ja, de, én néztem, faja meg minden (bár nincs benne műkarmos cicus ), de a papucsegyengetéstől minden alkalommal kiráz a hideg, félek, eltörik. persze amilyen vékony kis lemezek, nem valószínű...
az acél azért nehezen törik. az alu már más kérdés. az egyik ismerősöm cserélhető, alu váltótartóját már párszor egyengettem esés után, de még egyben volt. viszont mondtam neki, h keressen hozzá másik konzolt, mert az el fog törni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
úgy látom, nem érdekel senkit a két faszagányos Favorit bringa, meg a csomó campa szerszám.
ja, de, én néztem, faja meg minden (bár nincs benne műkarmos cicus ), de a papucsegyengetéstől minden alkalommal kiráz a hideg, félek, eltörik. persze amilyen vékony kis lemezek, nem valószínű...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
úgy látom, nem érdekel senkit a két faszagányos Favorit bringa, meg a csomó campa szerszám.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Költői kérdés, de az hogy van, hogy ha egy montiba koskormány kerül, azon mindenki le van akadva.
Pedig egy régebbi monti vázgeometriája nem sokban különbözik egy országútitól.
Ha meg egy modern gravel bike link kerül fel, az meg mindenkinek hűű.
Mostmár teleszkóppal is, meg olyan vázgeoval, ami simán monti is lehetne. Csak én nem értem?
Nekem valahogy ez a vastag gumis országúti nem jön át. Próbáltam, de koskormánnyal terepen egyszerűen nem azt éreztem, hogy öröm a terepezés, hanem, hogy túl kell élni valahogy a köveket, stb.
Na de mindenki más és más, de ha valaki ennyire koskormány fetisiszta, lehet egy monti vázzal kényelmesebb összességében a bringa.
Havernak van montija viszont gravel mániás is. Vmi Speci csúcs gravelja van, vhogy még mozog is a fejrész. De ő is pontosan ezt mondja, koskormánnyal terepen csak túlélés, az minden csak nem öröm.
Megjárattam, nehogy berozsdásodjon.
Költői kérdés, de az hogy van, hogy ha egy montiba koskormány kerül, azon mindenki le van akadva.
Pedig egy régebbi monti vázgeometriája nem sokban különbözik egy országútitól.
Ha meg egy modern gravel bike link kerül fel, az meg mindenkinek hűű.
Mostmár teleszkóppal is, meg olyan vázgeoval, ami simán monti is lehetne. Csak én nem értem?
Nekem valahogy ez a vastag gumis országúti nem jön át. Próbáltam, de koskormánnyal terepen egyszerűen nem azt éreztem, hogy öröm a terepezés, hanem, hogy túl kell élni valahogy a köveket, stb.
Na de mindenki más és más, de ha valaki ennyire koskormány fetisiszta, lehet egy monti vázzal kényelmesebb összességében a bringa.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
03:51-nél amikor a fatörzsön van a bringa, lehet látni a rövidebb villát és egyenes kormány van rajta.
igen, láttam, egyből fel is tűnt, mennyivel egészségesebbnek néz ki.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
szerintem túl hosszú(nak tűnik) bele az a villa. meg nekem a koskormányosított mtb mindig is felfoghatatlan furcsaság volt.
03:51-nél amikor a fatörzsön van a bringa, lehet látni a rövidebb villát és egyenes kormány van rajta.
szerintem túl hosszú(nak tűnik) bele az a villa. meg nekem a koskormányosított mtb mindig is felfoghatatlan furcsaság volt.
Ja persze, a koskormányt hagyjuk is, a "bikeporn" alatt már hisztiztem miatta. Itt már nem akartam, mindenki unja...
A villa egészen biztos, hogy hosszú bele.
A videoban vannak ilyen bevágások képekből, na ott az egyiken normál hosszúságú villa van benne, meg asszem egyenes kormány.
Tetszik a video összeállítása, jó a feeling.
Nyilván ha enyém lenne a bringa, az én ízlésemnek megfelelően cserélnék ezt azt rajta.
Egyedül a bovdenezés nem tetszik a vázon, de egyébként gyári felszereléssel nagyon klassz kis gép ez a 98as Voodoo Wanga, még inkább a Bizango...
És ez a Voodoo gép! Erőteljes Kona feeling.
szerintem túl hosszú(nak tűnik) bele az a villa. meg nekem a koskormányosított mtb mindig is felfoghatatlan furcsaság volt.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
https://www.youtube....h?v=GxhzKQomHbE
Erről a Trek-ről azonnal a "lenti" posztban látható bicóm jutott eszembe.
Kb. ugyan ezt az "életet" éli velem, táskák meg csomagtartó nélkül.
Még a bringa "kiállása" geoja is hasonló.
Aztán lehet egyszer én is "bekattanok" még öregebb koromra és felszerelem csomagtartóval, meg mindennel.
Még csomagtartó vagy sárvédő szemet sem kell hegesztetnem rá, mert elöl-hátul 2-2 van.
Halkan jegyzem meg, hogy a videóban látható v-fék és a fékkar párosítás nem igazán jó ötlet. Szerintem kevés lesz a bovdenhúzás mennyisége.
talpfa módosította - 2024. március 21. - 09:37
Király, de több képet kérünk!
Mókoltam egy kicsit, legrégebbi és legtöbbet használt, túrázós bringámon.
Első körben kapott egy Deda ahead adaptert (1 colos menetes a gyári villa), így a fiókomban lévő Ritchey 1 1/8 stucni újra értelmet nyert.
Szereztem is hozzá egy ugyan ilyen év járatú Ritchey NOS kormányt is. (évekig vadásztam rá)
Kapott új felniket, DT küllőt, új! Exage agyakat is, és új külsőket is. Nincs velük még tapasztalatom, kíváncsi vagyok rájuk?!?
Viszont a hátsó agyon gyorsan kicseréltem a szabadonfutót, mert a 7-es sort helyett, 8-ast raktam rá, ezzel együtt kapott új HG71 láncot is. Korábban vettem a börzén SL-MC38 as - STX RC- váltókarokat. Ezeket felújítottam.
A végén pedig kapott ilyen Ultegra fékkarokat is: https://www.ebay.com/itm/263372535705
Meglepően jól illik a 98as STX RC váltókarokhoz.
Ez volt a téli projekt, olyan neoretro stílusban.
Én meg utálom a felső váltókart, ennél jobban csak a markolatváltót gyűlölöm.
Nekem a Shimano rapidfire -től nem tudtak jobbat mutatni. Ennyi.
De tudok, ott van a bringámon.
Nekem 12 fokozatú kellett de minden féle fokozatban léteznek.
Én ilyet vettem a német bike-discount -on, kb 27€ volt. https://www.microshi...nents/shifters/
10 fokozaton még elvoltam a Shimano Rapidfire -al de 12 fokozatra már úgy éreztem, egyszerűen túl sokat kell nyomkodni a váltáshoz.
A felsőkarnál gyorsabb rendszer nincs, a markolatváltó meg nekem sem tetszik.