Azért annyira nem gáz. A kínaiak azért tudnak kerékpárt gyártani. Valljuk be, hogy eddig a Schwinnek nem voltak magyarországn ütõs váza. Volt egy monti váz, ami általános felhasználásra jó volt. Nem volt egy versenysúlyban levõ jó montija (1600-1400 gr. alatt). És nem volt egy jó súlyban levõ országuti váza 1200 gr. alatt. Nem volt továbbá triál és duál vázuk sem, ami azért igencsak elkélne. A magyar piac ezeket simán fel tudta volna venni, mert meg kell nézni a Magellánt. Évrõl ére jönnek ki az új vázakkal. Változtatnak a vázanyagokon, szögeken, design-on, és mindíg van 1-2 jó cuccuk. A Schwinn ezt miért nem csinálja? Ezzel nem azt mondom, hogy amit eddig gyártottak az szar volt. De azért mégis csak nevetséges, hogy egy ekkora név, mint a Schwinn két alsó-középkategóriás vázzal van jelen Magyarországon. Remélem ezek után kicsit merészebbek lesznek, és belefognak valami igazán tökös váz gyártásába is, és a magyar piac szemét nem csak két modellel szúrják ki.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kínából importált Camping
Started by
kopi
, 2003. January 30. 14:39
#1
Posted 2003. February 04. - 09:57
#2
Posted 2003. February 03. - 00:24
Én nem azért sírok mert a kínai munkás fogja gyártani a vázat olcsóér, hanem a sokéves tapasztalat ablakon kidobása miatt.
És a Csepel sokkal több MTB-nél...
Amúgy a kínaiak jót is gyártanak.
Csak ezzel a magyar KERÉKPÁRGYÁRTÁS Yasecot és a Hungary-A-t jelenti-bár ha az utóbbiak jórészt német ötletek megvalósítását jelenti
És a Csepel sokkal több MTB-nél...
Amúgy a kínaiak jót is gyártanak.
Csak ezzel a magyar KERÉKPÁRGYÁRTÁS Yasecot és a Hungary-A-t jelenti-bár ha az utóbbiak jórészt német ötletek megvalósítását jelenti
#3
Posted 2003. February 01. - 14:20
#4
Posted 2003. February 01. - 01:10
Nem értem, miért csodálkozik mindenki, hogy mostantól a Schwinn-Csepel is a vágottszemûeknél gyártattja a vázait? Ott, ahol, csaknem mindenki leszámtva a Cannondale-t, a Rocky Mountain-t és a Litespeed-et. Mellesleg az alu vázakat eddig is onnan rendelte a cég (a Ballistic-tõl, ha jól tudom). Egy kissé hamiskásan cseng az "elköltözik" szó, mert nem arról van szó, hogy kitelepít a Csepel egy gyárat Kínába, hanem, hogy bérmunkában legyártattja a vázakat.
#5
Posted 2003. January 31. - 20:45
Nem hinném,h olyan sok Mbert foglalkoztattak volna...személy szerint annak örültem volna,ha az összes gépüket itt gyártják
(lásd Tamaskaa képtára) tuti olcsóbb lett volna egypár szemet gyönyörködtetõ Schwinn váz...De már tényleg mind1.
(lásd Tamaskaa képtára) tuti olcsóbb lett volna egypár szemet gyönyörködtetõ Schwinn váz...De már tényleg mind1.
#6
Posted 2003. January 31. - 18:09
De akkor az már csak Schwinn lesz én nem Schwinn-Csepel.
Hiszen annyi köze sem lesz hozzá mint eddig volt.
Vagyis akkor a jó öreg Csepel megszûnik. ???
Hiszen annyi köze sem lesz hozzá mint eddig volt.
Vagyis akkor a jó öreg Csepel megszûnik. ???
#7
Posted 2003. January 31. - 18:05
#8
Posted 2003. January 31. - 18:00
Én amondó vagyok, hogy ha csak elköltözik, minek búsuljunk? Lehet, hogy még jobb is lesz!?
Hisz a lárva nem látja, hogy a halálából pillangó születik, de a bölcs tudja!
Hisz a lárva nem látja, hogy a halálából pillangó születik, de a bölcs tudja!
#9
Posted 2003. January 31. - 17:27
#10
Posted 2003. January 31. - 17:16
#11
Posted 2003. January 31. - 15:29
Ez tulajdonképp azt jelenti: tönkre ment, nem lesz több Schwinn-váz? Helyette valami sz*r ferdeszemû bicikligyártás jön?
#12
Posted 2003. January 31. - 14:47
#13
Posted 2003. January 30. - 14:39
Mály fájdalommal tudatjuk, hogy syeretett gyermekünk, a Schwinn-Csepel vázgyártórészlege a közeljövõben 1 az itteninél szebb világba költözik, sokéves tudását a jószerencsére bízva. Szeretõ szülõje kínai trónörököst fogad örökbe.
Kérek minden jóérzésû kerekezõt 1 perces néma felálással adózzon elhunytunknak.