonló árkategória.
Az üzemidő miatt tetszene a Bryton, a Rider 15-ösé nem rossz, lényegében sosem megyek annyit, hogy egyben lemerítsem (gyári adat: 16 óra, a gyakorlatban mondjuk nemtom, 12+ két szenzorral), de tetszene, ha csak hetente, vagy még ritkábban kellene töltenem. Meg kicsit több adat kiférhetne egy lapra a kijelzőn, aztán ennyi. A Garminról inkább azt olvastam, hogy a 10 óra sincs meg a gyakorlatban. Mondjuk értékelném, ha a Bryton értelmesen -%-ban..- kiírná a töltöttséget, nem pedig úgy, hogy megyek egy kört, még két csík van a háromból, aztán a következőn meg rámmerül..
Van bennem is rugalmasság, végülis a lámpát is minden út után töltöm, mert 3+ órát közepes fényerőn már neccesen bír ki. Szóval ha azt mondjátok, a Garmin sokkal értelmesebb, pontosabb, használhatóbb, akkor együtt tudok élni a gyakoribb töltéssel is. Csak annó a Dakota (asszem) 10-es annyira kiidegelt a szoftverével, hogy azt mondtam, Garmint az életben nem veszek..