Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Tárcsafékek

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
6196 hozzászólás a témában

#61
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
Conor is eladta (vagy legalábbis hírdette)...

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#62
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás

Neked is igazad van, meg nekem is. A bringa feken floating a rotorra vonatkozik, viszont a kerdes az volt, h mit jelent az uszo feknyereg, az pedig azt amit leirtam. Legalabbis autoknal biztosan. :)


Lenyegeben ezt jelenti az uszo feknyereg, de ha pontosak akarunk lenni, akkor nem azert csinaltak amit te mondtal.

Ugyanis az uszo feknyerges fekeknel ( GustavM ) csak az egyik oldalon van dugattyu, a masik fix. A ket dugattyu hozzanyomja a pofat a tarcsahoz, aztan ahogy no az ero, nem a tarcsa mozdul el, hanem a feknyereg.

Igazad van vegulis, de a ket oldali dugattyu jobb megoldas erre a problemara ;)

Az M4 tenyleg konnyu. Mondjuk a 6Ti tarcsajaval kombinalva kituno fek. Illetve elvileg az, Dig nem tudom mit szurt el, de azt nem hiszem el hogy nem jo a fek :)
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#63
zé rider

zé rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 452 hozzászólás

nehéz lessz neki....:)(avid is az)


a hope mono m4 430 g összesen a hajas mag az meg 520
de ha cc-re kell akko mono mini az csak 375 g és a mini még az árát is megéri.

#64
al01

al01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás
Neked is igazad van, meg nekem is. A bringa feken floating a rotorra vonatkozik, viszont a kerdes az volt, h mit jelent az uszo feknyereg, az pedig azt amit leirtam. Legalabbis autoknal biztosan. :)

A Floating a rotorra vonatkozik nem pedig a feknyeregre, es azt jelenti, hogy a tarcsa ket darabbol lett osszerakva es az illeszteseknel tud mocorogni amennyit a hotagulas miatt kell. Emiatt nem deformalodik nagy hohatas alatt sem es meg konyebb is mint a normal.


Enyim Paripa

Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink

Let the people speak

#65
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

hope mono m4 sztem jobb választás árban ugyan ott vagy de van egy fasza féked, ami meg fog bárhol bármikor.

persze dig szerint a hope fék szar meg még 3 ember véleménye szerint;)

nehéz lessz neki....:)(avid is az)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#66
zé rider

zé rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 452 hozzászólás

Ha ráérsz akkor javaslom a Hayes Mag Plust esetleg, vagy az Avid Juicy-t ezek jó súlyban vannak és fognak is.


hope mono m4 sztem jobb választás árban ugyan ott vagy de van egy fasza féked, ami meg fog bárhol bármikor.

persze dig szerint a hope fék szar meg még 3 ember véleménye szerint;)

#67
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
A Floating a rotorra vonatkozik nem pedig a feknyeregre, es azt jelenti, hogy a tarcsa ket darabbol lett osszerakva es az illeszteseknel tud mocorogni amennyit a hotagulas miatt kell. Emiatt nem deformalodik nagy hohatas alatt sem es meg konyebb is mint a normal.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#68
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
a brembónak sem mozog a féktárcsája azt hiszem. a hope-oknak biztosan nem, pedig floating-rotor az angol megnevezése.
a brembo amugy gustav súlyban van, és fékerõben is gustav. msá kérdés, hogy mennyi készül belõle, és milyen áron...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#69
al01

al01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás
A feknyereg el tud mozdulni es ezaltal biztositja, hogy a kulso es belso fekbetet azonos erovel szoruljon a tarcsahoz. Egyenletesebb fekhatast eredmenyez.

találtam egy képet errõl lenne szó? http://bikemagazin.s..._738/brembo.jpg
meg mit jelent az hoyg úszóféknyereg?

Bocs, hoyg kettõbe írtam.


Enyim Paripa

Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink

Let the people speak

#70
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

oks köszi akkor úgy tényleg jelentõsne könyebb csak nem van odaírva hoyg párban van vagy csak én nem vettem észre...

na xtr t fék párban ....398
xt fékkarok /pár.........246 (forrás WeightWeeines)
bovdenekkel olyan 660-670....viszont a hfx 9 nél van könnyebb t.fék, (cca 320 g/pro darab) úgyhogy annyira nem megrázó a különbség......
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#71
latnat

latnat

    vendég

  • fórumtag
  • 168 hozzászólás
találtam egy képet errõl lenne szó? http://bikemagazin.s..._738/brembo.jpg
meg mit jelent az hoyg úszóféknyereg?

