Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#7221
Posted 2005. April 03. - 10:24
Nem sok a különbség, talán csak a súlya ..
Vagy rosszúl gondolom ?
#7222
Posted 2005. April 03. - 10:22
Az egyedüli probléma is itt jelentkezhet Tammonál, mert az átdobót kb. 2mm-rel följebb kell állítani a gyári ajánlással szemben (ami a beállító matricán van), hogy ne érjen bele a középtányérba. Viszont így is kifogástalanul fog mûködni.
#7223
Posted 2005. April 03. - 10:06
#7224
Posted 2005. April 03. - 09:29
#7225
Posted 2005. April 03. - 09:21
#7226
Posted 2005. April 02. - 17:05
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7227
Posted 2005. April 02. - 17:03
(persze akadhat baj a monoblokkal, ha a csészét majd nem birod becsavarni annyira, amennyit bentebb ér a mono a hajtókar felöli oldalon, de nem hiszem, hogy baj lehet, elõtte azért érdemes kipróbálni)
Jól értem, hogy lehet, hogy nem bírom annyival beljebb hajtani, mint amennyivel a rögzítõkeret eltartotta ?
(csak azért kérdem, mer' nem láttam még ilyet szétszedve...)
#7228
Posted 2005. April 02. - 16:58
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7229
Posted 2005. April 02. - 14:27
#7230
Posted 2005. April 01. - 12:26
Minden attól függ, hogy használod a kerót. Ha hiányzik a 9 fokozat, akkor vegyél egy sort, ha hosszabb távon elég a 8, akkor nézzél valahol valami jófajta nyolcas kart. Én hetest vettem tavaly újonnan és faszán mûködik és a 8as lánc tovább bírja és olcsóbb is, mint a 9es.
Ha hobbista vagy én az utóbbit javaslom...
#7231
Posted 2005. March 31. - 21:04
#7232
Posted 2005. March 31. - 20:30
#7233
Posted 2005. March 31. - 19:12
#7234
vendég_rvilike_*
Posted 2005. March 31. - 16:15
#7235
Posted 2005. March 31. - 16:08
#7236
Posted 2005. March 31. - 09:45
#7237
Posted 2005. March 31. - 09:06
#7238
Posted 2005. March 31. - 08:48
Nem üt teljesen pontosan ide a témám(ezért bocsi), de nagyon fontos lenne:
Van egy faxa kis kerekem Sram 8-as koszorúval. A probléma az, hogy LX váltókat és -karokat akarok venni rá, de azok 9-esek.
Meg lehet ezt valahogy oldani anélkül, hogy lecseréljem a koszorút. Nincs kedvem megint kiadni egy "tízest" erre...
Segítséget elõre is köszi!!!!
Gk2
#7239
Posted 2005. March 31. - 08:37
Igen, csak már unom, hogy egy váltót se tudok beállítani normálisan, ezért próbálkozom, míg nem sikerül.Húha! Akkor inkább szervíz:)
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7240
Posted 2005. March 31. - 08:36
Kikötöttem a váltóbowdent és megállapítottam, hogy a vázhoz közelebbi csavar tekerése távolodik el a láncterelõ a váztól.ha kikötöd a váltóbowdent, és hagyod teljesen a vázhoz csuklani a láncterelõt, utána elkezded csavarni mindkét csavart, és amelyiknél elkezd távolodni a láncterelõ a váztól, azzal állítod az alsó határt.... tuti el kell kezdenie elemelni valamikor, csavard türelemmel
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti