én egy egész egyedi kis világban élek hozzátok képest ;D megveszem ami kell, az alapján, hogy mit tudok szerezni és mi van jó árban. nincs bajom a shimano cuccokkal, a hkar-lánc-soromon kívül szinte minden az. és miért? mert ez egy olyan cég aki gyárt alivio tféket, amit sokan szídnak, de elõben semmi baja, mert gyárt rendes párhuzamos v féket, ami nekem elõre elég, mert gyárt olcsó, 2ezer forintos monot, amit nem sajnálok félévente cserélni, ezt folytathatnám. nem bicózok semmien stílusban, csak a saját stílusomban. elmegyek a hegyre, elkezdek dhzgatni, jön egy kisebb ugrató, vagy pumpálok, vagy megugrom, a nagyot meg kikerülöm ;D
és ehhez nagyon is szimpatikus az sh és az üzletpolitikáját meg kurvára leszarom, ha vannak NEKEM jó cuccai, használom. nem a legolcsóbb, de számomra megfizethetõ és csak örülök, hogy ha naponta 1szer váltók, akkor nem törik le a csuklóm a kattanástól... egyszerûen az sh termékei pozívumukban "gazdagabbak" mint már. hkarban, viszont drágák... ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
2004-es Shimano Saint Freeride/DH szett
Started by
DHR
, 2003. March 21. 20:27
#1
vendég__*
Posted 2003. October 14. - 18:09
#2
Posted 2003. October 14. - 17:40
Asszem azt mondja az angol szöveg, hogy a kónuszos freride, Dh agyak elállítódnak mert igénybe vannak véve. Azt is mondja, hogy Õ, szerinte képes az agyak beállítására. Mondjuk az elsõ XT agyam nekem is elég gyakran "kilazúlt". Mán, ha használva volt úgy istenigazából (gondolok itt DHra).
#4
Posted 2003. October 14. - 16:29
Én járni két tannyelvû szakközép iskolába,hol mi tanuljuk a magyart meg á németet(megemelt óraszámban)Kérek szépen magyar fordítást :-*
#5
Posted 2003. October 14. - 14:12
a lényeg:
"I was disappointed not to see cartridge bearing hubs. The braking forces hubs are exposed to could be one reason that few cup and cone hubs stay adjusted when used in freeride or DH environments. I have had problems keeping most XT disc hubs I have used adjusted properly - and I know how to adjust a hub."
ugye-ugye...
"I was disappointed not to see cartridge bearing hubs. The braking forces hubs are exposed to could be one reason that few cup and cone hubs stay adjusted when used in freeride or DH environments. I have had problems keeping most XT disc hubs I have used adjusted properly - and I know how to adjust a hub."
ugye-ugye...
#6
Posted 2003. October 14. - 08:15
#7
Posted 2003. August 18. - 04:07
#8
Posted 2003. August 17. - 06:03
ha minden igaz!
Shimano Saint Schaltwerk RD-M800-SS Rapid Rise short cage for single chainring 99,00 €
Shimano Saint Schaltwerk RD-M800-GS Rapid Rise medium cage for double chainring 99,00 €
Shimano Saint Schaltwerk RD-M800-SGS Rapid Rise long cage for triple chainring 99,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 165 mm 38 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 165 mm 42 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 170 mm 38 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 170 mm 42 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 175 mm 38 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 175 mm 42 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 170 mm 22/32/Bashguard 219,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 175 mm 22/32/Bashguard 219,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 170 mm 22/32/44 T. 219,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 175 mm 22/32/44 T. 219,00 €
Shimano Saint front hub for 20 mm thru-axle 32 H. 87,50 €
Shimano Saint front hub for 20 mm thru-axle 36 H. 87,50 €
Shimano Saint rear hub 32 H. 142,50 €
Shimano Saint rear hub 36 H. 142,50
Shimano Saint Schaltwerk RD-M800-SS Rapid Rise short cage for single chainring 99,00 €
Shimano Saint Schaltwerk RD-M800-GS Rapid Rise medium cage for double chainring 99,00 €
Shimano Saint Schaltwerk RD-M800-SGS Rapid Rise long cage for triple chainring 99,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 165 mm 38 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 165 mm 42 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 170 mm 38 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 170 mm 42 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 175 mm 38 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 175 mm 42 T. 199,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 170 mm 22/32/Bashguard 219,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 175 mm 22/32/Bashguard 219,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 170 mm 22/32/44 T. 219,00 €
Shimano Saint Kurbelganitur mit Innenlager 175 mm 22/32/44 T. 219,00 €
Shimano Saint front hub for 20 mm thru-axle 32 H. 87,50 €
Shimano Saint front hub for 20 mm thru-axle 36 H. 87,50 €
Shimano Saint rear hub 32 H. 142,50 €
Shimano Saint rear hub 36 H. 142,50
#9
Posted 2003. April 04. - 23:17
figyelembe kellene venni azt is hogy minden nem jut el Mo-ig
természetesen ennek tükrében értettem én is.