Bocs, hoyg kettõbe írtam.
Csak a hülyék tartanak rendet...
a zsenik átlátják a káoszt

#72
latnat

latnat

    vendég

  • fórumtag
  • 168 hozzászólás
oks köszi akkor úgy tényleg jelentõsne könyebb csak nem van odaírva hoyg párban van vagy csak én nem vettem észre...
Csak a hülyék tartanak rendet...
a zsenik átlátják a káoszt

#73
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

hellosztok
amúgy ha már így volt szó a brembo ról egy képet tud vki dobni?

a rallis vitában én al pártjára álnék: spalya abban igazad van hoyg tényleg nehezebb egy keróra való féket csináltatni szebbnek is kell lennie, de mikor fog egy keróra való tárcsafék 307 (vagy mennyi kilót írtál a lengéscsillapítónáál) kg-t megfogni akár százhetvenrõl is ... nem arra van tervezve ... a brembo meg szeritnem "a" fék bár még nem próbáltam de ha ennyien haszánlják a kerózásnál jóval több fékerõt igénylõ sportokban akkor csak van annyi tapasztalata, hoyg egy bike ra megcsináljon egy tárcsaféket ami jó...


meg votlm ég szó a v fék kontra tárcsafék súlykülönbségrõl... egyet nemértek ebikon xtr v fék 484 gramm a hayes hfx9 430 gramm, akkor ez most hoyg van? vagy a héjsznél csak a rotor meg a munkahenger annyi?

nem a hayes akörül van kompletten/pro darab.....xtr v meg gondolom párban annyi, kar nélkül, vagy DC kar+fék/pro darab annyi....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#74
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
a kar természetesen bennevan, az egész fék súlya akkor, de 1 darabé.

#75
latnat

latnat

    vendég

  • fórumtag
  • 168 hozzászólás
amúgy a hfx9 nél tárcsával van írva de most abba beletartozik a kar is ?
amúgy jah télleg nem sokan fognak brembót venni az igaz de vannak akiknenk nem számít a súly...:D

jah és annak a kének a linkját be tudnád lökni?
Csak a hülyék tartanak rendet...
a zsenik átlátják a káoszt

#76
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás

Egyebkent ott tartunk, ahonnan indultunk. A brembot fikazok maximum fenykepen lattak brembo mtb feket es megis tudjak, hogy de az nem jo. :wallbange Rohejes.


MInt mondtam a Bremboval ket nagy gond van, az egyik hogy irdatlanul draga, a masik pedig, hogy nagyon nehez. Es ehez boven eleg volt megnezni a kepet rola es az adatokat. A fekerejet nem vontam ketsegbe, biztos jol fog, de amig ez a ketto problema jelen van, addig nincs komoly jovoje a bringas fekek kozott.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#77
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
párban/db asszem errõl volt szó
és a hayes súlya talán tárcsa nélkül van asszem, szal nem egy könnyû darab, cserébe törödés nem kell hozzá, lehet ütnivágni és fog.
de ha a súly számít akkor egyértelmüen az xtr.

#78
latnat

latnat

    vendég

  • fórumtag
  • 168 hozzászólás
hellosztok
amúgy ha már így volt szó a brembo ról egy képet tud vki dobni?

a rallis vitában én al pártjára álnék: spalya abban igazad van hoyg tényleg nehezebb egy keróra való féket csináltatni szebbnek is kell lennie, de mikor fog egy keróra való tárcsafék 307 (vagy mennyi kilót írtál a lengéscsillapítónáál) kg-t megfogni akár százhetvenrõl is ... nem arra van tervezve ... a brembo meg szeritnem "a" fék bár még nem próbáltam de ha ennyien haszánlják a kerózásnál jóval több fékerõt igénylõ sportokban akkor csak van annyi tapasztalata, hoyg egy bike ra megcsináljon egy tárcsaféket ami jó...


meg votlm ég szó a v fék kontra tárcsafék súlykülönbségrõl... egyet nemértek ebikon xtr v fék 484 gramm a hayes hfx9 430 gramm, akkor ez most hoyg van? vagy a héjsznél csak a rotor meg a munkahenger annyi?
Csak a hülyék tartanak rendet...
a zsenik átlátják a káoszt

#79
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 hozzászólás
Te miért nem alszol?!!
Amúgy tényleg meg kell várni... majd jol letesztelem és jol lehuzom a cikkben aztán majd mindenki azthiszi hogy én milyen okos vagyok mert látatlanba megmondtam h szar :D EHHEHEH de gonosz vagyok így hajnalban! :D

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#80
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás

Az a véleményem, hogy ha valaki tud gyártani féket motorra meg autora az nem feletétlenül jelenti azt hogy tud bringára is. Ennyi. Vita lezárva.


de mondjuk az ellenkezõjét se zárja ki.

meg kell várni, ki kell proszálni.. ;)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda