az helyett hogy itt sirtok hogy draga , inkabb keresni kellene egy kis penzt , es mar nem olyan borzaszto draga..
..vagy legalabb egy kiados tekerest, a siras helyett
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
2004-es Shimano Saint Freeride/DH szett
Indította
DHR
, 2003. március 21. 20:27
#61
Írta 2003. március 23. - 19:46
#62
Írta 2003. március 23. - 00:05
jaj istenem drága : ez is egy kicsit amolyan magyar virtus<- naná hogy drága, mivel versenyalkatrész, ezt lassan már megszokhatnátok, elõször meg kell tanulni bringázni, aztán majd jönnek a jó cuccok.
#63
Írta 2003. március 22. - 22:21
Na az a fék pont nagyon durva lesz! Nekem az tetszik leginkább remélem lesz hozzá váltókar nélküli fékkar.
#64
Írta 2003. március 22. - 20:06
#65
Írta 2003. március 22. - 13:21
volt eddig is sok sznob **** aki a tudását a pénzével próbálta ellensulyozni, azok majd megveszik, rózsadomb rulez...
#66
Írta 2003. március 22. - 13:16
lajos: szerintem ezt elsõsorban nem Magyaroszágnak gyártják... Pontosan azért nem, mert kevesen tudják megfizetni. Engem pontosan ezért nem érintett meg nagyon ennek a szettnek a megjelenése, mert szinte tuti, hogy nem fogom tudni megvenni. Sajnos...
#67
Írta 2003. március 22. - 12:36
Az odáig rendben van hogy presztizs, meg XTR, meg kiváltság ha ezzel szereled a géped de nem lehet hogy egy kicsit így Ungarise viszonylatba borzasztó drága!? :-\
lajos
lajos
#68
Írta 2003. március 22. - 06:54
Szerintem meg jó.
Azért jó, mert:
- szinte képtelenség lenne szíjjelkûdeni a közepét,
- nem hiszem, hogy ezen kívûl számít a merevsége egy letörés utáni leérkezéskor, mert ugye gumi cipõtalp és lehajlik max 0.5 mm, amit nem nagyon lehet olyankor észrevenni, és ha kicsit több anyagot raknak a tengelybe (itt ugye nem számít annyira a súly) akkor ez is ki lenne küszöbölve;
- a kónuszos agyban sokkal nagyobb a golyók felfekvõfelülete. Ezért aki már ilyet vesz, elõbb cseréli le, mert kiment a divatból, mint hogy kikopna.
Talán a fék az amit nem kellene elõl eröltetni (de még ezt is csak láttuk, próbálni nem próbálta senki).
Azért jó, mert:
- szinte képtelenség lenne szíjjelkûdeni a közepét,
- nem hiszem, hogy ezen kívûl számít a merevsége egy letörés utáni leérkezéskor, mert ugye gumi cipõtalp és lehajlik max 0.5 mm, amit nem nagyon lehet olyankor észrevenni, és ha kicsit több anyagot raknak a tengelybe (itt ugye nem számít annyira a súly) akkor ez is ki lenne küszöbölve;
- a kónuszos agyban sokkal nagyobb a golyók felfekvõfelülete. Ezért aki már ilyet vesz, elõbb cseréli le, mert kiment a divatból, mint hogy kikopna.
Talán a fék az amit nem kellene elõl eröltetni (de még ezt is csak láttuk, próbálni nem próbálta senki).
#69
vendég__*
Írta 2003. március 21. - 23:34
#70
Írta 2003. március 21. - 22:50
NEM
Mindig is presztizs volt menni XTR-rel, és ez nemlesz másként a Saint-tel sem. Még akkor sem, ha a Bot-on-os agy kónuszos. Funkcionálisan semmivel nem jobb egy Chris King agynál, de hát ez Shi(t)mano, és a sok gyár nyomni fogja a sok Special Editiont ezzel a cuccal 2004-ben.
Mindig is presztizs volt menni XTR-rel, és ez nemlesz másként a Saint-tel sem. Még akkor sem, ha a Bot-on-os agy kónuszos. Funkcionálisan semmivel nem jobb egy Chris King agynál, de hát ez Shi(t)mano, és a sok gyár nyomni fogja a sok Special Editiont ezzel a cuccal 2004-ben.
#71
Írta 2003. március 21. - 21:53
Hali
SZVSZ: A hajtómûvük undorító és az agyak konuszosak amik alapvetõen nekem nem jönnek be!
Nem hiszem hogy nagy tetszést fog aratni ahoz képest hogy XTR! A versenyzõk lehet hogy használni fogják! :-\
lajos
SZVSZ: A hajtómûvük undorító és az agyak konuszosak amik alapvetõen nekem nem jönnek be!
Nem hiszem hogy nagy tetszést fog aratni ahoz képest hogy XTR! A versenyzõk lehet hogy használni fogják! :-\
lajos
#72
Írta 2003. március 21. - 20:50
ezek igen szuperek, de mennyi a sulyuk? áruk? és hát ez a fajta monoblokk tengely illeszkedés a bikkmakk teszt szerint nem tul merev... de eerrös