Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Canyon

* * * * * 3 votes

  • Please log in to reply
3129 replies to this topic

#841
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Az hogy neked vagy nekem mi tetszik és mi a véleményed/véleményem csak egy dolog, nekem a Cube talán a legfantáziátlanabb amit valaha láttam de attól a többségnek még lehet akár a legszebb a világon. Gondolom vannak eladási statisztikák, és látatlanban az lenne a tippem hogy ebike-on és cross/trekkingen kívül a Canyon többet adott el mindenbôl.

Miért árulnák az amerikai top brandek szintjén a bringáikat? Ha tennék akkor a Cube-al nem ugyanaz történne - csak kicsit elôbb?

 

Szerinted hányan cserélnének el egy Canyon Strive-ot egy Cube Stereo-ra vagy egy Sendert a Cube DH gépére? Menj egy egy bikeparkba vagy egy endúró vagy DH versenyre és nézz körül mibôl mennyit látsz. Az árak közelsége miatt akár 50/50 is lehetne az arány de valahogy nem az.

Hány országútisnak csorog a nyála egy Aeroad/Ultimate CF-re és hánynak egy Cube-ra?

 

Semmi bajom a Cube-bal, de manapság a marketing sokat számít egy márka ismertségében, megítélésében. A Cube (világszinten) ebben sehol sincs a Canyonhoz, szerintem ez tény, de cáfolj meg nyugodtan. Ettôl még nem fog a Sram/Shimano fék/hajtáslánc, Fox/RockShox villa jobban mûködni egyikben sem és bármelyik bicaj lehet jobb a másiknál, de ez szinte mérhetetlen... A "newmen" nekem már a névnél elbukik, nekem olyan mint a "baddog" meg a "badcat". Lehet hogy fantasztikus az összes de nem akarnám a bicajomon látni, akkor legyen inkább márkajelzés nélküli. :)

 

amelyiket olcsobban adjak, azt veszem. nalam semmit sem jelent, hogy canyon vagy vmi mas nemet marka van rairva. bar igaz, engem mindig a mogottes ertek erdekelt, es sose a brand. a cannondale sem azert erdekelne, mert cannondale, hanem mert szuper geo, lefty, etc... az exceed vegre megmozditott vmit, a nervenel viszont ha lecserelik a logot, en siman elhiszem, hogy ez az, egy abszolut sotlan bringa.

 

a canyon inkabb annak koszonheti az ismertseget, hogy eddig joval olcsobb volt, es az emberek mar ugy allnak hozza, bevalt, meg tuti olcsobb meg - azt keresik. kicsit a hasonlatod nekem olyan, mintha a f1es szereples alapjan hasonlitanad a peugeot, renault es mercedes autokat. most hiaba sikeresebb es hiresebb a renault ezen a teren mint a masik francia brand, az utcai autoikat mashogy itelik meg.  a canyon akkor fog felnoni arra a szintre, amit irsz, ha ok diktaljak a trendeket. egyelore ugyanolyan ovatoskodo trendkovetok, mint a tobbi nemet marka, kesobb vezetnek be dolgokat. a speci, cannondale, stb vegigtud nyomni olyan dolgokat is, amik addig az emberek fejeben meg se fordult, hogy jo lehet. de valszeg ez osszefugg a piacukkal is, az amerikai piac mindig sokkal nyitottabb volt ilyesmikre, nem veletlenul onnan jonnek az ujitasok. ha majd amerikaban is tarolnak, akkor elobbutobb ok is kenytelenek lesznek erre, de meg nem tartanak ott. 

 

a newmen cuccoknak nezz utana, valoban jonak tunnek. 2006os, igy sok reputacioja nem lehet. 



#842
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 posts

Off.

A Newmen cuccai technikailag és megbízhatóságban is a csúcsot képviselik. Még nem túl ismert márka, ennyi.

On.

Mint megannyi más ismert márka... nem kételkedem benne.



#843
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,301 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Off.

A Newmen cuccai technikailag és megbízhatóságban is a csúcsot képviselik. Még nem túl ismert márka, ennyi.

On.



#844
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 posts

Hat nemtom... ha az ar nem lenne, lehet meg se fordulna a fejemben, hogy canyont valasszak. Mitol jobb? A canyon nekem egy ugyanolyan ingerszegeny, de tisztesseges iparosmunka mint a nemet brandek jo resze. Arfuggetlenul elobb neznem meg a “klasszik” brandek topbringait.