#10
Posted 2003. April 04. - 21:36
És amik régen voltak azok is kurva jók voltak,
ez az az egy ok az amiért nem új Shimanot használok... :
OFF: AMD vs. Intel azér ott nem egészen ua. a helyzet, valamint a linux sem egyszerûen reszerellenes... olcsóbb (legálisabb hazai pénztárca szinten) tudja ugyanazt sokszor jobban is
és a filozófia is más
nem tud valaki eladó '9X Campa OR szettet ???
ja ez nem a retro topik ;D
#11
Posted 2003. April 04. - 09:35
ZS.M:
Ennél nem lehet jobb, hanem rosszab és _akkor_ van értelme az összehasonlításnak. Ugye nem akarod azt mondani, hogy még soha nem használtál olyan váltót, ami ugrálva vette a fokozatokat, vagy terhelés alatt egyszerûen nem váltott, stbstbstb.
Sh. féle üzletpolitikához: jól tudom, hogy a SRAM megvette a RS-t? .....
Azért mert ez elterjedt és még jól is mûködik, nem kell fújjogni rá.
Ha megtehetném én is vennék pl. White Bros. váltót, de nem azért, mert nem szeretem a Sh-t hanem csak jobban _tetszik_ (egyedi mûködési elv, amit szívesen kipróbálnék, meg egyszerûen érdekelnek a furcsaságok).
Ennél nem lehet jobb, hanem rosszab és _akkor_ van értelme az összehasonlításnak. Ugye nem akarod azt mondani, hogy még soha nem használtál olyan váltót, ami ugrálva vette a fokozatokat, vagy terhelés alatt egyszerûen nem váltott, stbstbstb.
Sh. féle üzletpolitikához: jól tudom, hogy a SRAM megvette a RS-t? .....
Azért mert ez elterjedt és még jól is mûködik, nem kell fújjogni rá.
Ha megtehetném én is vennék pl. White Bros. váltót, de nem azért, mert nem szeretem a Sh-t hanem csak jobban _tetszik_ (egyedi mûködési elv, amit szívesen kipróbálnék, meg egyszerûen érdekelnek a furcsaságok).
#12
Posted 2003. April 04. - 06:51
Nem egészen értem ezt a váltásteljesítményes problémát. Valami vagy vált (azonnal) vagy nem. Ha vált akkor mi az ami jobb attól? Nem lehet még jobban odaváltani ahova a másik is azonnal odaváltott. Nekem
XTR volt fent hátul, de lecseréltem RSX-re és az is tökéletes a legnagyobb trutymákban is (õszi esõs Bükk, mikor leértünk Egerbe, az emberek megálltak az utcán -elsõ meglepetésükben- és bambán néztek; kicsit sárosak voltunk). Most beállítottam a váltómat és tökéletes: mindig azonnal oda vált, ahova akarom. Mi lehet ennél jobb?
XTR volt fent hátul, de lecseréltem RSX-re és az is tökéletes a legnagyobb trutymákban is (õszi esõs Bükk, mikor leértünk Egerbe, az emberek megálltak az utcán -elsõ meglepetésükben- és bambán néztek; kicsit sárosak voltunk). Most beállítottam a váltómat és tökéletes: mindig azonnal oda vált, ahova akarom. Mi lehet ennél jobb?
#13
Posted 2003. April 04. - 03:53
figyelembe kellene venni azt is hogy minden nem jut el Mo-ig , a sh eleg elerheto cucc az aliviotol az xtr ig , egyertelmu.. nagy multal rendelkezik, fejleszt , kolt reklamra [ nem is akarhogy ]...szponzoral csapatokat..abban egyetertek , hogy az egyik legnagyobb alkatreszgyarto ceg ami gyart A-tol Z ig minden kategorianak , de nem kell hasra esni tole kissebb cegek hasonlo , vagy jobb alkatreszeket gyart ..tehat semmi extra nincs ..OK lehet egy-ket cuccos mint pl a xt hidr fek iszonyat olcso Mo-on a tobbi mellett , de ez csak egy alkatresz es egy orszag
... persze kit erdekel mi mennyi kulfoldon . ha Mo-on kell elkolteni a penzt .. de attol meg nem jobb a cucc ..
kivancsi lennek hanyan szaladnak majd a boltba es cserelik le az uj sh fekre ,tarcsara a regit ..jahh az agyat majdnem elfelejtettem .. jo kis melo mi..?
a sramrol
a kis ceget sokkal jobban csippantom ..miert ..? gyart ujal nyomkodhato valtot , es tekergethetot , van sajat rendszer , es sh!tmano fele nyitottak nem ellenzovel kozlekednek mint a sh-ek es okosan csinaljak .. nem kenyszeritik az embert az egesz bringa lecserelesere mivel kompatibilis is letezik . egyszerubb raszanni az embernek magat egy vasarlasra , utanna eldonti jo vagy rossz boltot csinalt. persze ez egy olyan rendszernel ahol a fel bringa csak sajat magaval potolhato mar jobban elgondolkodtato ..szal tenyleg tetszik vagy kenyszerbol ramondja az ember
itt felteszem azt a kerdest hogy ismeri valaki azt a hatso valtot hogy vivo enduro V1 ..?
a 240 valahany gramjaval kicsit nehez xc-re, de nem is arra gyartottak massziv , es jol valt , igen utanna neznek az emberek ..es fajo vagy nem, de kenterbe veri az xtr-t
az igazsag az hogy ezer fele oldalrol meglehet kozeliteni a dolgot , es minden alkalommal mas jon ki gyoztesul .. szal kinek ez kinek az ...
... persze kit erdekel mi mennyi kulfoldon . ha Mo-on kell elkolteni a penzt .. de attol meg nem jobb a cucc ..
kivancsi lennek hanyan szaladnak majd a boltba es cserelik le az uj sh fekre ,tarcsara a regit ..jahh az agyat majdnem elfelejtettem .. jo kis melo mi..?
a sramrol
a kis ceget sokkal jobban csippantom ..miert ..? gyart ujal nyomkodhato valtot , es tekergethetot , van sajat rendszer , es sh!tmano fele nyitottak nem ellenzovel kozlekednek mint a sh-ek es okosan csinaljak .. nem kenyszeritik az embert az egesz bringa lecserelesere mivel kompatibilis is letezik . egyszerubb raszanni az embernek magat egy vasarlasra , utanna eldonti jo vagy rossz boltot csinalt. persze ez egy olyan rendszernel ahol a fel bringa csak sajat magaval potolhato mar jobban elgondolkodtato ..szal tenyleg tetszik vagy kenyszerbol ramondja az ember
itt felteszem azt a kerdest hogy ismeri valaki azt a hatso valtot hogy vivo enduro V1 ..?
a 240 valahany gramjaval kicsit nehez xc-re, de nem is arra gyartottak massziv , es jol valt , igen utanna neznek az emberek ..es fajo vagy nem, de kenterbe veri az xtr-t
az igazsag az hogy ezer fele oldalrol meglehet kozeliteni a dolgot , es minden alkalommal mas jon ki gyoztesul .. szal kinek ez kinek az ...
#14
Posted 2003. April 04. - 01:08
Tök jó, hogy Troll leírta helyettem a lényeget (az áthúzott rész), én is így gondolom.
Nekem is van jópár simánjó : cuccom, ráadásul déhára: RSX váltó, mert nincs más ilyen erõs húzású rövidkanalas, rapid váltókar, mert semmi sem ilyen pontos, XT fék, mert bosszantóan tökéletes (nem úgy mint a 9.0 ugye... :), RC hajtókar, mert olcsó és elpusztíthatatlan.
És amik régen voltak azok is kurva jók voltak, de biztos jó lázadni...
Gusztustalan az üzletpolitikájuk, hmm, én szívesen lennék részese.... lehet hogy az emberek irigyek cseppet?
Nekem is van jópár simánjó : cuccom, ráadásul déhára: RSX váltó, mert nincs más ilyen erõs húzású rövidkanalas, rapid váltókar, mert semmi sem ilyen pontos, XT fék, mert bosszantóan tökéletes (nem úgy mint a 9.0 ugye... :), RC hajtókar, mert olcsó és elpusztíthatatlan.
És amik régen voltak azok is kurva jók voltak, de biztos jó lázadni...
Gusztustalan az üzletpolitikájuk, hmm, én szívesen lennék részese.... lehet hogy az emberek irigyek cseppet?
#15
Posted 2003. April 03. - 23:32
én is megvagyok elégedve a shimano alkatrészeimmel. igaz hogy csak a pedálom shimano de azért müködik. de azt kicsit badarságnak tartom hogy megjelenik az ujságban három kép és mindenki elkezd óbégatni hogy milyen vacak és milyen drága.
majd ha letekertek vele egy szezont.........
vagy legalább tiz percet..
#16
Posted 2003. April 03. - 17:16
Én is tökéletesen meg vagyok elégedve minden shimán ló (így jó?) alkatrészemmel. Szinte majdnem minden cuccom az, ami lehet. Az agyaknál van némi fenntartásom a kónusz-megoldással kapcs., ezért az inkább novatec, meg a hajtókarban a négyszögrõl a bordásra váltást az ISIS felé léptem meg az Octalinkkel szemben, de ezt anyagi okok is vezérelték. Amúgy meg nem szeretem a marokváltókart, a rapidfire nekem sokkal szimpibb, akkormár ugye a hátsóváltó is legyen olyan, elsõ váltóm ugye nincs, a fogaskeréksorom ismétcsak azért lett Big S, mert olcsó volt, láncból meg volt 2szer is Sram, és egyszerüen nem jött be, így jött az IG 51. A fékem is XT, mert az is kiba' olcsó volt. Úgyhogy kövezzetek meg, de Shimano rules! ;D
#17
Posted 2003. April 03. - 16:11
link=board=5;threadid=3907;start=45#msg100479 date=1049377663]
és mert sikk nem P4-et használni.
hát ez az. sikk. mind1
viszont az ellenmárka istenítésével egy idõ után ugyan ott köt ki az ember, ahonnan elkezdte.
De nem érdekes és még off is, szóval hagyjuk
Viszont a megjegyzésem elsõ felét még mindig tartom
#18
Posted 2003. April 03. - 15:47
Ez nem csak most van igy, és nem is divat, elég, ha a számitástehnikáig nézel: AMD VS Intel, nVidia VS Ati, és sorolhatnám. Azért vesznek emberek AMD procit, mert olcsóbb, több teljesitménye van azonos órajelen (vagy akár alacsonyabban) és mert sikk nem P4-et használni. Rohadjon meg az Intel. Vagy a Microsoft, és inkább használok Linuxot, meg Mozillát. Ugyanez. Rendszerellenesség mindig is volt, van és lesz.
#19
Posted 2003. April 03. - 15:33
Biztos utalni fogtok, de en szeretem a Shimano cuccokat!!!
hát szerintem is inkább a japán nagytesó, mint az amerikai,
Aztán majd lehet azt is utálni és megint ezt használni.
and so on...
na most jól kimoderáltam magam, mert nem beszámítható állapotban írt véleményért nem vállalok felelõsSEGGet
#20
Posted 2003. April 03. - 14:50
Szerintem jo a legtöbb!!! Nekem tetszenek, hogy ennyire jol fel van epitve a Deore, LX, XT, XTR!!! Megy hogy annak ellenere, hgy nem feltetlen vannak raszorulva mindig feljesztenek!!! Nekem az az FR szett is tetszik es remelem latok majd ilyet sok VK-s bicajon!!! Es nagyon varom mar a hatsovaltot!!!