Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#7221
Írta 2005. április 03. - 09:29
#7222
Írta 2005. április 03. - 09:21
#7223
Írta 2005. április 02. - 17:05
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7224
Írta 2005. április 02. - 17:03
(persze akadhat baj a monoblokkal, ha a csészét majd nem birod becsavarni annyira, amennyit bentebb ér a mono a hajtókar felöli oldalon, de nem hiszem, hogy baj lehet, elõtte azért érdemes kipróbálni)
Jól értem, hogy lehet, hogy nem bírom annyival beljebb hajtani, mint amennyivel a rögzítõkeret eltartotta ?
(csak azért kérdem, mer' nem láttam még ilyet szétszedve...)
#7225
Írta 2005. április 02. - 16:58
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7226
Írta 2005. április 02. - 14:27
#7227
Írta 2005. április 01. - 12:26
Minden attól függ, hogy használod a kerót. Ha hiányzik a 9 fokozat, akkor vegyél egy sort, ha hosszabb távon elég a 8, akkor nézzél valahol valami jófajta nyolcas kart. Én hetest vettem tavaly újonnan és faszán mûködik és a 8as lánc tovább bírja és olcsóbb is, mint a 9es.
Ha hobbista vagy én az utóbbit javaslom...
#7228
Írta 2005. március 31. - 21:04
#7229
Írta 2005. március 31. - 20:30
#7230
Írta 2005. március 31. - 19:12
#7231
vendég_rvilike_*
Írta 2005. március 31. - 16:15
#7232
Írta 2005. március 31. - 16:08
#7233
Írta 2005. március 31. - 09:45
#7234
Írta 2005. március 31. - 09:06
#7235
Írta 2005. március 31. - 08:48
Nem üt teljesen pontosan ide a témám(ezért bocsi), de nagyon fontos lenne:
Van egy faxa kis kerekem Sram 8-as koszorúval. A probléma az, hogy LX váltókat és -karokat akarok venni rá, de azok 9-esek.
Meg lehet ezt valahogy oldani anélkül, hogy lecseréljem a koszorút. Nincs kedvem megint kiadni egy "tízest" erre...
Segítséget elõre is köszi!!!!
Gk2
#7236
Írta 2005. március 31. - 08:37
Igen, csak már unom, hogy egy váltót se tudok beállítani normálisan, ezért próbálkozom, míg nem sikerül.Húha! Akkor inkább szervíz:)
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7237
Írta 2005. március 31. - 08:36
Kikötöttem a váltóbowdent és megállapítottam, hogy a vázhoz közelebbi csavar tekerése távolodik el a láncterelõ a váztól.ha kikötöd a váltóbowdent, és hagyod teljesen a vázhoz csuklani a láncterelõt, utána elkezded csavarni mindkét csavart, és amelyiknél elkezd távolodni a láncterelõ a váztól, azzal állítod az alsó határt.... tuti el kell kezdenie elemelni valamikor, csavard türelemmel
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7238
Írta 2005. március 31. - 04:22
Bar en nem csodalkozom ,mivel ugye ez az olcso kategoria aztan tavol keleti baratunk csak huzigalja a zsirzo gep karjat aztan erdekli is ot ,hogy van e benne zsir vagy sem
Mostmar tele raktam zsirral szal nincs baj.
csgy thx a lanc mosasos tippet
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7239
Írta 2005. március 31. - 00:30
Új alkatrészeket, alapból szét szoktam kapni, ha látok zsírt vissza, ha nem, anyázok és bezsírzom. Nem bízok senkibe ilyentéren. A sok rossz tapasztalat...
Ride everywhere.
.
#7240
Írta 2005. március 30. - 23:37
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.