Szerintem a canyon meg mindig az araval szerzi a vevoit es nem a nevevel. Probalnak meg mongy az amerikai brendek arszintjen arulni a bringaikat... par even belul foldbeallnanak.

Van vki itt, aki nem cserelne el az exceedjet egy hasonlo felszereltsegu cannondale fsire pl? De a lentebb emlitett jobb felszereltsegu cubeokra is barmikor... ennyit er kb. A cube uj newmen kiegeszitoi igenyesebbnek tunnek, mint amikkel a canyonokat szerelik.

Az hogy neked vagy nekem mi tetszik és mi a véleményed/véleményem csak egy dolog, nekem a Cube talán a legfantáziátlanabb amit valaha láttam de attól a többségnek még lehet akár a legszebb a világon. Gondolom vannak eladási statisztikák, és látatlanban az lenne a tippem hogy ebike-on és cross/trekkingen kívül a Canyon többet adott el mindenbôl.

Miért árulnák az amerikai top brandek szintjén a bringáikat? Ha tennék akkor a Cube-al nem ugyanaz történne - csak kicsit elôbb?

 

Szerinted hányan cserélnének el egy Canyon Strive-ot egy Cube Stereo-ra vagy egy Sendert a Cube DH gépére? Menj egy egy bikeparkba vagy egy endúró vagy DH versenyre és nézz körül mibôl mennyit látsz. Az árak közelsége miatt akár 50/50 is lehetne az arány de valahogy nem az.

Hány országútisnak csorog a nyála egy Aeroad/Ultimate CF-re és hánynak egy Cube-ra?

 

Semmi bajom a Cube-bal, de manapság a marketing sokat számít egy márka ismertségében, megítélésében. A Cube (világszinten) ebben sehol sincs a Canyonhoz, szerintem ez tény, de cáfolj meg nyugodtan. Ettôl még nem fog a Sram/Shimano fék/hajtáslánc, Fox/RockShox villa jobban mûködni egyikben sem és bármelyik bicaj lehet jobb a másiknál, de ez szinte mérhetetlen... A "newmen" nekem már a névnél elbukik, nekem olyan mint a "baddog" meg a "badcat". Lehet hogy fantasztikus az összes de nem akarnám a bicajomon látni, akkor legyen inkább márkajelzés nélküli. :)



#845
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7,873 posts
Off:
Karakoram: fekete tetőkárpit? Ez létező dolog, vagy viccelsz? Sose láttam ilyet, el se tudom képzelni, milyen klausztrofób beltere lehet egy autónak vele?!
On

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#846
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
Hat nemtom... ha az ar nem lenne, lehet meg se fordulna a fejemben, hogy canyont valasszak. Mitol jobb? A canyon nekem egy ugyanolyan ingerszegeny, de tisztesseges iparosmunka mint a nemet brandek jo resze. Arfuggetlenul elobb neznem meg a “klasszik” brandek topbringait.

Szerintem a canyon meg mindig az araval szerzi a vevoit es nem a nevevel. Probalnak meg mongy az amerikai brendek arszintjen arulni a bringaikat... par even belul foldbeallnanak.

Van vki itt, aki nem cserelne el az exceedjet egy hasonlo felszereltsegu cannondale fsire pl? De a lentebb emlitett jobb felszereltsegu cubeokra is barmikor... ennyit er kb. A cube uj newmen kiegeszitoi igenyesebbnek tunnek, mint amikkel a canyonokat szerelik.

Edited by arn, 2018. February 03. - 10:58.


#847
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 posts

Ha mindent egybeveszek, meg mindig jobbak ar/ertek aranyban, de mar nincs tul nagy differencia. Az elso linkelt monti kb canyon arszintjen van, a masodik meg jobb. A canyon 4000 eur kornyeken kinal hasonlot, amit a cube 3500ert. Es ez jobban le fogjak arazni, mint a canyonokat szoktak.

Nekem igy ket bringa utan vegyes a roluk kialakult kep.

A Canyon már nagyon nem a Cube (meg a Radon) szintje, egy "nevesebb" márka lett amit meg kell valahol fizetni (hogy ez kinek mit ér meg azt mindenki eldönti). Minden szakágban a világ élvonalában levô csapatokat, versenyzôket támogatnak (Movistar, Alban Lakata, Pauline Prevot, Mathieu van der Poel, Troy Brosnan stb.) míg a Cube ehhez képest sehol sincs. Nem mondom hogy a bicajai ettôl bármivel rosszabbak lennének mert akár lehetnek ugyanolyan jók vagy jobbak is, de erre nincs mértékegység, a versenysportban fejlôdô image van leginkább. A Canyon erre költ többet, míg a Cube egy "féldiszkont" márka jóval kissebb marketinggel, versenyképes árakkal, gyakorlatilag image nélkül...



#848
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Drágult a Canyon, de a piacon minden más is, csak különböző mértékben. Nekem nem tűnt fel, hogy pl. a Cube-okkal nagyon változott volna az árkülönbség, bár tény, hogy nem is követem rendszeresen. A top amerikai márkákat valamennyire közelítette (lehet, hogy éppen a Canyon és a többi webes bringa áruda okozta a versenyt, hogy kevésbé tudtak emelni), de hasonló felszereltségben és súlyban azért még mindig kell legalább egy 50-60%-os diszkont belőlük, hogy egyáltalán érdemes legyen nézegetni őket.


Ha mindent egybeveszek, meg mindig jobbak ar/ertek aranyban, de mar nincs tul nagy differencia. Az elso linkelt monti kb canyon arszintjen van, a masodik meg jobb. A canyon 4000 eur kornyeken kinal hasonlot, amit a cube 3500ert. Es ez jobban le fogjak arazni, mint a canyonokat szoktak.

Nekem igy ket bringa utan vegyes a roluk kialakult kep.

Edited by arn, 2018. February 03. - 10:03.


#849
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

 
Szeretem a könnyebb kerékszetteket és nem a másodpercek miatt. Egy könnyebb szettel egyszerűen a kerékpározás élvezete más a jobb megindulás és az ezzel járó egyéb többletek miatt, no meg kellene pár gramm és akkor 10 kiló alatt lennék :).


Jah nekem is a tokkalvonoval 10kg ala csuszas volt a cel, viszont egy kerekbe sem sikerult sose nyolcast tenni, ezen meg csalen fut a gumi par het utan. Majd elviszem szervizbe, mert a canyon masfel honapos garjara nem vagyom.

Igazabol ez is bosszant a canyonnal, a nerveel nem volt semmi gond, viszont vmit elbaltaztak a vaznal, hogy a saggel kellett trukkozni, es a geoja se jott be. Az exceed forditva... remek geo, szuper vele menni, de gond van a kerekszettel, a teloval, a fekekkel. Nem durva bugok, de hazudnek, ha azt mondanam, hogy nem bosszant. A fek gariztatasabol kiindulva meg ugy erzem, mintha nem is lenne normalis gar hozza, max akkor kuldozgetnem, ha egyertelmu hiba lenne, mert a feknel is felhivtak ra a figyelmem, ha nem megalapozott a hiba, akkor ramverik a szallitasat. Ez nekem nem tetszik, a kov bringa kivalasztasanal ilyenek is szamitanak.

#850
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 posts
Drágult a Canyon, de a piacon minden más is, csak különböző mértékben. Nekem nem tűnt fel, hogy pl. a Cube-okkal nagyon változott volna az árkülönbség, bár tény, hogy nem is követem rendszeresen. A top amerikai márkákat valamennyire közelítette (lehet, hogy éppen a Canyon és a többi webes bringa áruda okozta a versenyt, hogy kevésbé tudtak emelni), de hasonló felszereltségben és súlyban azért még mindig kell legalább egy 50-60%-os diszkont belőlük, hogy egyáltalán érdemes legyen nézegetni őket.

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#851
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,541 posts

Most,hogy ujra diagnosztizalom a teljesitmenyeket (zscs talan meg emlekszik, bar nagyon regen volt mar), ujra motivalt lettem a sajat hataraim feszegeteseben is.
Elotoltam 2 hete a scale-t, es verettem egyet a kevejen, mondvan ott ugysincs sar, eleg koves.
Volt sar.
Ra kellett ebredjek, hogy a scale meglehetosen szukolkodik a sarferohelyben, pedig 2,1-es RoRo van fent. Nino valami egyedi szeriaval mehet, avagy elkepzelni nem tudom, hogy hogy fer el ott a dugast.
Ekkor kezdtem nezni a canyont, mert ebben talan elfer a 2,25 kenyelmesen, de mondjuk a 2,4 jobb lenne, mert akkor leleknyugtato hely maradna a 2,25 mellett.
Most epp a radon-nal tartok, mert ott meg az e+h boost is stimmel. Na nem mintha kene, csak ez a jovo, konnyebb fejleszteni/eladni. De most ugyis epp kifogyott :)

Celkeresztbe tettem 8 oran belulre juli 14-en a B-t, ott meg mindegy, hogy esik vagy fuj, a sarferohely meg a scale-en sem fog szamitani. Azert jo lenne vegre egyszer meguszni szarazon... :)

Iszonyat sár van fent. Nagyon korán jött az első hó, megfagyott, esett még rá hó és eső is. A HHH reptér környéke mocsaras. Futni jó benne :), bringát nincsen kedvem takarítani. Ha kicsit fagyna megint akkor felmennék újra bringával is. 

Nekem simán a 25-ös felni lenne a cél 2.25-ös gumikkal de lehet marad így ahogy van.

 

A Canyon-ok előtt én is a Radon-t néztem. Kiegészítőkben talán a Radon és a Cube is most jobban áll mint a Canyon. 

Túl nagyot fejlődtek rövid idő alatt. Nem lehet egyszerű Németországból hirtelen lerohanni az US piacot, pro vonalon az élen lenni és olyan bringákat is gyártani, stb. Nem tartották meg ugyan azt az ár-érték arányt mint ami volt, DE így is viszik mint a cukrot és nekik ez a lényeg. Mikor az első Canyon-t rendeltem akkor még hasonló cég volt mint most a Radon. Hihetetlen, hogy elmentek mellettük. 

A jelenlegi vásárláskor azért szétnéztem rendesen, de geo-ra, minőségre és a szettekre (kerékre is) még mindig jobb volt a számomra mint a többi. A kinézet is számít és ezt nem szégyellem, fekete kell (még autóba is megrendelem a fekete tetőkárpitot :) ). 27.5 pluszos Giant játszott még de felszereltségben sehol nem volt a Canyon-hoz képest és iszonyatos színekben volt. 

Pluszos kerékpárokkal például nagyon le vannak maradva, gravel sincs, szerintem hiba a kevert boost és nem boost egy bringán, a Syntace kiegészítők már régen elmaradtak, és hol a Pinion???? :) Amúgy tényleg nagyon szeretem a bringám ahogy van. 

 

A 8 órához egy kalappal!

 

A Cube bringát nem én osztottam meg, de mindegy, nincs jelentősége :)

 

Nem is neked ment, így kezdtem: arn:

 

csak most neztem meg a bringaikat - vegulis a canyonhoz eleg hasonlo arban adjak. ezek a newman nevu cube kiegeszitok is igenyesnek tunnek, jo sulyban. ebben mar a kerekszett is carbon (1200g! 3500 euroert): https://www.cube.eu/...blackline-2018/

 

altalanos felhasznalasra szerintem jobban jartal az x1700al... mi a gond vele?

 

Rendben vannak most a Cube-ok, tényleg csak vicc volt. Ez is és a cx is is a másik topicban.

 

Szeretem a könnyebb kerékszetteket és nem a másodpercek miatt. Egy könnyebb szettel egyszerűen a kerékpározás élvezete más a jobb megindulás és az ezzel járó egyéb többletek miatt, no meg kellene pár gramm és akkor 10 kiló alatt lennék :)



#852
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,259 posts

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)

Ne szemeteld tele a fórumot :)  :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!

 

 

 

off

szívemből szóltál :) 

on


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#853
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)

Ne szemeteld tele a fórumot :)  :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!

 

 

Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel. 

Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha :) ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul. 

 

csak most neztem meg a bringaikat - vegulis a canyonhoz eleg hasonlo arban adjak. ezek a newman nevu cube kiegeszitok is igenyesnek tunnek, jo sulyban. ebben mar a kerekszett is carbon (1200g! 3500 euroert): https://www.cube.eu/...blackline-2018/

 

altalanos felhasznalasra szerintem jobban jartal az x1700al... mi a gond vele?


Edited by arn, 2018. February 02. - 22:54.


#854
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 55 posts

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)

Ne szemeteld tele a fórumot :)  :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!

 

 

Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel. 

Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha :) ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul. 

A Cube bringát nem én osztottam meg, de mindegy, nincs jelentősége :)



#855
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 519 posts

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)
Ne szemeteld tele a fórumot :) :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!


Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel.
Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha :) ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul.


Most,hogy ujra diagnosztizalom a teljesitmenyeket (zscs talan meg emlekszik, bar nagyon regen volt mar), ujra motivalt lettem a sajat hataraim feszegeteseben is.
Elotoltam 2 hete a scale-t, es verettem egyet a kevejen, mondvan ott ugysincs sar, eleg koves.
Volt sar.
Ra kellett ebredjek, hogy a scale meglehetosen szukolkodik a sarferohelyben, pedig 2,1-es RoRo van fent. Nino valami egyedi szeriaval mehet, avagy elkepzelni nem tudom, hogy hogy fer el ott a dugast.
Ekkor kezdtem nezni a canyont, mert ebben talan elfer a 2,25 kenyelmesen, de mondjuk a 2,4 jobb lenne, mert akkor leleknyugtato hely maradna a 2,25 mellett.
Most epp a radon-nal tartok, mert ott meg az e+h boost is stimmel. Na nem mintha kene, csak ez a jovo, konnyebb fejleszteni/eladni. De most ugyis epp kifogyott :)

Celkeresztbe tettem 8 oran belulre juli 14-en a B-t, ott meg mindegy, hogy esik vagy fuj, a sarferohely meg a scale-en sem fog szamitani. Azert jo lenne vegre egyszer meguszni szarazon... :)

#856
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,541 posts

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)

Ne szemeteld tele a fórumot :) :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!

 

Pont egy hete érkezett meg a 7.0 Prorace változat nekem. Ott ugyanez a helyzet, hátul 22,5 elől 25mm a felniszélesség csak ez DT. Megnéztem, kb 8-8mm sárférőhely van a 2.2-es Maxxis gumikkal a láncvillánál. Szerintem ez így ok, az meg hogy elől szélesebb a felni szerintem pozitív. Persze lehetne hátul is 25, de a 22,5 sem rossz, szépen áll rajta a gumi. De ehhez már lehet hogy m&

 

Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel. 

Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha :) ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul. 


Edited by karakoram, 2018. February 02. - 18:49.


#857
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,301 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Az előre szélesebb felnit nem tartom ördögtől valónak, jó koncepciónak tartom. A Boost agyakat egy XC bringán már kevésbé...



#858
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

canyon alternativa :)

https://www.cube.eu/...bonngreen-2018/

 

a telo kicsit lehetne jobb, amugy jo ahogy van - 1500g alatti kerekszett, karbon kiegeszitokkel. ez is erdekes lesz learazasokkor.



#859
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 55 posts

Oly sokszor megbeszéltük már, hogy teljesen mindegy, hogy a váz boost avagy sima 142. 

Ugyanakkor érdekes, hogy csak ezért érdemes beszerezni nekik felemás kerekeket? Akkor már inkább lett volna elöl is 100mm, úgy a kerékkel sem kell variálni. 

 

DE

 

Értem, hogy még nem volt kedvük megtervezni a hátul boost-os exceed-et, de az egy kicsit gyanús nekem, hogy hátra 22,5mm-es előre pedig 25mm-es felnivel szerelt kereket tesznek. Miért?? Tán hátul a 142 miatt nincs elég sárférőhely sem? Kötve hiszem, de másra nem tudok gondolni... 

 

https://www.canyon.c...-cf-sl-6-0.html

 

VAGY, csak a mavic-nak gurult el teljesen a gyógyszere. 

 

(egyébként van valakinek tapasztalata mostanában ezekkel a mavic kerekekkel? no meg, a fenti bringa és e között: https://www.canyon.c...-cf-sl-7-0.html a villa és a hátsó váltó okoz 600euro difit? nehezen tudnám ezt elképzelni...)

Pont egy hete érkezett meg a 7.0 Prorace változat nekem. Ott ugyanez a helyzet, hátul 22,5 elől 25mm a felniszélesség csak ez DT. Megnéztem, kb 8-8mm sárférőhely van a 2.2-es Maxxis gumikkal a láncvillánál. Szerintem ez így ok, az meg hogy elől szélesebb a felni szerintem pozitív. Persze lehetne hátul is 25, de a 22,5 sem rossz, szépen áll rajta a gumi. De ehhez már lehet hogy módosítani kellene a láncvillákon.



#860
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 55 posts

Megmértem az Exceed-et. M520-as pedálok kerültek bele, azzal együtt 10,5kg M méretben. A kerék még nem tubeles. Már nem tudom kinek ígértem a mérést :)